Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        


HOTELARZ » 01/2016, AKTUALNOŚCI » Silfor z silnikiem rezerwacyjnym

Silfor z silnikiem rezerwacyjnym

Sieć marketingowa Silfor – Polskie Hotele uruchomiła na swojej stronie silnik rezerwacji online. Ma to usprawnić funkcjonowanie sieci i pozwolić na dotarcie do nowych gości. Do sieci przystąpiły dwa kolejne hotele: 4-gwiazdkowy Delfin Spa & Wellness w Dąbkach i 3-gwiazdkowy Lorenzo w Krakowie.

Delfin Spa & wellness położony nad Bałtykiem blisko plaży oferuje 65 pokoi, kompleks domków, w których do dyspozycji gości jest 120 miejsc, zaplecze SPA, basen, sauny i salę konferencyjną na 70 osób. Lorenzo z 19 pokojami blisko sanktuarium w Łagiewnikach to rodzinny hotel z ogrodem i pubem. Obecnie do sieci należy 26 hoteli. Sieć Silfor zrzesza niezależne hotele od dwóch do czterech gwiazdek, usytuowane tak w dużych miastach (w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie), jak i w mniejszych oraz w regionach turystycznych. Posiadacze karty lojalnościowej mogą skorzystać z 10 proc. rabatu we wszystkich hotelach partnerskich. – Nasz program stale się rozwija i docelowo w każdym dużym mieście w Polsce chcemy mieć hotel partnerski – mówi Ewa Augustynowicz, manager projektu Silfor. – W ostatnich miesiącach odnotowaliśmy wzrost popularności naszej sieci wśród gości hoteli zrzeszonych, którym wydaliśmy już 10 tys. kart lojalnościowych. Widzimy również ogromne zainteresowanie projektem wśród właścicieli hoteli.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Samsung Sponsorem Strategicznym Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Firma Samsung Electronics –światowy lider w zakresie rozwiązań informatycznych, została trzeci rok z rzędu Sponsorem Strategicznym konferencji Hotel Investment Trends Poland & CEE, która w (...)

Qubus wróci do Katowic?

Sieć hotelowa Qubus Hotel, nieobecna w Katowicach od 2016 roku, po tym jak miejsce hotelu Qubus Prestige zajął Courtyard by Marriott, planuje powrót do tego (...)

InterContinental i Huawei tworzą pierwszy na świecie smart hotel 5G

InterContinental, Shenzhen Telecom i Huawei podpisały strategiczną umowę o współpracy na rzecz stworzenia pierwszego na świecie smart hotelu 5G. Projekt, poprzez wprowadzenie pierwszej w branży (...)

HIT 2019: Po ilu latach zwraca się hotel? Jak właściwie zaplanować koszty i przychody z inwestycji hotelarskiej?

Budowa hotelu to koszt kilkudziesięciu, a nieraz nawet kilkuset milionów złotych. Aby ta ogromna inwestycja przyniosła spodziewany zysk, należy ją mądrze i precyzyjnie zaplanować pod (...)

Mikołaj Wild Gościem Specjalnym Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Mikołaj Wild, Sekretarz stanu i Pełnomocnik Rządu ds. Centralnego Portu Komunikacyjnego dla RP, został Gościem Specjalnym konferencji Hotel Investment Trends Poland & CEE, która odbędzie (...)

Bezpłatny newsletter
  2019-04-17 RECEPCJONISTA / RECEPCJONISTKA Warszawa
  2019-04-12 Kierownik Restauracji Kraków
  2019-04-15 Kelner/Kelnerka Warszawa
Z Branży






Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl    

Polski Jubiler www.polskijubiler.pl     Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl Polityka prywatności