Zarządzanie ceną w hotelu w ramach Akademii Hotelarza

W czwartek w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się trzynaste i zarazem ostatnie w tym roku szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza. Ponad 20 uczestników doskonaliło swoje umiejętności z zakresu praktycznego zastosowania revenue management.


Revenue management stosowany jest w hotelarstwie coraz powszechniej ze względu na skuteczność w podwyższaniu wyników finansowych. Jako narzędzie zarządzania RM został zapożyczony z lotnictwa pasażerskiego, gdzie również chodzi o to, by w jak najkrótszym czasie sprzedać jak największą liczbę miejsc i zmaksymalizować przychód.

Ekspertem podczas wtorkowego szkolenia był Rafał Burski, jeden z najlepszych specjalistów z tej dziedziny w Polsce. Jest on dyrektorem ds. E-commerce w Satora Group, gdzie odpowiada za dystrybucję oraz revenue management w obiektach spółki działających zarówno jako hotele i obiekty indywidualne jak i pod międzynarodowymi markami typu Best Western oraz Hampton by Hilton. W 2015 uhonorowany nagrodą "Hotelarz Roku", w kategorii Revenue Manager.


Uczestnicy w ankietach poszkoleniowych bardzo wysoko ocenili zarówno poziom merytoryczny warsztatów, jak i ich praktyczne zastosowanie.

Na kolejne spotkania z Akademią Hotelarza zapraszamy już od lutego przyszłego roku.

Już niebawem na www.akademiahotelarza.com poinformujemy o szkoleniach planowanych na I półrocze 2019.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *