Hotele Vienna House nie przypominają typowych obiektów

Rozmowa z Rupertem Simonerem, dyrektorem zarządzającym siecią Vienna House Wkrótce otwarty ma zostać Vienna House Mokotow Warsaw zlokalizowany na Służewcu biurowym, gdzie przy tej samej ulicy otworzył się niedawno Hampton by Hilton, za chwilę ruszyć ma Four Points by Sheraton, przygotowywane są Holiday Inn Express, Holiday Inn, combo Residence Inn – Moxy oraz polski Focus Hotel. W ciągu dwóch lat w jednej dzielnicy biurowej powstanie osiem hoteli z ok. 1,2 tys. pokoi. Jak chcecie wyróżnić się spośród innych, aby ściągnąć gości do siebie? To prawda. Ta warszawska dzielnica cieszy się dużym zainteresowaniem wśród hotelarzy, jednak równocześnie rośnie popyt, a lokalizacja jest świetna. Prognozowany dalszy wzrost ekonomiczny Warszawy daje nam pewność, że decyzja o budowie hotelu na warszawskim Mokotowie to dobry wybór. Hotele Vienna House nie przypominają typowych obiektów biznesowych. Koncentrujemy się na segmencie biznesowym, ale nie oznacza to, że zapominamy o podróżnikach. Dusza poszukiwacza przygód drzemie w każdym z naszych gości, który kocha nieskomplikowany, ale wyrafinowany styl życia. Nowoczesne technologie, mobilność, szybkie Wi-Fi – wszystko to jest oczywiste. Jednak w Vienna House dołączają do tego żywe przestrzenie publiczne, świetne jedzenie, łatwo dostępne usługi i rodzinna atmosfera. To kwintesencja Vienna House. Vienna House Mokotow Warsaw powstaje w budynku, który był planowany jako biurowiec. Jakie największe wyzwania wiążą się z przekształceniem budynku biurowego na hotelowy? Początkowo jego otwarcie zapowiadane było na połowę 2018 r. Rzeczywiście, budynek miał być początkowo obiektem biurowym. Swoją architekturą nawiązywał do lokalizacji. Dzięki dobrej współpracy z architektami i projektantami wnętrz bez problemu zmieniliśmy jego aranżancję i zaadaptowaliśmy na hotel. Chciałem mieć pewność, że będzie on w pełni wpisywał się w filozofię Vienna House i jej pozycjonowanie. Czasami takie podejście wymaga czasu, trzeba przemyśleć w detalach nowy design i pozwolić rozkwitnąć nowym pomysłom. Będzie to drugi hotel dzierżawiony przez Vienna House w Polsce, pozostałe cztery są w [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *