Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne




O nas    Prenumerata    Kontakt  
        




HOTELARZ » Najnowsze Informacje (1), NASZE SZKOLENIA » Praktycznie o revenue management

Praktycznie o revenue management


We wtorek w warszawskim hotelu Airport Okęcie odbyło się dwunaste w tym roku szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza. Ponad 20 uczestników doskonaliło swoje umiejętności z zakresu revenue management.

Revenue management stosowany jest w hotelarstwie coraz powszechniej ze względu na skuteczność w podwyższaniu wyników finansowych. Jako narzędzie zarządzania RM został zapożyczony z lotnictwa pasażerskiego, gdzie również chodzi o to, by w jak najkrótszym czasie sprzedać jak największą liczbę miejsc i zmaksymalizować przychód.



Trenerem podczas wtorkowego szkolenia była Agnieszka Kasprzak, jeden z najlepszych specjalistów z tej dziedziny w Polsce. Jest ona revenue managerem w Louvre Hotels Group. W hotelarstwie pracuje od 1990 roku, od roku 2005 zajmowała się wdrożeniem metod RM w Grupie Hotelowej Orbis jako Regionalny Revenue Manager. W kwietniu 2011 roku objęła stanowisko Revenue Managera w Louvre Hotels Group, obecnego w Polsce pod markmi hoteli: Golden Tulip, Campanile i Premiere Classe.

Korzystając z ogromnej wiedzy i doświadczenia Agnieszki Kasprzak uczestnicy szkolenia mogli zapoznać się z niezbędnymi definicjami RM, podstawowymi wskaźnikami oraz zgłębić problem segmentacji, kanałów dystrybucji cenników. Potem nadeszła pora na warsztaty praktyczne podczas których uczestnicy doskonalili swoje umiejętności pracując na realnych przykładach.
Uczestnicy w ankietach poszkoleniowych bardzo wysoko ocenili zarówno poziom merytoryczny warsztatów, jak i ich praktyczne zastosowanie.

Na kolejne spotkania z Akademią Hotelarza zapraszamy już od lutego przyszłego roku.

Już niebawem na www.akademiahotelarza.com poinformujemy o szkoleniach planowanych na I półrocze 2016.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Stowarzyszenie najlepszych dyrektorów

Europejskie Stowarzyszenie Dyrektorów Hoteli to organizacja skupiająca ponad 400 dyrektorów, prezesów i operatorów najlepszych hoteli 5- i 4-gwiazdkowych. Z Polski jest tylko jeden – Paweł (...)

Krzysztof Kraskowski dyrektorem hotelu Seaside Park

Krzysztof Kraskowski, którego niedawno na stanowisku dyrektora Golden Tulip Międzydroje Residence zastąpił Marcin Ładny (pisaliśmy o tym TUTAJ), objął właśnie stanowisko dyrektora generalnego powstającego w (...)

Pomóżmy wspólnie: specjalne szkolenie dla hotelarzy

POD PATRONATEM HOTELARZA 26 lutego w Art Hotelu we Wrocławiu odbędzie się specjalne, charytatywne szkolenie dla hotelarzy. Całkowity dochód przekazany zostanie na Fundację Wrocławskie Hospicjum (...)

Flagi na hotelach Chopin Airport Development opuszczone do połowy masztu

W związku z tragiczną śmiercią Prezydenta Miasta Gdańska Pawła Adamowicza zarząd państwowej spółki hotelowej Chopin Airport Development podjął decyzję o opuszczeniu do połowy masztu flag (...)

Nowy partner w Hotel Professionals Management Group

Do grona partnerów spółki Hotel Professionals Management Group (HPMG) dołączyła Katarzyna Stiller-Romanowska, która od blisko dwóch lat pełni w spółce funkcję dyrektora ds. operacyjnych. Z (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:









Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA