Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (2) » AccorHotels planuje wprowadzić nową markę Greet dla hoteli niezależnych

AccorHotels planuje wprowadzić nową markę Greet dla hoteli niezależnych


Sieć AccorHotels przygotowuje nową markę, której wprowadzenie na rynek chce ogłosić latem – donosi dziennik „Le Figaro”. Elastyczna marka Greet przyciągnąć ma niezależne hotele od 50 do 70 pokoi we Francji.





Hotele nie będą musiały dopasowywać się do ściśle wyznaczonych standardów aranżacji wnętrz. Sieć zaprezentowała partnerom jedynie generalne założenia, aby skonkretyzować ideę marki. Oczekuje, aby hotele nawiązywały do stylu vintage i oferowały zaskakujące rozwiązania (np. stara lodówka przerobiona na szafę itp.), oddające duszę hotelu. Zestandaryzowana będzie jedynie część wspólna z kolorowym pasażem i barem jako miejscem przeznaczonym do wspólnej zabawy.  Rzecznik AccorHotels potwierdził, że trwają prace nad nową marką, ale odmówił podania szczegółów.

W 2018 r. podobne elastyczne marki przeznaczone do konwersji dla niezależnych hoteli stworzyły sieci IHG – voco w segmencie upscale, Best Western Hotels & Resorts  – Sadie Hotel (upscale) i Aiden Hotel (upper midscale) oraz Choice Hotels – Clarion Pointe (midscale).


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Samsung Sponsorem Strategicznym Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Firma Samsung Electronics –światowy lider w zakresie rozwiązań informatycznych, została trzeci rok z rzędu Sponsorem Strategicznym konferencji Hotel Investment Trends Poland & CEE, która w (...)

Qubus wróci do Katowic?

Sieć hotelowa Qubus Hotel, nieobecna w Katowicach od 2016 roku, po tym jak miejsce hotelu Qubus Prestige zajął Courtyard by Marriott, planuje powrót do tego (...)

InterContinental i Huawei tworzą pierwszy na świecie smart hotel 5G

InterContinental, Shenzhen Telecom i Huawei podpisały strategiczną umowę o współpracy na rzecz stworzenia pierwszego na świecie smart hotelu 5G. Projekt, poprzez wprowadzenie pierwszej w branży (...)

HIT 2019: Po ilu latach zwraca się hotel? Jak właściwie zaplanować koszty i przychody z inwestycji hotelarskiej?

Budowa hotelu to koszt kilkudziesięciu, a nieraz nawet kilkuset milionów złotych. Aby ta ogromna inwestycja przyniosła spodziewany zysk, należy ją mądrze i precyzyjnie zaplanować pod (...)

Mikołaj Wild Gościem Specjalnym Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Mikołaj Wild, Sekretarz stanu i Pełnomocnik Rządu ds. Centralnego Portu Komunikacyjnego dla RP, został Gościem Specjalnym konferencji Hotel Investment Trends Poland & CEE, która odbędzie (...)

Bezpłatny newsletter
  2019-04-15 Kelner/Kelnerka Warszawa
  2019-04-12 Kierownik Restauracji Kraków
  2019-04-17 RECEPCJONISTA / RECEPCJONISTKA Warszawa
Z Branży






Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl    

Polski Jubiler www.polskijubiler.pl     Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl Polityka prywatności