Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne






O nas    Prenumerata    Kontakt  
        




HOTELARZ » 12/2018, ARTYKUŁ GŁÓWNY, RYNEK HOTELI » Kalendarium hotelarza, czyli dobry plan to podstawa

Kalendarium hotelarza, czyli dobry plan to podstawa

Początek roku to ostatni moment na podsumowanie dotychczasowych działań w hotelu i przygotowanie planu na 2019 r. Warto skorzystać z załączonego do tego wydania „Hotelarza” „Niezbędnika hotelarza. Kalendarium ofert” oraz z poniższych wskazówek, aby w nowym roku zwiększyć sprzedaż bezpośrednią w swoim obiekcie.



Które oferty cieszyły się największym zainteresowaniem wśród gości w zeszłym roku? Jakie są hotelarskie trendy na 2019 r.? Warto znać odpowiedzi na te pytania i odpowiedzieć na oczekiwania gości, czyli m.in. zaplanować tegoroczne oferty specjalne. W badaniu potrzeb warto wspomóc się bezpłatnym narzędziem Google Trends. To dzięki niemu można dowiedzieć się, kiedy w wyszukiwarce poszukiwane są takie frazy, jak np. „wakacje letnie” czy „ferie w górach”. Wiedza na ten temat pozwoli hotelowi na dodanie oferty w odpowiednim czasie, a dzięki temu zwiększenie szans na zapełnienie obiektu.


Kiedy w Google wyszukiwana jest fraza „wakacje letnie”




Warto również poznać kalendarz wydarzeń lokalnych, które przyciągają gości z Polski i z zagranicy. Polacy coraz chętniej i częściej podróżują. Według GUS, w pierwszym półroczu 2018 r. z noclegów skorzystało 6 proc. więcej turystów w porównaniu z tym okresem w 2017 r. A ponieważ podróżowanie jest coraz łatwiejsze, coraz więcej osób decyduje się na odpoczynek poza sezonami. Badanie Vacation Club pokazało, że polskie obiekty zlokalizowane nad morzem zanotowały jesienią wzrost rezerwac [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.



Dostęp dla prenumeratorów Hotelarza
Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


Autor: Marika Kachelska, Izabela Jaśkowiak

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Orbis z umową na hotel Mercure w Sosnowcu

Grupa Orbis zawarła umowę franczyzy na 120 pokojowy hotel Mercure Sosnowiec. Inwestorem jest Glare Global Sourcing Faruque sp.j. Od l. Gilles Clavie, Orbis i Mohhamed (...)

Pracujwhoreca.pl – nowy serwis dla branży hotelowej i gastronomicznej

Największym problemem branży Horeca, co potwierdzają na każdym kroku inwestorzy, właściciele i managerowie hoteli i restauracji, jest brak pracowników – od najwyższego do najniższego szczebla.  (...)

Nowy dyrektor Hamptona by Hilton Gdańsk Old Town

Daniel Danielewicz, przez ostatnie pięć i pół roku dyrektor generalny Golden Tulip Gdańsk Residence (o zmianie na tym stanowisku pisaliśmy TUTAJ), objął stanowisko dyrektora generalnego (...)

Jacek Florczuk dyrektorem Hamptona by Hilton Gdańsk Oliwa

Jacek Florczuk, ostatnio dyrektor gastronomii w Doubletree by Hilton Warszawa, został dyrektorem generalnym hotelu Hampton by Hilton Gdańsk Oliwa. Zastąpił Magdalenę Suligę, która została dyrektorem (...)

Najnowszy „Hotelarz” w opakowaniu zastępczym :)

Na okładce najnowszego „Hotelarza” laureat naszego konkursu „Hotel z Pomysłem 2018″. Który hotel zdobył to prestiżowe wyróżnienie nasi Czytelnicy przekonają się już niebawem. O czym (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:







Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA