Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        


HIT 2019: Po ilu latach zwraca się hotel? Jak właściwie zaplanować koszty i przychody z inwestycji hotelarskiej?


GIL_12701

Budowa hotelu to koszt kilkudziesięciu, a nieraz nawet kilkuset milionów złotych. Aby ta ogromna inwestycja przyniosła spodziewany zysk, należy ją mądrze i precyzyjnie zaplanować pod względem zarówno kosztów, jak i spodziewanych przychodów. Z jakimi wydatkami należy się liczyć planując hotel i jaki zwrot z inwestycji na poszczególnych rynkach i w różnych typach obiektów można osiągnąć, o tym między innymi dyskutować [...]

Ewa Michałowska dyrektorem IBB Andersia Hotel w Poznaniu


Ewa Michalowska

Ewa Michałowska od kilkunastu lat związana z branżą hotelarską, została dyrektorem generalnym hotelu IBB Andersia w Poznaniu. Pracowała w sieci Domina Hotels & Resorts w Poznaniu, Mediolanie i Egipcie, a także w hotelach Sheraton Suites i Ocean Key Resort na Florydzie. Od 2008 do 2011 roku była dyrektorem poznańskiego oddziału firmy Netmedia Business Travel, a przez kolejnych sześć lat dyrektorem [...]

Dwóch Mistrzów Wiedzy Hotelarskiej w jednej szkole


20190409_114126

W kwietniu odbył się Etap Centralny XI Olimpiady Wiedzy Hotelarskiej organizowanej przez Wyższą Szkołę Gospodarki w Bydgoszczy oraz Zespół Szkół Ekonomiczno-Hotelarskich w Kołobrzegu. Finał objęty został honorowym patronatem Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz Ministerstwa Sportu i Turystyki. Decyzją organizatorów XI Olimpiada Wiedzy Hotelarskiej przebiegła pod hasłem „Hotelarstwo XXI wieku w promowaniu nowej filozofii wellness, spa i usług żywieniowych”. Paulina Kubala i Krzysztof Studziński W etapie okręgowym XI [...]

Hotel Investment Trends Poland&CEE – sprawdź, kto już potwierdził swój udział


GIL_0383

Już za półtora miesiąca, 30 maja w pięciogwiazdkowym hotelu Renaissance w Warszawie odbędzie się III edycja Hotel Investment Trends Poland&CEE, największego w Europie Środkowo-Wschodniej forum poświęconego inwestycjom hotelowym. W wydarzeniu weźmie udział ponad 300 uczestników związanych z rynkiem hotelarskim w Polsce – czołowi hotelarze, szefowie największych sieci, finansiści, deweloperzy doradcy, aby przedstawić i poznać najważniejsze trendy hotelarskie, innowacje i najlepsze [...]

Anna Gasińska, hotele Kossak i Senacki w Krakowie: Mamy jeden wspólny cel i pomagamy sobie wzajemnie


AG

W Krakowie zarówno rynek usług hotelarskich jak i rynek centrów usług, który wysysa pracowników, zwłaszcza liniowych, rozwija się w bardzo szybkim tempie. Mam to szczęście, że udało mi się stworzyć mocny dział sprzedaży, który pracuje ze mną już ładnych kilka lat, to samo mogę powiedzieć o recepcjach w obu hotelach (…). Młodzi ludzie szukający obecnie pracy często decydują się na [...]

Anna Olszyńska, Vienna House Andel’s Łódź: Pracownicy przychodza do firmy, ale odchodzą od managera


AO

- Hotelarstwo to jest przede wszystkim pasja. Pasja, którą trzeba mieć w sobie, to chęć służenia drugiemu człowiekowi, chęć bycia gospodarzem. Musimy być elastyczni, musimy być profesjonalni i jednocześnie uśmiechnięci non stop, niezależnie od tego, czy mamy dzisiaj dobry dzień czy zły. Musimy starać się sprostać oczekiwaniom gościa i zadbać o to, aby czuł się dobrze w naszym miejscu – [...]

Adriana Biernatowicz-Jadczak, Renaissance Airport Warszawa: Ta branża daje niesamowite możliwości rozwoju


ABJ

- Warto podkreślić, że ta branża daje niesamowite możliwości rozwoju i właśnie przez rozwój, który jest jednocześnie inwestycją, można dość szybko osiągnąć wynagrodzenie na satysfakcjonującym poziomie. Z doświadczenia mogę potwierdzić, że dobrych i lojalnych pracowników nie zdobywa się przez ciągłe podwyżki płacy. Jest dużo więcej czynników, które ich motywują, jak np. atmosfera pracy, perspektywa rozwoju czy nowe wyzwania- mówi w [...]

Najlepsze praktyki w Revenue Management


IMG_8763

Revenue Management to obecnie jeden z najbardziej znaczących aspektów strategii operacyjnej hoteli. Dlatego właśnie jego praktyczne zastosowanie, czyli maksymalizacja przychodów w hotelu, było tematem kolejnego ze szkoleń Akademii Hotelarza, które odbyło się w ostatni wtorek 9 kwietnia w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie. Spotkanie poprowadził Rafał Burski, jeden z najlepszych fachowców z tej dziedziny w Polsce, dyrektor ds. e-commerce [...]

Adam Pruszkowski, Zdrojowa Hotels: Zbliżyliśmy się do wskaźnika, którego nie można przekroczyć


6 Adam Pruszkowski

- Mówiąc o poziomie wynagrodzeń, nie można nie odnieść się do przychodów. Dziś bardzo zbliżyliśmy się do międzynarodowego wskaźnika, którego nie wolno przekroczyć w hotelowym rachunku zysków i strat P&L, czyli 30 proc. kosztów pracy w stosunku do całego revenue – mówi w najnowszym „Hotelarzu” Adam Pruszkowski, dyrektor powstającego w Świnoujściu hotelu Hilton Resort & Spa. Pełna relacja z wydarzenia [...]

Aleksander Pietyra z nową funkcją


AP

Aleksander Pietyra, dyrektor hotelu Novotel Katowice Centrum objął stanowisko zarządzające także w hotelu ibis budget Katowice Centrum. Aleksander Pietyra z branżą hotelarską związany jest od ponad 40 lat, z czego przez ponad 20 z nich pracował we Francji, gdzie związany był z Grupą Accor. Do Polski wrócił nadal współpracując z tą marką, otwierał jej hotele w całym kraju, między innymi [...]


Bezpłatny newsletter
  2019-04-17 RECEPCJONISTA / RECEPCJONISTKA Warszawa
  2019-04-12 Kierownik Restauracji Kraków
  2019-04-15 Kelner/Kelnerka Warszawa
Z Branży






Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl    

Polski Jubiler www.polskijubiler.pl     Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl Polityka prywatności