Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        


HOTELARZ » Z Branży » Grupa Orbis i AccorHotels w Warszawie – zjednoczona siła 12 hoteli

Grupa Orbis i AccorHotels w Warszawie – zjednoczona siła 12 hoteli


Grupa Orbis i AccorHotels w Warszawie posiada 12 własnych hoteli pod sześcioma markami, oferując ponad 3300 pokoi i 86 sal konferencyjnych o łącznej powierzchni prawie 6 tys. m kw. Grupa wciąż poszerza portfolio obiektów i usług noclegowych, gastronomicznych i konferencyjnych. Planuje też kolejne hotele w Warszawie.



AccorHotels w Warszawie oferuje wachlarz marek i własnych hoteli – od ekonomicznych (ibis, ibis Styles, ibis budget), poprzez segment midscale (Novotel i Mercure), po luksusową markę Sofitel. Jako grupa ma w portfolio 15 hoteli, w tym 12 własnych. Raffles Hotels & Resorts - marka należąca do AccorHotels jest także operatorem hotelu Raffles Europejski Warsaw. – Warszawski rynek hoteli, zarówno w wymiarze gości indywidualnych, jak i biznesowych, wciąż się rozwija. Jako operator 12 własnych hoteli dysponujących bogatą ofertą noclegową, gastronomiczną i konferencyjną, czerpiąc z globalnych doświadczeń, staramy się wyznaczać trendy i inspirować całą branżę – podkreśla Stefan Potocki, VP operation economy & midscale brands na Region Warszawa i Łódź.

We własnych obiektach oferuje 86 sal konferencyjnych. Przykładem potencjału eventowego hoteli są wydarzenia własne m.in. Novotel Football Night w 2018 roku, czyli studia meczowe prowadzone na żywo w przestrzeniach wspólnych hoteli Novotel – lobby, restauracjach, czy Mercure Fashion Night – pokazy mody polskich projektantów organizowane w hotelach Mercure od końca 2016 roku. Również rodzina hoteli ibis zrealizowała własne kampanie muzyczne: „ibis. tu mieszka muzyka” oraz „Get to Sziget”, w ramach których w latach 2017-2018 odbywały się liczne koncerty, występy muzyczne pracowników hoteli oraz konkursy - dla młodych talentów ze znaną polską artystką - Sarsą oraz dla odważnych miłośników podróży i muzyki - z Mattia i Elie z zespołu BEMY.

Cztery koncepty gastronomiczne i piąty w drodze

Aby wyjść na przeciw zmieniającym się światowym trendom kulinarnym i różnorodnym smakom, Grupa Orbis i AccorHotels w Warszawie oferuje w swoich hotelach cztery autorskie koncepty kulinarne: Winestone, Novo2, ibis Kitchen oraz zlokalizowana w hotelu Sofitel - La Brasserie Moderne. Do końca 2020 roku pojawi się piąty projekt, czyli kawiarnia Wise Cafe, która w zeszłym roku zadebiutowała w Novotelu w Poznaniu. Restauracje, które zlokalizowane są w naszych hotelach w stolicy mogą pomieścić jednocześnie niemal 800 gości, zarówno korzystających z noclegu, klientów biznesowych, jak i coraz częściej okolicznych mieszkańców. To ogromne wyzwanie, dlatego nieustannie pracujemy nad udoskonaleniem naszej oferty pod kątem menu, designu, punktów charakterystycznych, aby wyróżnić się na tle innych obiektów – mówi Robert Sztuka, food & beverage director w AccorHotels



Zdywersyfikowana baza noclegowa

Poprzez różnorodne marki obecne w Warszawie i ponad 3800 pokoi na 6400 gości, Grupa AccorHotels i Orbis gwarantuje, iż każdy znajdzie coś dla siebie – od oferty standardowej, przez ekskluzywne apartamenty, po przestrzenie przyjazne osobom niepełnosprawnym. – Dbając o dobry sen gości, hotele oferują również autorskie koncepty łóżek i pościeli, które trafiają do sprzedaży komercyjnej i są chętnie zabierane do domu przez naszych zadowolonych, a przede wszystkim - wyspanych i wypoczętych gości– mówi Marta Hancock, director of revenue management Eastern Europe at AccorHotels.

W 2018 roku w Warszawie została wprowadzona zupełnie nowa na stołecznym rynku marka – ibis Styles. Jest to przykład zrównoważonego hotelarstwa – połączenie trendu eko i aktualnego lifestyle’u i harmonii z naturą. Ibis Styles Warszawa Centrum to również miejsce dla fanów nieszablonowego designu wpisanego filozofię marki. Przejawia się w każdym elemencie wystroju wnętrz, nawiązujących do motywu przewodniego hotelu, jakim jest spędzanie czasu nad rzeką. Z kolei, w istniejących już obiektach wciąż pojawiają się kolejne rozwiązania technologiczne, jak mobilny check-in, interaktywne kąciki zabaw dla dzieci, a także nowatorski design w pokojach i częściach wspólnych.

Nowe hotele w 2019 i 2020 roku

Grupa Orbis i AccorHotels kontynuuje umacnianie swojej pozycji w Polsce poprzez współpracę z solidnymi i doświadczonymi partnerami biznesowymi. Do portfolio grupy w Warszawie, na koniec 2019 roku dołączy hotel ibis Styles Warszawa Włochy, natomiast w połowie 2020 roku przy ul. Sacharowa na Bielanach powstanie kompleks hotelowy, w którym znajdą się marki Mercure i ibis. W obu przypadkach zarządzanie obiektami powierzono grupie Orbis. Planowane są też kolejne ibisy Styles na podstawie umów franczyzowych. Działa już otwarty w ub.r. ibis Styles City przy ul. Grzybowskiej i w Morach pod Warszawą – ibis Styles Warszawa West.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Pergo Sponsorem Złotym Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Firma Pergo, wiodący producent podłóg, została złotym sponsorem organizowanej przez wydawcę miesięcznika „Hotelarz” konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019, która odbędzie się 30 maja w (...)

Goście potajemnie nagrywani w hotelowych pokojach

Ponad 1600 osób zostało potajemnie sfilmowanych w swoich pokojach w 30 hotelach w dziesięciu różnych miastach Korei Południowej. Kamery zostały zainstalowane w gniazdkach i uchwytach (...)

Wkrótce premiera Raportu z Rynku HoReCa 2019

Podczas targów EuroGastro i WorldHotel, które odbędą się w dniach 27-29 marca br. w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie, swoją premierę będzie miał „Raport z (...)

Moxy wchodzi do Lublina

Sieć Marriott International podpisała umowę franczyzową na otwarcie w 2022 r. hotelu pod marką Moxy ze 120 pokojami w Lublinie przy ul. 1 Maja. Inwestorem (...)

Zarządzanie hotelową recepcją w Akademii Hotelarza

To właśnie recepcja hotelowa jest pierwszym miejscem z którym gość ma styczność zaraz po wejściu do hotelu. Od recepcji zależy nie tylko w dużej mierze (...)

Bezpłatny newsletter
  2019-03-12 MANAGER RESTAURACJI Śródmieście
  2019-03-13 Specjalista ds. Sprzedaży Uniejów
  2019-03-19 Kierownik ds. Marketingu Gdańsk
  2019-03-11 KUCHARZ Moszna
  2019-03-11 Kelnerka Gubin
  2019-03-11 Manager ds. Marketingu Kraków
Z Branży






Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA