Co pandemia zmieniła w zarządzaniu hotelową siecią Wi-Fi

Jakość połączenia hotelowego Wi-Fi jest jednym z ważniejszych punktów oceny na portalach typu booking.com. I choć hotele w Polsce znajdują się pod tym względem w ścisłej światowej czołówce, epidemia COVID-19 postawiła przed nimi kolejne wyzwania. Ostatnie dwa lata były wyjątkowo ciężkie dla całej branży HoReCa – nie tylko w Polsce. Branża zamykała i otwierała się […]

Czytaj dalej


Renesans QR kodów

Okres pandemii zmienił oblicze wielu rozwiązań technologicznych, a przede wszystkim przyspieszył ich rozwój oraz proces niezbędny do ich wdrożenia w różnych sektorach gospodarki. Mówiąc o branży hospitality, ciekawym zjawiskiem jest swoisty renesans wykorzystania technologii QR kodów, a przecież to wynalazek z lat 70. Na pewno siłą napędową powszechnego użycia QR kodów jest popularność smartfonów, które […]

Czytaj dalej


Zmiany w mediach hotelowych w ostatnich latach

Ostatnie lata były okresem wielkiej rewolucji w sposobie myślenia managerów obiektów hotelowych. W zakresie mediów w hotelu, a zwłaszcza telewizji hotelowej. Można powiedzieć, że przeszliśmy ekspresową drogę od „hoteli drewnianych do hoteli murowanych”. Wdobie potężnych obostrzeń, jakie nieszczęśliwie dotknęły branżę przez pandemię COVID-19, obiekty hotelowe musiały dostosować się do nowych warunków prowadzenia biznesu. Z 32 […]

Czytaj dalej


Nowy standard DVB-T2 a hotel – co się zmieni

Polska wchodzi w nowy etap procesu modernizacji sygnału naziemnej telewizji cyfrowej DVB-T2. Już od marca rozpocznie się rewolucja w zakresie odbioru telewizji naziemnej, a jej skutki mogą być odczuwalne nawet dla dwóch milionów Polaków. Zmiany będą dotyczyły nie tylko prywatnych odbiorców – również branża hotelowa musi przygotować się na efekty wprowadzenia nowego standardu DVB-T2/HEVC Obecnym […]

Czytaj dalej


Czym jest standard DVB-T2?

DVB-T2 to cyfrowa telewizja naziemna drugiej generacji (ang. Digital Video Broadcasting – Terrestrial Second Generation). Naziemna telewizja cyfrowa z pierwszej dekady XXI wieku (DVB-T) nie jest już w pełni wystarczająca wobec dzisiejszych oczekiwań odbiorców, dlatego wprowadzana jest jej następczyni DVB-T2 Zmiana z pierwszej na drugą generację ma nastąpić w Polsce w kilku etapach, według poniższego […]

Czytaj dalej


Rok okiem dostawców 2021 – trudny, ale mimo wszystko bardziej stabilny

Wydaje się, że mijający rok był równie trudny jak poprzedni i równie nieprzewidywalny dla hoteli, więc i dla dostawców usług oraz produktów do hoteli, a w dodatku wydaje się, że końcówka roku też nie napawa optymistycznie. Jak wyglądał ten rok z perspektywy dostawców produktów i usług dla hoteli? Mimo wszystko lepiej niż poprzedni. „Wprowadzane co […]

Czytaj dalej


HOTELOWA ŁAZIENKA – na co obecnie zwracać uwagę

W obiektach hotelowych obowiązują ścisłe zasady czyszczenia i dezynfekcji, i to nie tylko od czasu pojawienia się COVID-19. Miejsca szczególnie narażone na przenoszenie zanieczyszczeń, takie jak klamki lub dozowniki mydła, stanowią optymalne środowisko, w którym mogą namnażać się patogeny. Zwłaszcza we wrażliwej strefie łazienki i wellness potrzeba ochrony jest szczególnie bliska skórze gości. W społeczeństwie […]

Czytaj dalej


Zwiększenie konwersji i przychodów z rezerwacji bezpośrednich

Bookassist Od 21 lat misją Bookassist jest partnerska współpraca z hotelami nad zwiększeniem konwersji i przychodów z rezerwacji bezpośrednich. Bookassist jest jedyną firmą, która zdobyła cztery nagrody Hotel Tech Report równocześnie w 2020 r. W 2021 r. powtórzyła ten sukces i otrzymała nagrody w kategoriach: agencja Digital Marketingu, usługa Metasearch, kreacja stron www & CMS […]

Czytaj dalej


Stabilne, szybkie i bezpieczne WiFi w hotelu

Od kilku lat dostępność i jakość połączenia hotelowego WiFi jest jednym z ważniejszych punktów oceny w portalach typu booking.com. Zapewnienie stabilnych i szybkich połączeń sieciowych to obecnie jedno z głównych wyzwań, przed jakimi stają administratorzy miejsc takich jak hotele, restauracje i kawiarnie, aby sprostać rosnącym wymaganiom i utrzymać wysoki poziom satysfakcji gości. W obecnych czasach […]

Czytaj dalej