Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (2), NASZE SZKOLENIA » Zarządzanie działem sprzedaży w ramach Akademii Hotelarza

Zarządzanie działem sprzedaży w ramach Akademii Hotelarza


W czwartek 18 lutego w warszawskim czterogwiazdkowym Airport Hotel Okęcie odbyło się pierwsze z tegorocznych szkoleń Akademii Hotelarza, poświęcone budowaniu i zarządzaniu efektywnym działem sprzedaży w hotelu.

Podczas szkoleń Akademii uczestnicy – głównie właściciele i kadra zarządzająca hoteli z całej Polski, nie tylko podnoszą swoje kompetencje, ale mają również okazję poznać metody stosowane przez inne obiekty i menadżerów pracujących w różnych typach hoteli.

Tym razem swój punkt widzenia zaprezentowali przedstawiciele hotelu wypoczynkowego (Radosław Altheim, dyrektor generalny pięciogwiazdkowego, 155 pokojowego hotelu Grand Tiffi w Iławie), oraz miejskiego (Elżbieta Nitsze, dyrektor generalna czterogwiazdkowego, 264 pokojowego hotelu Airport Okęcie z Warszawy).



Podczas części przedpołudniowej Radosław Altheim omówił zagadnienia związane z metodami rekrutacji, weryfikowania kompetencji i selekcji kandydatów do pracy, a także delegowaniem zadań i rozliczaniem z ich realizacji.



Elżbieta Nitsze przedstawiła z kolei planowanie budżetu i wyników działu sprzedaży w zależności od obiektu, metody raportowania i kontroli, a także najskuteczniejsze metody motywacyjne i systemy prowizyjne.

Uczestnicy wysoko ocenili zarówno zakres tematyczny, jak i użyteczność szkolenia.

Na kolejne spotkanie z Akademią Hotelarza zapraszamy już 3 marca do Krakowa, gdzie odbędzie się szkolenie „Zyskowna gastronomia hotelowa”.
Szczegóły na www.akademia-hotelarza.pl



Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Wkrótce otwarcie hotelu Renaissance w Warszawie

W marcu tego roku pierwszych gości przyjmie pięciogwiazdkowy hotel zlokalizowany bezpośrednio przy Lotnisku Chopina w Warszawie, pierwszy w Polsce obiekt marki Renaissance, należącej do Marriott (...)

Zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników

Coraz niższy wskaźnik bezrobocia i coraz wyższe oczekiwania finansowe personelu powodują, że właściciele i osoby zarządzające hotelami muszą na nowo definiować swoje podejście do rynku (...)

Turcja – jakość w dobrej cenie

Tureckie hotele nie bez powodu szczycą się bardzo dobrą jakością w stosunku do ceny. Standard zdecydowanej większości z nich nie odbiega od tego, czego oczekują (...)

Nowi dyrektorzy w hotelach Chopin Airport Development

Adriana Biernatowicz-Jadczak, dotychczasowa dyrektor trzygwiazdkowego hotelu Hampton by Hilton Airport Warszawa awansuje do pięciogwiazdkowego Renaissance Warszawa Airport, gdzie będzie pełnić funkcję zastępcy dyrektora hotelu. W (...)

Hotel Aquarion w Zakopanem przyjął pierwszych gości

Otwarty został hotel Aquarion ze 136 pokojami, restauracją na 180 gości i trzema salami konferencyjnymi, połączony z aquaparkiem, należącym do spółki Polskie Tatry. Hotel zarządzany (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:





Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA