Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne
O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (2), NASZE SZKOLENIA » Zarządzanie działem sprzedaży w ramach Akademii Hotelarza

Zarządzanie działem sprzedaży w ramach Akademii Hotelarza


W czwartek 18 lutego w warszawskim czterogwiazdkowym Airport Hotel Okęcie odbyło się pierwsze z tegorocznych szkoleń Akademii Hotelarza, poświęcone budowaniu i zarządzaniu efektywnym działem sprzedaży w hotelu.

Podczas szkoleń Akademii uczestnicy – głównie właściciele i kadra zarządzająca hoteli z całej Polski, nie tylko podnoszą swoje kompetencje, ale mają również okazję poznać metody stosowane przez inne obiekty i menadżerów pracujących w różnych typach hoteli.

Tym razem swój punkt widzenia zaprezentowali przedstawiciele hotelu wypoczynkowego (Radosław Altheim, dyrektor generalny pięciogwiazdkowego, 155 pokojowego hotelu Grand Tiffi w Iławie), oraz miejskiego (Elżbieta Nitsze, dyrektor generalna czterogwiazdkowego, 264 pokojowego hotelu Airport Okęcie z Warszawy).



Podczas części przedpołudniowej Radosław Altheim omówił zagadnienia związane z metodami rekrutacji, weryfikowania kompetencji i selekcji kandydatów do pracy, a także delegowaniem zadań i rozliczaniem z ich realizacji.



Elżbieta Nitsze przedstawiła z kolei planowanie budżetu i wyników działu sprzedaży w zależności od obiektu, metody raportowania i kontroli, a także najskuteczniejsze metody motywacyjne i systemy prowizyjne.

Uczestnicy wysoko ocenili zarówno zakres tematyczny, jak i użyteczność szkolenia.

Na kolejne spotkanie z Akademią Hotelarza zapraszamy już 3 marca do Krakowa, gdzie odbędzie się szkolenie „Zyskowna gastronomia hotelowa”.
Szczegóły na www.akademia-hotelarza.pl



Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

IHG dołącza do grona Sponsorów Hotel Trends Poland&CEE 2018

IHG, jedna z wiodących firm hotelarskich na świecie, dołączyła do grona Sponsorów Złotych konferencji Hotel Trends Poland&CEE 2018, która odbędzie się w dniach w dniach (...)

Kamila Wódczyńska zarządza hotelem Puro Kraków Kazimierz

Dyrektor generalną otwartego na początku lipca hotelu Puro Kraków Kazimierz jest Kamila Wódczyńska, która już od jesieni ub.r. odpowiedzialna była za jego pre-opening. Wcześniej przez (...)

Wmurowano kamień węgielny pod Holiday Inn Express w Rzeszowie-Jasionce

33,9 mln zł (282,5 tys. zł za pokój) kosztować ma budowa hotelu Holiday Inn Express IV generacji, który powstanie w bezpośrednim sąsiedztwie Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka (...)

Wkrótce otwarcie hotelu Hel

1 sierpnia ma nastąpić otwarcie 60 pokojowego hotelu Hel, mieszczącego się przy ulicy Admirała Steyera w Helu. Właścicielem obiektu jest Przedsiębiorstwo Budowlane Margo. 4-gwiazdkowy hotel (...)

Mextra Sponsorem Złotym konferencji Hotel Trends Poland&CEE 2018

Firma Mextra, lider branży mebli bankietowych w Polsce,po raz kolejny dołączyła do grona sponsorów konferencji Hotel Trends Poland&CEE 2018, która odbędzie się w dniach w (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:









Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA