Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        


HOTELARZ » Z Branży » SPA&MORE – nowa platforma komunikacji dla branży SPA & wellness

SPA&MORE – nowa platforma komunikacji dla branży SPA & wellness


Rosnące zainteresowanie usługami SPA oraz powstające w zawrotnym tempie nowe hotele ze strefami wellness, zrodziły pomysł na ułatwienie dotarcia klientom do bogatej oferty dostępnej na polskim rynku. Spółka Wellamo stworzyła serwis internetowy spaandmore.pl, który łączy w sobie  wyszukiwarkę obiektów, możliwość zakupów kart lojalnościowych i podarunkowych oraz merytoryczne treści redakcyjne. Docelowo ma to być największa bazy ośrodków SPA i wellness w Polsce. Partnerem i inwestorem projektu jest Grupa ZPR Media.





SPA&MORE to pierwszy polski portal łączący w sposób innowacyjny trzy funkcjonalności:

  • wyszukiwarkę obiektów SPA & wellness, day SPA, klinik medycyny estetycznej, salonów urody, klubów fitness i oferowanych przez nie usług;

  • możliwość zakupu kart lojalnościowych oraz podarunkowych;

  • specjalistyczne i bogate merytorycznie treści redakcyjne o charakterze poradnikowym, w których użytkownicy znajdą  aktualne i fachowe treści z pogranicza dziedzin SPA, urody oraz relaksu.


Łatwa nawigacja oraz specjalnie zaprojektowany panel partnera mają ułatwić wprowadzanie i bieżącą aktualizację informacji dotyczącej obiektu oraz menu usług. Obiekty SPA & wellness mają tu ponadto zagwarantowany dostęp do specjalistycznych treści, praktycznych porad businessowych i wszelkiego wsparcia w ramach prezentacji swojego ośrodka w serwisie. Karta lojalnościowa SPA&MORE uprawnia użytkowników do korzystania ze stałej zniżki w ośrodkach partnerskich oraz specjalnych ofert wynikających z programu współpracy. Hotele SPA uczestniczące w programie SPA&MORE mają zapewnioną szeroką promocję w sieci, dzięki temu, że partnerem i inwestorem projektu jest Grupa ZPR Media, jedna z najdynamiczniej rozwijających się grup medialnych w Polsce.

Serwis SPA&MORE tworzą specjaliści od lat zajmującymi się branżą dziennikarską, wydawniczą, doradztwem personalnym i prawnym, promocją zdrowia oraz rekreacji a także kompleksową obsługą przedstawicieli branży dóbr luksusowych. Specjalistyczne publikacje powstają we współpracy z ekspertami z zakresu medycyny, urody, fizjoterapii, sportu, podróży i szeroko pojętego świata SPA.

Skąd wziął się pomysł na serwis internetowy spaandmore.pl i na czym polega jego idea ? – Jak każdy pomysł, tak samo ten, zrodził się z życiowej potrzeby. Współpracując od 10 lat z branżą hotelarską i obserwując jak prężnie rozwija się rynek SPA i beauty w naszym kraju, uzmysłowiłyśmy sobie, że nie ma takie formy „informatora”, który by w rzetelny, uporządkowany i klarowny sposób zebrał wszystkie informacje, których szuka potencjalny klient – tłumaczy jedna z pomysłodawczyń serwisu i prezes Wellamo, Joanna Borczyk. – Spróbowałam odnaleźć się sama w tej roli i okazało się, że bardzo trudno jest osobie, która ma sprecyzowane wymagania i ograniczony czas, sprawnie uzyskać niezbędne informacje. Choćby planując kilkudniowy wyjazd służbowy w województwie podlaskim wymarzyłam sobie, aby połączyć go z pobytem weekendowym w hotelu SPA, który miałby poszukiwaną przeze mnie ofertę zabiegów, lekkostrawną kuchnię, fitness z bieżnią, a dodatkowo dozorowany parking. Będąc osobą bardzo zapracowaną, oceniam, że analiza ofert zabrała stosunkowo dużo z mojego i tak okrojonego wolnego czasu. Z drugiej strony, gdy już odnalazłam ewentualnie pasujący samą lokalizacją obiekt, w ofercie SPA wyczytałam jedynie tajemniczo brzmiące nazwy zabiegów, których nie umiałam rozszyfrować. Pomyślałam, że chciałabym mieć narzędzie, które ułatwi mi nie tylko odszukanie idealnej oferty i miejsca, ale także w fachowy sposób przybliży mi specyfikę zabiegów, które dla mnie będą odpowiednie.

– Zapragnęliśmy stworzyć przyjazny i intuicyjny serwis, który pozwoli każdemu, w tym nam samym, znaleźć idealne SPA oraz w szybki sposób sprawić prezent bliskiej osobie, oferując nieograniczony dostęp do usług SPA w Polsce, dzięki jednej karcie – dodaje wiceprezes Wellamo Joanna Strubel-Kraus. – W dobie digitalizacji segmentu turystyki myślę, że nie ma lepszej platformy komunikacji, niż serwis internetowy. Dlatego uruchomiliśmy portal, który mamy wrażenie już przynosi dużo korzyści użytkownikom, a nam jego prowadzenie wiele satysfakcji. Choć strona dopiero rusza, już jest bogata w treści merytoryczne, a liczba partnerów, czyli głównie hoteli SPA, rośnie każdego dnia. Naszym celem będzie stworzenie największej bazy tego typu ośrodków w Polsce.

Joanna Strubel-Kraus i Joanna Borczyk


 

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Pergo Sponsorem Złotym Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Firma Pergo, wiodący producent podłóg, została złotym sponsorem organizowanej przez wydawcę miesięcznika „Hotelarz” konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019, która odbędzie się 30 maja w (...)

Goście potajemnie nagrywani w hotelowych pokojach

Ponad 1600 osób zostało potajemnie sfilmowanych w swoich pokojach w 30 hotelach w dziesięciu różnych miastach Korei Południowej. Kamery zostały zainstalowane w gniazdkach i uchwytach (...)

Wkrótce premiera Raportu z Rynku HoReCa 2019

Podczas targów EuroGastro i WorldHotel, które odbędą się w dniach 27-29 marca br. w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie, swoją premierę będzie miał „Raport z (...)

Moxy wchodzi do Lublina

Sieć Marriott International podpisała umowę franczyzową na otwarcie w 2022 r. hotelu pod marką Moxy ze 120 pokojami w Lublinie przy ul. 1 Maja. Inwestorem (...)

Zarządzanie hotelową recepcją w Akademii Hotelarza

To właśnie recepcja hotelowa jest pierwszym miejscem z którym gość ma styczność zaraz po wejściu do hotelu. Od recepcji zależy nie tylko w dużej mierze (...)

Bezpłatny newsletter
  2019-03-13 Specjalista ds. Sprzedaży Uniejów
  2019-03-11 Kelnerka Gubin
  2019-03-12 MANAGER RESTAURACJI Śródmieście
  2019-03-11 KUCHARZ Moszna
  2019-03-11 Manager ds. Marketingu Kraków
  2019-03-19 Kierownik ds. Marketingu Gdańsk
Z Branży






Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA