Strateg i lider – skuteczny dyrektor hotelu

We wtorek 2 kwietnia w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się piąte już w tym roku specjalistyczne seminarium z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem tematem spotkania było doskonalenie kompetencji z zakresu m.in. efektywnego organizowania pracy poszczególnych działów hotelu, rekrutowania i motywowania pracowników, czy wprowadzania efektywnych standardów pracy.

W części przedpołudniowej Radosław Altheim, dyrektor generalny sieci Q Hotels omawiał zagadnienia związane między innymi wprowadzaniem standardów pracy i organizowaniem pracy poszczególnych działów hotelu. Po lunchu głównym tematem było zapoznanie uczestników ze skutecznymi i sprawdzonymi metodami rekrutowania i premiowania pracowników, także organizacja czasu pracy managera, czyli ile czasu powinien poświęcać poszczególnym czynnościom. Na kolejne seminarium z cyklu Akademii Hotelarza zapraszamy do Warszawy już 9 kwietnia, na praktyczne warsztaty z zakresu revenue management. Szczegóły na stronie Akademii Hotelarza.  

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *