Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (1) » Skuteczna sprzedaż konferencji i bankietów

Skuteczna sprzedaż konferencji i bankietów


Coraz większa konkurencja rynkowa wymusza na Tobie coraz większy poziom rabatów dla klientów? To typowe problemy wielu polskich hoteli, ale na dłuższą metę to droga donikąd!


Mamy dla Ciebie rozwiązanie. Poświęć jeden dzień, aby dowiedzieć się jak skutecznie wyróżnić Twój hotel na tle konkurencji. Jak nie ulegać presji cenowej i kalkulować oferty tak, by na nich dobrze zarobić, a klient był zadowolony.

Uwaga! To już ostatnie chwile na zgłoszenie swojego udziału – nie przegap szansy na moc inspiracji.

ZGŁOŚ SWÓJ UDZIAŁ

Specjalistyczne warsztaty prowadzone przez uznanego eksperta Artura Trukawińskiego, związanego z branżą hotelarską od ponad 25 lat, zarządzającego hotelami w kraju i zagranicą, obiektami niezależnymi i sieciowymi.

Skuteczna sprzedaż konferencji i bankietów

Data: 19 luty 2019

Miejsce: Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

HARMONOGRAM SZKOLENIA

 

9:00 - 9:30 – Rejestracja
9:10 – 9:30 – Śniadanie dla uczestników
9:30 - 12:30 - Część I

  • Jak stworzyć rentowną a jednocześnie konkurencyjną ofertę konferencyjną?
  • Relacje jako ważny element polityki sprzedażowej

12:30 - 13:30 – Lunch/Networking
13:30 - 16:00 - Część II

  • Jak odpowiadać na zapytania ofertowe, by budować przewagę nie tylko dzięki niższej cenie
  • Nowoczesne metody i narzędzia sprzedażowe

13:30 - 16:00 – Sesja pytań i odpowiedzi

 


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Samsung Sponsorem Strategicznym Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Firma Samsung Electronics –światowy lider w zakresie rozwiązań informatycznych, została trzeci rok z rzędu Sponsorem Strategicznym konferencji Hotel Investment Trends Poland & CEE, która w (...)

Qubus wróci do Katowic?

Sieć hotelowa Qubus Hotel, nieobecna w Katowicach od 2016 roku, po tym jak miejsce hotelu Qubus Prestige zajął Courtyard by Marriott, planuje powrót do tego (...)

InterContinental i Huawei tworzą pierwszy na świecie smart hotel 5G

InterContinental, Shenzhen Telecom i Huawei podpisały strategiczną umowę o współpracy na rzecz stworzenia pierwszego na świecie smart hotelu 5G. Projekt, poprzez wprowadzenie pierwszej w branży (...)

HIT 2019: Po ilu latach zwraca się hotel? Jak właściwie zaplanować koszty i przychody z inwestycji hotelarskiej?

Budowa hotelu to koszt kilkudziesięciu, a nieraz nawet kilkuset milionów złotych. Aby ta ogromna inwestycja przyniosła spodziewany zysk, należy ją mądrze i precyzyjnie zaplanować pod (...)

Mikołaj Wild Gościem Specjalnym Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Mikołaj Wild, Sekretarz stanu i Pełnomocnik Rządu ds. Centralnego Portu Komunikacyjnego dla RP, został Gościem Specjalnym konferencji Hotel Investment Trends Poland & CEE, która odbędzie (...)

Bezpłatny newsletter
  2019-04-12 Kierownik Restauracji Kraków
  2019-04-17 RECEPCJONISTA / RECEPCJONISTKA Warszawa
  2019-04-15 Kelner/Kelnerka Warszawa
Z Branży






Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl    

Polski Jubiler www.polskijubiler.pl     Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl Polityka prywatności