Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne

Advertisement

O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


Prawo do prywatności gościa hotelowego

Autor: Maciej Jamiołkowski, Szymon Studziński, prawnicy w kancelarii Czyżewscy
ht-2018-04a-09

Jedną z podstawowych zasad obowiązujących w hotelarstwie jest pełne poszanowanie prawa do prywatności gościa hotelowego. I choć może się to wydać truizmem, goście oczekują, że to, co zdarzyło się podczas ich pobytu w hotelu, na zawsze już tam pozostanie. Jednakże oczekiwanie to może okazać się trudne do spełnienia w sytuacji, w której powszechne stało się korzystanie przez hotele ze stałego [...]

Inwestycje hotelowe w starej tkance miejskiej – droższe i trudniejsze, ale warte realizacji

Autor: Filip Adamczak, architekt prowadzący w firmie SAO Investments
ht-2018-06a-29

Projektowanie w starej tkance miejskiej jest zdecydowanie trudniejsze i bardziej stresujące niż prowadzenie inwestycji w miejscu o jeszcze niewyznaczonych ramach. Jak pokonać trudności towarzyszące inwestycjom hotelowym w historycznych dzielnicach i kończyć je z sukcesem, a przy tym pogodzić nowoczesną wizję z historycznym charakterem miejsca? Nie ma znaczenia, czy inicjatywa wychodzi od właściciela nieruchomości, który chce pozyskać inwestora, czy inwestor zleca [...]

Kiedy marketing hotelowy nie działa

Autor: Anna Wykurz
ht-2018-06a-32

Gdyby zapytać hotelarzy o marketing hotelowy, to każdy powie, że go realizuje. Robione są ulotki i foldery, ktoś prowadzi profil na Facebooku, a jeszcze ktoś inny zarządza stroną WWW, na której aktualizowana jest oferta hotelu w zależności od sezonu. W większości hoteli realizowane są także kampanie AdWords oraz pozycjonowanie. Co jednak dziwi, to fakt, że wiele hoteli w ogóle nie [...]

Landing page, czyli skuteczny marketing hotelu oparty na treści

Autor: Katarzyna Łyjak, marketing specialist w firmie Profitroom

Oferty specjalne to szczególna pozycja strategii marketingowej hotelu. Są „dobrami szybko rotującymi” – pojawiają się ze szczególnego powodu, mają przynieść oczekiwane rezultaty w krótkim czasie, a więc wymagają szybkich działań. Wielkanoc? Majówka? Długi weekend? Walentynki? Oferty specjalne hotele tworzą z różnych powodów. Aby je dobrze sprzedać, trzeba działać szybko, gdyż szybko się dezaktualizują. Tworzone są więc kampanie sprzedażowe online (AdWords, [...]

Kradzież w hotelu – odpowiedzialność hotelarza i wyłączenie odpowiedzialności

Autor: Joanna Strubel-Kraus
158-free-pictogram

Mimo stosowania najlepszych zabezpieczeń w hotelach zdarzają się kradzieże. Złodzieje kradną zarówno mienie gości, jak i wyposażenie hotelu. Ważne jest, aby właściciel hotelu miał świadomość, w jaki sposób powinien zareagować na taką sytuację, wiedział, kiedy i za jakie zachowania ponosi odpowiedzialność, a także czy może wprowadzić odpowiednie regulacje ograniczające zakres swojej odpowiedzialności. Niezależnie od tego, czy zostały skradzione rzeczy należące [...]

Zarządzanie poligrafią w hotelu – jak drukować, aby było dobrze

Autor: Monika Turczak, Anna Szczecińska
ht-2018-06a-34

W branży hotelarskiej nadruki pojawiają się na wszystkich materiałach należących do systemu identyfikacji wizualnej, na różnych powierzchniach, w różnych technologiach. Zapanowanie nad produkcją, utrzymanie standardów druku i logistyka materiałów poligraficznych potrafią okazać się zupełnie niespodziewanym, a poważnym problemem hotelarza. Chyba każdy spotkał się z tym rodzajem zaskoczenia, gdy po wydrukowaniu materiałów reklamowych okazywało się, jak duże mogą być między nimi [...]

Zmiany – jak się odnaleźć

Autor: Lidia Wiszniewska, dyrektor generalna Radisson Blu Kraków (i konsul honorowa Szwecji w Krakowie)
ht-2018-05drz-68

Podzielę się z państwem tematem, który mnie fascynuje. Fascynacja moja polega na tym, że ja wewnętrznie mam ogromną potrzebę zmian i nowości (dosyć szybko nudzę się tzw. status quo i rutyną), a inni nie. Funkcjonuję w otoczeniu, które w większości skutecznie broni siebie i swojego miejsca przed modyfikacjami – i nie jest to cecha jakiegoś konkretnego miasta, kultury, narodu, ale [...]

Czy jesteś gotowy na RODO? Poradnik hotelarza

Autor: Rafał Lorent, Natalia Łukawska
ht-2018-05drz-71

Już 25 maja 2018 r. zacznie obowiązywać unijne rozporządzenie 2016/679 o ochronie danych osobowych (tzw. RODO). Nowe przepisy obejmą także branżę hotelarską. Hotele przetwarzają wiele danych osobowych, w tym dane pracowników, gości oraz innych osób korzystających z usług świadczonych w hotelu. Każdy hotel powinien zatem dostosować się do nowych wymagań prawnych. Przygotowanie się na obowiązywanie przepisów RODO to długotrwały proces, [...]

Audyt wewnętrzny w hotelach – recepcja i housekeeping

Autor: Dorota Jakubik
ht-2018-05drz-41

Operacyjny audyt wewnętrzny to sposób na udoskonalenie i ujednolicenie wewnętrznego systemu hotelu, sprawdzenie, czy funkcjonuje on prawidłowo i czy nie dochodzi w nim do nadużyć. Dobrze wykonany audyt pomaga w ograniczeniu potencjalnych strat i minimalizuje ryzyko utraty przychodu. Rolą audytu wewnętrznego jest monitorowanie, weryfikacja i ocena skuteczności procesów zarządzania ryzykiem, kontroli i ładu korporacyjnego. Powinien on wspomagać system kontroli wewnętrznej [...]

Channel Manager – tajna broń revenue management

Autor: Karolina Dziedzic
ht-2018-05drz-44

Chcesz rozśmieszyć Boga? Opowiedz mu o swoich planach na przyszłość – o prawdziwości tej sentencji przekonał się niejeden revenue manager, którego plany nie raz przekreślały niespodziewane zmiany w trendach sprzedaży. Jednak i takie przeszkody można pokonać. Potrzebny jest tylko skuteczny oręż – sprawdzony asystent w sprzedaży online. Dynamiczny i zawsze pod ręką. Profitroom Channel Manager. Rynek hotelarski rozwija się, rośnie [...]


Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:

    Warning: file_get_contents(https://graph.facebook.com/430725843691187/feed?access_token=523429247715089|6XpZEG9aSMSGo4VzbtiGEgb8UdA) [function.file-get-contents]: failed to open stream: Connection timed out in /0/fb/refresh.php on line 22

    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /0/fb/refresh.php on line 31





Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA