Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        

Procedury operacyjne w hotelarstwie


27C9AF2

Nowoczesny hotel musi być dobrze zarządzany, a do tego niezbędne są starannie sprecyzowane i konsekwentnie przestrzegane standardy operacyjne. O tym w jaki sposób prawidłowo określać procedury związane ze wszystkimi hotelowymi procesami, na co zwracać szczególną uwagę i jak przestrzegać ich realizacji opowiadała Aneta Stępkowska podczas kolejnego już szkolenia z cyklu Akademii Hotelarza, które odbyło się 6 listopada 2018 r. w [...]

Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym w hotelu


DSC_9738

Nawet najlepiej położony i zaprojektowany hotel nie ma szans przebić się na rynku bez dynamicznego i skutecznego działu sprzedaży. Wobec rosnącej konkurencji, presji płacowej i na trudnym rynku pracy ciężko jest jednak zbudować, a potem utrzymać skuteczny dział sprzedażowy. Jak to zrobić skutecznie, dyskutowaliśmy podczas seminarium Akademii Hotelarza, które odbyło się w hotelu Sopot Marriott Resort & Spa. Nasi eksperci [...]

Revenue management w Akademii Hotelarza


IMG_6393 (2)

W czwartek 11 października w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyło się kolejne z tegorocznych seminariów szkoleniowych w ramach Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone możliwościom związanym z wdrożeniem praktyki revenue management w hotelu. Podczas seminarium prowadzonego przez Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-Commerce w Satoria Group uczestnicy przećwiczyli m.in.tematy związane z: komponentami Revenue Management oraz  historią tej praktyki biznesowej kulturaą [...]

Zarządzanie kosztami w hotelarstwie


IMG_5649

Optymalizacja kosztów stałych, kiedy i komu opłaca się outsourcing, skuteczne sposoby negocjacji z dostawcami oraz jak przeciwdziałać korupcji w hotelu to tylko jedne z wielu zagadnień poruszonych podczas kolejnego seminarium szkoleniowego Akademii Hotelarza. Zarządzanie kosztami w hotelarstwie wyjaśniał Maciej Knyrek, a spotkanie odbyło się w hotelu Countryard Marriott w Warszawie 13 września 2018 r. Maciej Knyrek, prowadzący kolejne szkolenie Akademii [...]

Efektywna sprzedaż usług konferencyjnych


IMG_4204

W piątek 7 września w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się pierwsze z powakacyjnych seminariów z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem spotkanie dotyczyło efektywnej sprzedaży usług konferencyjnch. Prowadzący spotkanie Wojciech Liszka, CEO firmy Z-Factor, który wcześniej przez 11 lat związany był jako dyrektor sprzedaży i markeingu z marką hoteli Radisson Blu w Szczecinie, Warszawie i Krakowie w sekcji przedpołudniowej [...]

Skuteczny manager hotelu w Akademii Hotelarza


IMG_2900

5 czerwca 2018 r. w warszawskim hotelu Courtyard by Marriot kadra managerska i zarządzająca spotkała się na kolejnym w tym roku szkoleniu Akademii Hotelarza, organizowanej przez czasopismo „Hotelarz”. Tematem spotkania był: „Skuteczny manager hotelu”, a poprowadził je Artur Trukawiński. Prowadzący poruszał m.in. kwestie dotyczące codziennej pracy osoby odpowiedzialnej za pracę całego obiektu, organizację i rozliczanie prac wśród pracowników, podpowiadał najlepsze [...]

Revenue management w praktyce


IMG_2703

Praktyczne zastosowanie „Revenue management”, czyli maksymalizacja przychodów w hotelu, było tematem kolejnego ze szkoleń Akademii Hotelarza, które odbyło się w czwartek 19 kwietnia w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie. Spotkanie poprowadziła Agnieszka Kasprzak, jeden z najlepszych fachowców z tej dziedziny w Polsce, Revenue Manager w Louvre Hôtels Group. Celem szkolenia było poznanie praktycznego zastosowania zakresu optymalizacji przychodów w hotelu, [...]

Akademia Hotelarza podczas targów WorldHotel


1

W czwartek 22 marca, drugiego dnia targów WorldHotel, odbyło się kolejne ze spotkań z cyklu Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone Organizacji pracy hotelu. Elżbieta Nitsze, dyrektor generalna warszawskiego hotelu Airport Okęcie, podczas pierwszej części seminarium omówiła zagadnienia związane z: organizacją pracy hotelu a strukturą zatrudnienia, optymalizacją kosztów zatrudniania, oraz zarządzaniem pracą działów hotelowych i gastronomicznych. Podczas sesji popołudniowej omawiano zagadnienia [...]

Efektywna i zyskowna sprzedaż konferencji i bankietów


IMG_1982

W czwartek 15 marca w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się drugie w tym roku seminarium szkoleniowe z cyklu Akademii Hotelarza. Nasi eksperci, Blanka Retmańska – Man i Artur Trukawiński, przedstawiali podczas spotkania najlepsze sposoby na efektywną i zyskowną sprzedaż konferencji i bankietów. Dlaczego podobne obiekty położone w tej samej lokalizacji potrafią generować całkowicie odmienne wyniki ze sprzedaży konferencyjnej? [...]

Akademia Hotelarza o strategii ustalania cen w hotelarstwie


IMG_1837

We wtorek 6 marca w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się kolejne szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza. Ponad 20 uczestników doskonaliło swoje umiejętności z zakresu revenue managementu pod okiem Agnieszki Kasprzak, revenue managera w Louvre Hotels Group. Korzystając z wiedzy i doświadczenia Agnieszki Kasprzak uczestnicy szkolenia mogli zapoznać się z niezbędnymi definicjami RM, podstawowymi wskaźnikami oraz zgłębić problem segmentacji, [...]


Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:







Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA