Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        


HOTELARZ » 03/2019, ARTYKUŁ GŁÓWNY, ZARZĄDZANIE I MARKETING » Jak dotrzeć do klienta korporacyjnego z ofertą hotelową? Narzędzia marketingu online

Jak dotrzeć do klienta korporacyjnego z ofertą hotelową? Narzędzia marketingu online

Klienci korporacyjni to jedna z kluczowych grup docelowych w branży hotelarskiej. Konferencja, szkolenie, miejsce do organizacji spotkania, kolacja firmowa, wyjazd integracyjny – to tylko kilka przykładów oferty dla biznesu. W jaki sposób za pomocą narzędzi komunikacji online trafnie dotrzeć do tej grupy?



Kampanie reklamowe nastawione na bezpośrednie zbieranie tzw. leadów „tu i teraz” (potencjalnych klientów zainteresowanych ofertą) nie zawsze będą skuteczne. Konkretna potrzeba powstaje bowiem w bardzo specyficznym momencie, dlatego ważne jest, aby w ciągu roku wspierać je działaniami wizerunkowymi, które mogą przejawiać się w wielu płaszczyznach z wykorzystaniem różnych kanałów:

1. media własne (owned media) – strona WWW, Facebook, np.:

• uzupełnienie galerii o zdjęcia z przeprowadzonych eventów,
• przygotowanie oferty z wyprzedzeniem, np. na organizację spotkania wigilijnego dla firm,
• aktywacja newslettera z ofertą zniżki na dowolny zorganizowany event w ciągu kolejnych 12 miesięcy,

2. media pozyskane (earned media) – treści, które powstały w sieci bez naszej kontroli, jak opinie gości na innych stronach, publikacje w mediach tradycyjnych i społecznościach, np.:
• aktualizacja oferty na stronie o testimoniale klientów,
• lead magnet (element oferty stanowiący wartość dla potencjalnego klienta, udostępniany mu w zamian za jego adre [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.



Dostęp dla prenumeratorów Hotelarza
Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


Autor: Tomasz Starzyński

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Samsung Sponsorem Strategicznym Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Firma Samsung Electronics –światowy lider w zakresie rozwiązań informatycznych, została trzeci rok z rzędu Sponsorem Strategicznym konferencji Hotel Investment Trends Poland & CEE, która w (...)

Qubus wróci do Katowic?

Sieć hotelowa Qubus Hotel, nieobecna w Katowicach od 2016 roku, po tym jak miejsce hotelu Qubus Prestige zajął Courtyard by Marriott, planuje powrót do tego (...)

InterContinental i Huawei tworzą pierwszy na świecie smart hotel 5G

InterContinental, Shenzhen Telecom i Huawei podpisały strategiczną umowę o współpracy na rzecz stworzenia pierwszego na świecie smart hotelu 5G. Projekt, poprzez wprowadzenie pierwszej w branży (...)

HIT 2019: Po ilu latach zwraca się hotel? Jak właściwie zaplanować koszty i przychody z inwestycji hotelarskiej?

Budowa hotelu to koszt kilkudziesięciu, a nieraz nawet kilkuset milionów złotych. Aby ta ogromna inwestycja przyniosła spodziewany zysk, należy ją mądrze i precyzyjnie zaplanować pod (...)

Mikołaj Wild Gościem Specjalnym Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Mikołaj Wild, Sekretarz stanu i Pełnomocnik Rządu ds. Centralnego Portu Komunikacyjnego dla RP, został Gościem Specjalnym konferencji Hotel Investment Trends Poland & CEE, która odbędzie (...)

Bezpłatny newsletter
  2019-04-12 Kierownik Restauracji Kraków
  2019-04-17 RECEPCJONISTA / RECEPCJONISTKA Warszawa
  2019-04-15 Kelner/Kelnerka Warszawa
Z Branży






Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl    

Polski Jubiler www.polskijubiler.pl     Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl Polityka prywatności