Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (2) » Accor wprowadza nową markę – TRIBE

Accor wprowadza nową markę – TRIBE


Sieć Accor ogłosiła wprowadzenie na rynek nowej lifestyle’owej marki z segmentu midscale – TRIBE. Pierwszy hotel pod nową marką otwarty został w australijskim Perth, w ciągu trzech lat pojawić ma się 10 kolejnych w Europie i regionie Azja-Pacyfik, a do 2030 r. planowych jest 150 hoteli.


Nowa marka firmy Accor została stworzona w odpowiedzi na oczekiwania gości szukających wysokiej jakości usług hotelowych w przystępnej cenie. Doświadczenie marki TRIBE opiera się na takich elementach jak:

–smart design – części wspólne, jak i pokoje zaprojektowane są tak, aby tworzyć wrażenie większej przestrzeni, otwierając się na zewnątrz,

– artystyczna kolekcja – nowoczesny styl uzupełniają krzesła Moroso, zestaw poduszek Jean-Paula Gaultiera, lampy brytyjskiego projektanta Toma Dixona,

– usługa skoncentrowana na rzeczach podstawowych – w pokojach goście znajdą miejsce na bagaż pod łóżkiem, telewizory Smart TV, ekspresy z kawą Nespresso.

TRIBE został zaprojektowany również z myślą o właścicielach i inwestorach, dla których produkt ten ma gwarantować najwyższy zwrot finansowy dzięki lepszej percepcji klientów w oparciu o ekonomicznie zaprojektowane przestrzenie i usługi. – Negocjowanych jest 50 następnych projektów w takich lokalizacjach jak Paryż, Londyn, Singapur, Bangkok i Dubaj. Do 2030 roku Tribe zadebiutuje w 150 miastach – deklaruje Gaurav Bhushan, dyrektor ds. rozwoju sieci Accor.


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Pergo Sponsorem Złotym Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Firma Pergo, wiodący producent podłóg, została złotym sponsorem organizowanej przez wydawcę miesięcznika „Hotelarz” konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019, która odbędzie się 30 maja w (...)

Goście potajemnie nagrywani w hotelowych pokojach

Ponad 1600 osób zostało potajemnie sfilmowanych w swoich pokojach w 30 hotelach w dziesięciu różnych miastach Korei Południowej. Kamery zostały zainstalowane w gniazdkach i uchwytach (...)

Wkrótce premiera Raportu z Rynku HoReCa 2019

Podczas targów EuroGastro i WorldHotel, które odbędą się w dniach 27-29 marca br. w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie, swoją premierę będzie miał „Raport z (...)

Moxy wchodzi do Lublina

Sieć Marriott International podpisała umowę franczyzową na otwarcie w 2022 r. hotelu pod marką Moxy ze 120 pokojami w Lublinie przy ul. 1 Maja. Inwestorem (...)

Zarządzanie hotelową recepcją w Akademii Hotelarza

To właśnie recepcja hotelowa jest pierwszym miejscem z którym gość ma styczność zaraz po wejściu do hotelu. Od recepcji zależy nie tylko w dużej mierze (...)

Bezpłatny newsletter
  2019-03-12 MANAGER RESTAURACJI Śródmieście
  2019-03-11 Manager ds. Marketingu Kraków
  2019-03-11 Kelnerka Gubin
  2019-03-11 KUCHARZ Moszna
  2019-03-13 Specjalista ds. Sprzedaży Uniejów
  2019-03-19 Kierownik ds. Marketingu Gdańsk
Z Branży






Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA