Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne




O nas    Prenumerata    Kontakt  
        

Eksploatacja obiektu, design, społeczności

Zrzut ekranu 2018-11-27 o 15.54.56

Każdy hotel, hostel czy pensjonat może w swoim własnym zakresie dbać o środowisko, a co za tym idzie – o swoje finanse. Bez względu na to, czy hotel został wyposażony w nowoczesne instalacje, czy też ma już swoje lata, każdy zarządzający nim będzie się przede wszystkim starał uzyskać oszczędność energii i wody. Nawet w starszych obiektach hotelowych można wprowadzać proste [...]

Jak zajmować wysokie pozycje w wyszukiwarce Google?

ht-2018-11a-30

Czy pozycjonowanie strony internetowej hotelu wciąż się opłaca? Kto dziś inwestuje w SEO (Search Engine Optimization) i czym tak naprawdę zajmują się specjaliści z agencji interaktywnych? Rozwiewamy najczęstsze wątpliwości dotyczące pozycjonowania i ułatwiamy zrozumienie jego idei. Algorytmy Google odpowiadające za badanie zawartości stron internetowych dotychczas zmieniły się przynajmniej kilkadziesiąt razy, w większości w sposób nieoficjalny (Google w ostatnich latach nie [...]

Kłopoty z gościem w hotelu

Autor: Milena Rzemieniak-Kielin

Brak zapłaty za świadczone usługi czy zniszczenia w pokoju to nierzadkie problemy, z jakimi muszą się zmagać właściciele hoteli. Obowiązujące regulacje prawne nie pozostawiają ich jednak w tym zakresie bez należytej ochrony. Dlatego też istotne jest, aby osoby prowadzące hotel miały odpowiednią wiedzę o tym, jak należy reagować w takich sytuacjach. Szczególnie trudne są sytuacje, gdy gość odmawia zapłaty za [...]

CSR w projektowaniu, budowaniu i zarządzaniu hotelami, cz. 1

Autor: Wioletta Fabrycka
ht-2018-10a-40

CSR (corporate social responsibility), czyli społeczna odpowiedzialność biznesu – to, najkrócej mówiąc, takie prowadzenie działalności, by pozwalała na harmonijną współpracę z bezpośrednim otoczeniem firmy i pracownikami oraz wywierała jak najmniej negatywny wpływ na środowisko. To gotowość ze strony organizacji do wzięcia odpowiedzialności za skutki swoich decyzji i działań w trzech głównych obszarach – pracownicy, partnerzy biznesowi i klienci oraz środowisko. [...]

Impreza w hotelu – jak zabezpieczyć swoje interesy

Autor: Milena Rzemieniak-Kielin

Hotele są bardzo popularnymi miejscami wybieranymi na organizację różnego rodzaju przyjęć i imprez okolicznościowych, m.in. dlatego, że goście poza dobrze przygotowaną przestrzenią na tego typu wydarzenia, mają zapewniony jednocześnie nocleg. Tym bardziej właściciel hotelu, który udostępnia swój obiekt na rzecz sporej grupy osób, powinien należycie zabezpieczyć swoje interesy. Zawsze w razie organizacji imprezy w hotelu należy podpisać umowę z klientem [...]

RAPORT ŚNIADANIA HOTELOWE 2018. Na dobry początek dnia

ht-2018-09a-38

Śniadanie hotelowe z wyborem 50 czy 100 produktów, 10 czy 20 rodzajów pieczywa, pięciu czy 10 dań ciepłych? Na co goście zwracają szczególną uwagę w menu? Jakie są trendy kulinarne i jakie standardy gastronomiczne wyznaczają sieci hotelowe w Polsce? Aby odpowiedzieć na te pytania, zbadano poczynania pięciu dużych sieci hotelowych w Polsce, zapytano o zdanie kulinarnych ekspertów oraz zebrano opinie [...]

Śniadanie najczęściej kończy pobyt gościa

ht-2018-09a-40

Mariusz Kubala, dyrektor operacyjny ds. hoteli, członek zarządu Satoria Group SA członek zarządu Satoria Group SA Śniadanie to element najczęściej kończący pobyt gościa w hotelu. Z tego względu powinno być dla niego dobrym doświadczeniem, jeżeli chcemy liczyć na jego powrót. Standardowa oferta śniadaniowa jest podobna we wszystkich hotelach – bufet zimny i gorący, pieczywo oraz napoje. W naszych hotelach gościmy [...]

Jak na targu śniadaniowym

ht-2018-09a-41

Ewa Nowakowska, dyrektor generalna Vienna House Easy Cracow „Śniadanie jest najważniejszym posiłkiem dnia” – słyszymy to od dawna od rzeszy dietetyków, lekarzy i specjalistów ds. żywienia. Z tego, co obserwujemy, nasi goście rzeczywiście przykładają bardzo dużą wagę do tego posiłku. Dowodem na to jest zauważalny wzrost liczby rezerwacji pokoi ze śniadaniem. W hotelach linii Vienna House Easy śniadanie jest jednym [...]

Śniadania pełnowartościowe

ht-2018-09a-42

Aneta Stępkowska, dyrektor generalna Courtyard by Marriott Warsaw Airport To, że śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia – my, hotelarze, wiemy od zawsze, a od pewnego czasu eksperci od żywienia potwierdzają tę tezę. Naszym hotelowym gościom powinno kojarzyć się z brakiem pośpiechu, celebracją, zapachem świeżo parzonej kawy, kakao i innymi miłymi aromatami. Staramy się, żeby goście z przyjemnością schodzili [...]

Idealna kawa na początek dnia

Autor: Grzegorz Staszowski, Segafredo Zanetti Poland
ht-2018-09a-43

Według badań Food Research Institute 70 proc. Polaków regularnie pije kawę, a aż 50 proc. rozpoczyna nią każdy dzień. Nierzadko zdarza się, że gość hotelowy spieszy się na ważne spotkanie i jedyne, czego w danym momencie potrzebuje, to dobra kawa, szybko i sprawnie przygotowana. Serwowanie kawy w hotelach odbywa się na różne sposoby. Z ekspresu automatycznego, przelewowego, kolbowego Jednym z [...]


Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:











Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA