Na śniadania

Ketchup Premium nr VII 100 g produktu wytwarzane jest aż z 200 g pomidorów. Ten flagowy ketchup marki Fanex to połączenie dojrzałych, soczystych warzyw i bukietu starannie wyselekcjonowanych przypraw, które nadają mu charakterystyczny aromat. To kompozycja bez konserwantów, która dobrze może się sprawdzić jako dodatek do hotelowego śniadania. www.fanex.pl Diamant w nowych opakowaniach Marka Diamant […]

Czytaj dalej


Śniadania okiem dostawców

Nietypowe urozmaicenie typowych śniadań Bożena Sajnog, Fanex Stale śledzimy trendy związane z hotelarstwem, w szczególności te związane z serwowaniem gościom posiłków. Produkty na śniadania zamawia zazwyczaj szef kuchni hotelu, jego zastępca lub osoba przez niego upoważniona. Staramy się zatem wsłuchiwać w informacje od nich płynące. Oferta śniadaniowa w hotelach wymaga połączenia tradycyjnych potraw z nietypowymi […]

Czytaj dalej


W hotelu 5-gwiazdkowym nie ma miejsca na półśrodki

Jako restauracja w hotelu marki Sofitel, w której nowoczesny francuski styl życia przenika się z lokalną kulturą, poprzez kuchnię wyrażamy to wyjątkowe połączenie. Śniadania serwowane w formie bufetu są u nas prawdziwą celebracją, do której zapraszamy zarówno gości hotelowych, jak i mieszkańców Wrocławia. Zaczynając od podstaw, proponujemy szeroką ofertę produktów przygotowywanych na miejscu – sami […]

Czytaj dalej


Na śniadanie wszystko

Śniadanie hotelowe znacząco wpływa na zadowolenie gości z pobytu, budując o poranku dobrą atmosferę na cały dzień. Dlatego oferta naszego hotelu jest szeroka – zawiera podstawowe produkty będące klasyką porannego posiłku, a także rozbudowana jest o dodatkowe elementy. Istotnym aspektem jest dbałość o nienaganny wygląd serwowanych dań i stałe ich uzupełnianie. Śniadanie w formie bufetu […]

Czytaj dalej


Menu ze 150 świeżych produktów

Śniadanie w Renaissance Warsaw Airport Hotel to najdłużej serwowane śniadanie w Warszawie – codziennie zaczyna się już o 5 rano i trwa do godz. 11. W urządzonej w duchu modern vintage restauracji Challenge ’32 menu śniadaniowe składa się z ok. 150 świeżych produktów. Dzięki temu na gości hotelu czekają najbardziej wyszukane propozycje, zaczynając od wytrawnych […]

Czytaj dalej


Stawiamy na sprawdzone formaty, ale nie boimy się też eksperymentować

Novotel, zgodnie ze swoją ideą make time and take time, sprzyja integracji i wspólnemu spędzaniu czasu, a okazją do tego są oczywiście śniadania. Dlatego nieustannie pracujemy nad ich atrakcyjnością, aby posiłek trwał jak najdłużej i pozostawał w pamięci gości. Chociaż stawiamy na sprawdzone formaty bazowe, to nie boimy się także eksperymentować. W bufecie, poza standardowymi […]

Czytaj dalej


Śniadanie mostem do lokalności

Do śniadań przykładamy bardzo dużą wagę, ponieważ naszą ideą jest, aby było ono dla naszych gości doświadczeniem na zasadzie „mostu do lokalności”. Nasza koncepcja wpisuje się w założenia projektu Discover Local, który ma umożliwić osobom zatrzymującym się w hotelu poznanie miasta, w którym się znajdują, od strony tradycji i lokalności. Przejawia się to zarówno w […]

Czytaj dalej


PSD2 – baza wiedzy o nowej dyrektywie

Branża hotelarska jeszcze nie zdążyła odpocząć po trudach wprowadzania RODO, a już na horyzoncie pojawiła się kolejna dyrektywa, która dotyczy hotelarzy. Jak wpłynie ona na działalność hoteli? PSD2 to druga wersja Payment Services Directive, czyli dyrektywy dotyczącej serwisów płatniczych. Pierwsza wersja została uchwalona w 2007 r. Jeśli przypomnieć sobie, jak wtedy wyglądał świat płatności online, […]

Czytaj dalej


Jak stworzyć kartę pobytu gościa, aby nie naruszyć prawa o ochronie danych osobowych

Ochrona prywatności osób fizycznych oraz zgodne z prawem przetwarzanie ich danych osobowych to standardy, które budują renomę hotelu, jak również pozwalają uniknąć potencjalnych sankcji wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. A chociaż od rozpoczęcia stosowania przepisów RODO minęło już półtora roku, to jak pokazuje praktyka, wciąż sprawiają one problemy hotelarzom, np. w zakresie tego, jak […]

Czytaj dalej