Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        
HOTELARZ » Najnowsze Informacje (2) » 6. edycja najważniejszej w branży konferencji – Hotel Trends Poland & CEE

6. edycja najważniejszej w branży konferencji – Hotel Trends Poland & CEE


Tegoroczna konferencja Hotel Trends Poland & CEE w hotelu Sofitel Warszawa Victoria zgromadziła ponad 450 uczestników, przedstawicieli polskich i globalnych sieci hotelowych, właścicieli hoteli niezrzeszonych, prezesów i członków zarządów spółek hotelarskich, kadry managerskiej obiektów hotelowych, a także reprezentantów funduszy inwestycyjnych, firm deweloperskich oraz największych dostawców produktów i usług dla hotelarstwa.




Konferencję, której organizatorem są Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia, wydawca magazynu "Hotelarz", otworzyło wystąpienie gościa specjalnego - Witolda Bańki, Ministra Sportu i Turystyki oraz prezentacje eksperckie Ireneusza Węgłowskiego, Prezesa IGHP i wiceprezesa Orbis S.A., a także Thomasa Emanuela, dyrektora ds. rozwoju biznesu w STR. Spotkaniu branżowemu  towarzyszyło inne ważne wydarzenie - Grupa Hotelowa Orbis zawarła umowę o zarządzanie hotelem Mercure z firmą UBM Development AG - wiodącym europejskim deweloperem hoteli, a także ogłosiła podpisanie warunkowej umowy z Dwell Well Development na zarządzanie kompleksem hotelowym Mercure i ibis Warszawa, który powstać ma na warszawskich Bielanach.



Pierwszy panel forum "Perspektywy i wyzwania branży hotelowej w CEE" prowadził David Nath, Head of Hospitality CEE w Cushman & Wakefield. Paneliści rozmawiali o dalszych możliwościach inwestycyjnych, nowych technologiach i ich wykorzystaniu, a także o tym, gdzie powinny koncentrować się strategie rozwoju na kolejne lata i co zrobić, aby wyróżnić się na tle konkurencji. Kolejne sesje poświęcone były dzierżawie będącej coraz popularniejszym modelem współpracy pomiędzy inwestorami, a wyspecjalizowanymi podmiotami działającymi na polskim rynku; zatrudnianiu i problemom z brakiem kadry; technologiom i ich wykorzystaniu w budowaniu przewagi konkurencyjnej oraz wpływowi najmu krótkoterminowego mieszkań na rozwój hotelarstwa.



Pierwszy dzień Hotel Trends Poland & CEE zakończył się uroczystą galą i ogłoszeniem wyników piątej edycji konkursu Hotelarz Roku.

- Tegoroczna edycja Hotel Trends Poland&CEE była rekordowa pod każdym względem – zarówno ilości uczestników, poziomu merytorycznego dyskusji, jak i sponsorów, którzy tak licznie wsparli nasze wydarzenie. Ogromnie cieszy nas to, że Hotel Trends stało się najważniejszym corocznym miejscem spotkań wszystkich najważniejszych decydentów polskiej branży hotelarskiej – podsumowuje Krzysztof Gonciarek, członek zarządu Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia.



- Obecność na konferencji Hotel Trends Poland & CEE  to niemal obowiązek dla każdej osoby związanej z branżą hotelową. To tu spotykają się profesjonaliści na co dzień aktywnie zaangażowani w rozwój rynku hotelowego nie tylko w Polsce, ale i w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Jest to dla nas ogromne wyróżnienie, że swoją wiedzą i doświadczeniem mogliśmy wspierać organizatora podczas tegorocznej edycji wydarzenia – komentuje Maria Zielińska, Senior Hospitality Advisor  - Poland Hospitality CEE w Cushman & Wakefield Polska.



Drugi dzień konferencji składał się z trzech sesji pogrupowanych w bloki tematyczne: „Inwestycje w hotelarstwie”, „Marketing i nowoczesne technologie” oraz „Regulacje w obszarze usług hotelarskich”. Podczas dziewięciu paneli zaproszeni eksperci rozmawiali o takich kwestiach, jak m.in. strategie inwestycyjne i finansowanie inwestycji hotelowych, możliwości, jakie oferuje automatyzacja marketingu i technologia hotelowa, a także wymieniali doświadczenia związane z wpływem RODO na hotelarstwo oraz dyskutowali o adekwatności obowiązującego systemu kategoryzacji hoteli w stosunku do potrzeb rynku.



Patronem merytorycznym Hotel Trends Poland & CEE była Cushman & Wakefield - wiodąca na świecie firma doradcza świadcząca usługi na rynku nieruchomości komercyjnych, zaś Patronami Honorowymi – Ministerstwo Sport i Turystyki, oraz Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego. Partnerami strategicznymi ponownie zostały: Grupa Orbis oraz firma Samsung.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Planuje kolejne markowe hotele

W najnowszym „Hotelarzu” rozmawiamy z Arturem Kozieją, inwestorem hotelarskim który otworzył hotel Metropolo by Golden Tulip w Krakowie, otwiera Lake Hill Resort&Spa w Sosnówce i (...)

Co dalej z Orbisem?

Rok 2018 był kolejnym dobrym rokiem Grupy Orbis, jeśli chodzi o przychody i wyniki hoteli w całym regionie. I dobrych wyników można się było spodziewać (...)

Raport Demand Outlook wraz z najnowszym wydaniem „Hotelarza”

Wszyscy prenumeratorzy „Hotelarza” wraz z najnowszym wydaniem miesięcznika otrzymają także opracowany przez specjalistów z Z-Factor raport „Demand Outlook, Polska&Europa Środkowo-Wschodnia 2018” opisujący rynek spotkań w (...)

Hilton Sponsorem Platynowym konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Hilton, wiodąca globalna firma hotelarska z portfolio 15 marek i ponad 5600 nieruchomości z prawie 913 000 pokojami w 103 krajach, została Sponsorem Platynowym organizowanej (...)

Orbis wciąż rośnie, zysk netto za ubiegły rok to 141,9 mln zł

Grupa Orbis podsumowała ubiegł rok. Spółka podtrzymała wzrost kluczowych wskaźników operacyjnych piąty rok z rzędu. Dobre wyniki operacyjne potwierdza także wzrost przychodów o +4,1% w (...)

Bezpłatny newsletter
  2019-02-20 recepcjonista/ka Wrocław - Hotel Wieniawa
  2019-02-19 Specjalista ds. Sprzedaży/Sales Executive Hilton Garden Inn Rzeszów, Al. Kopisto 1, 35-315 Rzeszów
  2019-02-21 Manager Sprzedaży i marketingu Warszawa lub dowolna miejscowość w okolicy - praca z domu
  2019-02-12 RECEPCJONISTA/KA Hotel Centrum Sosnowiec
  2019-02-19 Pomoc kucharza Tartak Brzózki, 96-325 Radziejowice
  2019-02-18 Kucharz Kamieniec k/ Kłodzka
  2019-02-12 Kelner / barman Arche Hotel Krakowska
  2019-02-14 Pokojowy/Pokojowa Wrocław
  2019-02-12 KUCHARZ Krubki-Górki
  2019-02-21 Menedżer Restauracji Warszawa
Z Branży








Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA