Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        


Najlepsze praktyki w Revenue Management


IMG_8763

Revenue Management to obecnie jeden z najbardziej znaczących aspektów strategii operacyjnej hoteli. Dlatego właśnie jego praktyczne zastosowanie, czyli maksymalizacja przychodów w hotelu, było tematem kolejnego ze szkoleń Akademii Hotelarza, które odbyło się w ostatni wtorek 9 kwietnia w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie. Spotkanie poprowadził Rafał Burski, jeden z najlepszych fachowców z tej dziedziny w Polsce, dyrektor ds. e-commerce [...]

Strateg i lider – skuteczny dyrektor hotelu


IMG_8703

We wtorek 2 kwietnia w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się piąte już w tym roku specjalistyczne seminarium z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem tematem spotkania było doskonalenie kompetencji z zakresu m.in. efektywnego organizowania pracy poszczególnych działów hotelu, rekrutowania i motywowania pracowników, czy wprowadzania efektywnych standardów pracy. W części przedpołudniowej Radosław Altheim, dyrektor generalny sieci Q Hotels omawiał zagadnienia [...]

Zarządzanie hotelową recepcją w Akademii Hotelarza


IMG_8459

To właśnie recepcja hotelowa jest pierwszym miejscem z którym gość ma styczność zaraz po wejściu do hotelu. Od recepcji zależy nie tylko w dużej mierze to, czy będzie ze swojego pobytu zadowolony, ale także ile wyda w naszym hotelu. Dlatego właśnie wokół zagadnień związanych z zarządzaniem hotelową recepcją skupione było kolejne ze szkoleń Akademii Hotelarza które odbyło się we wtorek [...]

Revenue management w Akademii Hotelarza


IMG_8444 (2)

W hotelu Courtyard by Marriott Warszawa odbyło się kolejne w tym roku szkolenia w Akademii Hotelarza. Poświęcone było zarządzaniu ceną w hotelu. Szkolenie „Revenue management – poziom podstawowy” poprowadził Rafał Burski, dyrektor ds. e-commerce w Satoria Group. Korzystając z jego wiedzy i doświadczenia uczestnicy szkolenia mogli zapoznać się z niezbędnymi definicjami RM, podstawowymi wskaźnikami oraz zgłębić problem segmentacji, kanałów dystrybucji, [...]

Optymalizacja kosztów w hotelu


IMG_8239

Metody ograniczania kosztów stałych i zmiennych w hotelach były tematem kolejnego z seminariów z cyklu Akademii Hotelarza, które odbyło się we wtorek 5 marca w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott. Warsztaty prowadzone były przez Tomasza Pieniążka, współwłaściciela i partnera w Mumotive Consulting Group, który wcześniej jako prezes zarządu i dyrektor generalny przez ponad 10 lat tworzył i zarządzał czołową polską [...]

Skuteczna sprzedaż konferencji i bankietów w Akademii Hotelarza


IMG_7955

We wtorek 19 lutego w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się pierwsze z tegorocznych seminariów w ramach Akademii Hotelarza. Tematem spotkania była „Skuteczna sprzedaż konferencji i bankietów”. Prowadzący spotkanie Artur Trukawiński, ekspert związany z branżą hotelarską od ponad 25 lat, zarządzającego hotelami w kraju i zagranicą, obiektami niezależnymi i sieciowymi, omówił zagadnienia związane m.in. z tym jak stworzyć rentowną [...]

Zarządzanie ceną w hotelu w ramach Akademii Hotelarza


IMG_0052[1]

W czwartek w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się trzynaste i zarazem ostatnie w tym roku szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza. Ponad 20 uczestników doskonaliło swoje umiejętności z zakresu praktycznego zastosowania revenue management. Revenue management stosowany jest w hotelarstwie coraz powszechniej ze względu na skuteczność w podwyższaniu wyników finansowych. Jako narzędzie zarządzania RM został zapożyczony z lotnictwa pasażerskiego, gdzie [...]

Zyskowna gastronomia hotelowa


IMG_7080

Menu engineering i optymalizacja kosztów w gastronomii hotelowej to temat, który poruszany był podczas kolejnego już w tym roku szkolenia dla profesjonalistów organizowanego przez Akademię Hotelarza. Poprowadził je Andrzej Przeniosło, a odbyło się 21 listopada 2018 r. w hotelu Courtyard by Marriott Warszawa. Menu engineering i praktyczne zastosowanie tej metody w przypadku analizy popytu i zyskowności wszystkich pozycji menu oraz [...]

Procedury operacyjne w hotelarstwie


27C9AF2

Nowoczesny hotel musi być dobrze zarządzany, a do tego niezbędne są starannie sprecyzowane i konsekwentnie przestrzegane standardy operacyjne. O tym w jaki sposób prawidłowo określać procedury związane ze wszystkimi hotelowymi procesami, na co zwracać szczególną uwagę i jak przestrzegać ich realizacji opowiadała Aneta Stępkowska podczas kolejnego już szkolenia z cyklu Akademii Hotelarza, które odbyło się 6 listopada 2018 r. w [...]

Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym w hotelu


DSC_9738

Nawet najlepiej położony i zaprojektowany hotel nie ma szans przebić się na rynku bez dynamicznego i skutecznego działu sprzedaży. Wobec rosnącej konkurencji, presji płacowej i na trudnym rynku pracy ciężko jest jednak zbudować, a potem utrzymać skuteczny dział sprzedażowy. Jak to zrobić skutecznie, dyskutowaliśmy podczas seminarium Akademii Hotelarza, które odbyło się w hotelu Sopot Marriott Resort & Spa. Nasi eksperci [...]


Bezpłatny newsletter
  2019-04-17 RECEPCJONISTA / RECEPCJONISTKA Warszawa
  2019-04-12 Kierownik Restauracji Kraków
  2019-04-15 Kelner/Kelnerka Warszawa
Z Branży






Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl    

Polski Jubiler www.polskijubiler.pl     Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl Polityka prywatności