Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        


HOTELARZ » 12/2018, RYNEK HOTELI » Kalendarium hotelarza, czyli dobry plan to podstawa

Kalendarium hotelarza, czyli dobry plan to podstawa

Początek roku to ostatni moment na podsumowanie dotychczasowych działań w hotelu i przygotowanie planu na 2019 r. Warto skorzystać z załączonego do tego wydania „Hotelarza” „Niezbędnika hotelarza. Kalendarium ofert” oraz z poniższych wskazówek, aby w nowym roku zwiększyć sprzedaż bezpośrednią w swoim obiekcie.



Które oferty cieszyły się największym zainteresowaniem wśród gości w zeszłym roku? Jakie są hotelarskie trendy na 2019 r.? Warto znać odpowiedzi na te pytania i odpowiedzieć na oczekiwania gości, czyli m.in. zaplanować tegoroczne oferty specjalne. W badaniu potrzeb warto wspomóc się bezpłatnym narzędziem Google Trends. To dzięki niemu można dowiedzieć się, kiedy w wyszukiwarce poszukiwane są takie frazy, jak np. „wakacje letnie” czy „ferie w górach”. Wiedza na ten temat pozwoli hotelowi na dodanie oferty w odpowiednim czasie, a dzięki temu zwiększenie szans na zapełnienie obiektu.


Kiedy w Google wyszukiwana jest fraza „wakacje letnie”




Warto również poznać kalendarz wydarzeń lokalnych, które przyciągają gości z Polski i z zagranicy. Polacy coraz chętniej i częściej podróżują. Według GUS, w pierwszym półroczu 2018 r. z noclegów skorzystało 6 proc. więcej turystów w porównaniu z tym okresem w 2017 r. A ponieważ podróżowanie jest coraz łatwiejsze, coraz więcej osób decyduje się na odpoczynek poza sezonami. Badanie Vacation Club pokazało, że polskie obiekty zlokalizowane nad morzem zanotowały jesienią wzrost rezerwac [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.



Dostęp dla prenumeratorów Hotelarza
Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


Autor: Marika Kachelska, Izabela Jaśkowiak

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Samsung Sponsorem Strategicznym Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Firma Samsung Electronics –światowy lider w zakresie rozwiązań informatycznych, została trzeci rok z rzędu Sponsorem Strategicznym konferencji Hotel Investment Trends Poland & CEE, która w (...)

Qubus wróci do Katowic?

Sieć hotelowa Qubus Hotel, nieobecna w Katowicach od 2016 roku, po tym jak miejsce hotelu Qubus Prestige zajął Courtyard by Marriott, planuje powrót do tego (...)

InterContinental i Huawei tworzą pierwszy na świecie smart hotel 5G

InterContinental, Shenzhen Telecom i Huawei podpisały strategiczną umowę o współpracy na rzecz stworzenia pierwszego na świecie smart hotelu 5G. Projekt, poprzez wprowadzenie pierwszej w branży (...)

HIT 2019: Po ilu latach zwraca się hotel? Jak właściwie zaplanować koszty i przychody z inwestycji hotelarskiej?

Budowa hotelu to koszt kilkudziesięciu, a nieraz nawet kilkuset milionów złotych. Aby ta ogromna inwestycja przyniosła spodziewany zysk, należy ją mądrze i precyzyjnie zaplanować pod (...)

Mikołaj Wild Gościem Specjalnym Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Mikołaj Wild, Sekretarz stanu i Pełnomocnik Rządu ds. Centralnego Portu Komunikacyjnego dla RP, został Gościem Specjalnym konferencji Hotel Investment Trends Poland & CEE, która odbędzie (...)

Bezpłatny newsletter
  2019-04-12 Kierownik Restauracji Kraków
  2019-04-17 RECEPCJONISTA / RECEPCJONISTKA Warszawa
  2019-04-15 Kelner/Kelnerka Warszawa
Z Branży






Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl    

Polski Jubiler www.polskijubiler.pl     Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl Polityka prywatności