Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne






O nas    Prenumerata    Kontakt  
        




HOTELARZ » 12/2018, SPA » Terapie odchudzające w hotelowych SPA

Terapie odchudzające w hotelowych SPA

Liczba osób z nadwagą i otyłością stale rośnie, dlatego rośnie też popyt na kuracje odchudzające. W związku z tym wiele hoteli decyduje się wprowadzić do oferty pakiety pobytowe wspomagające redukcję wagi. Jednak nie każdy pakiet cieszy się uznaniem gości, a przyczyn takiego stanu rzeczy może być wiele.



Hotele, zwłaszcza te, które dysponują siłowniami, czyli infrastrukturą do ćwiczeń, powinny odpowiedzieć na rosnące zapotrzebowanie i przygotować kilka propozycji pakietów odchudzających. Jakie usługi należy uwzględnić w dobrze zaprojektowanym pakiecie i na co zwrócić uwagę, aby goście zechcieli go kupić? Najistotniejszym elementem jest skonfigurowanie wszystkich usług, jakie oferowane są w hotelu, z tematem przewodnim pakietu, czyli z wyszczuplaniem.

Psychika gościa na diecie

Jedną z najważniejszych rzeczy w takim pakiecie jest zapewnienie odpowiedniej liczby posiłków, które będą zdrowe, smaczne i niskokaloryczne. Idealnym rozwiązaniem byłoby, aby robił to dietetyk który po indywidualnym wywiadzie dobierze dietę bezpieczną dla zdrowia, pozwalającą zrzucić zbędne kilogramy, a jednocześnie atrakcyjną w smaku. Nie każdy hotel współpracuje z dietetykiem, dlatego wiele z nich decyduje się na implementowanie diet popularyzowanych przez znane postacie w dziedzinie odchudzania i na podstawie ich przepisów buduje diety redukujące wagę. Zaprojektowanie diety to jedno, ale nie mniej istotną kwestią jest jej przygotowanie. Obiekty hotelowe, zwłaszcza te duże, które mają wielu gości, nie zawsze radzą sobie z przygotowaniem posiłków dla osób, które z takich pakietów korzystają. Zdarza się więc, że goście schodzą do restauracji, a tam czeka na nich zwykły bufet z kotletami schabowymi i tłustymi dodatkami. Nie zawsze pamięta się, zwłaszcza przy obsłudze dużych grup konferencyjnych, o garstce wygłodniałych gości na pakietach odchudzających. Warto również bliżej przyjrzeć się temu segmentowi gości, aby lepiej zrozumieć ich potrzeby. Najczęściej są to osoby, które nie stronią od fast foodu, jedzą w pośpiechu, nie ćwiczą, a niekiedy frustrację życiową rekompensują sobie zjadając dużo potraw, które są smaczne, ale robią wiele szkody zdrowiu. Kilka lat takiej „diety” i mają one kilkanaście kilogramów więcej, złe wyniki badań, zaczynają zauważać, że są nieatrakcyjne, izolować się od ludzi, wstydząc się swojej figury. Czują się gorsze i tracą poczucie własnej wartości, co może być przyczyną problemów psychicznych. Zrozumienie profilu g [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.



Dostęp dla prenumeratorów Hotelarza
Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


Autor: Anita Bajdalska

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Orbis z umową na hotel Mercure w Sosnowcu

Grupa Orbis zawarła umowę franczyzy na 120 pokojowy hotel Mercure Sosnowiec. Inwestorem jest Glare Global Sourcing Faruque sp.j. Od l. Gilles Clavie, Orbis i Mohhamed (...)

Pracujwhoreca.pl – nowy serwis dla branży hotelowej i gastronomicznej

Największym problemem branży Horeca, co potwierdzają na każdym kroku inwestorzy, właściciele i managerowie hoteli i restauracji, jest brak pracowników – od najwyższego do najniższego szczebla.  (...)

Nowy dyrektor Hamptona by Hilton Gdańsk Old Town

Daniel Danielewicz, przez ostatnie pięć i pół roku dyrektor generalny Golden Tulip Gdańsk Residence (o zmianie na tym stanowisku pisaliśmy TUTAJ), objął stanowisko dyrektora generalnego (...)

Jacek Florczuk dyrektorem Hamptona by Hilton Gdańsk Oliwa

Jacek Florczuk, ostatnio dyrektor gastronomii w Doubletree by Hilton Warszawa, został dyrektorem generalnym hotelu Hampton by Hilton Gdańsk Oliwa. Zastąpił Magdalenę Suligę, która została dyrektorem (...)

Najnowszy „Hotelarz” w opakowaniu zastępczym :)

Na okładce najnowszego „Hotelarza” laureat naszego konkursu „Hotel z Pomysłem 2018″. Który hotel zdobył to prestiżowe wyróżnienie nasi Czytelnicy przekonają się już niebawem. O czym (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:







Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA