• Archiwum
  • Aktualności
  • Hotel z Pomysłem
  • Akademia Hotelarza
    • Konferencje
      • HT - Hotel Trends Poland&CEE
      • HIT - Hotel Investment Trends Poland&CEE
  • Reklama
  • Kontakt
PL | EN
 
















01/2005

01/2005

Hol recepcyjny
2007-07-09
Hol recepcyjnyto wizytówka.Ten pierwszykontakt z hotelemwpływa naocenę obiektu.Co zrobić,by uwieść gości?Jakich błędównależy unikać?Zanim znajdziemy się w...
Adam Dąbrowski
2007-07-09
EXPLORIS REKREACJA I SZKOLENIAOracuje na stanowisku wiceprezesazarządu dwóch spółek Exploris –TP Sircom Szkolenia i RekreacjaSp. z o.o. oraz TP Edukacja i...
BTF – Business Tourism Fairs w Warszawie
2007-07-09
128 wystawców (w tym 107 obiektów i firm konferencyjnych)wzięło udział w VII Targach Obiektówi Usług Konferencyjno-Szkoleniowych ForumTurystyki Biznesowej (BTF...
Przegląd stron internetowych
2007-07-03
Asian Hotel & Catering Timeswww.thomsonpress.com.hk/ahct.htmlNa stronie znajdziemy m.in. artykuł o zabezpieczeniach w hotelu.Skanery tęczówki, rąk i linii...
The Art of Excellence
2007-07-03
David Shaw prezentuje w tej książce najpiękniejsze zakątki światai – na ich tle – wykwintne potrawy w eleganckich restauracjach. Światkulinarny jest...
Managing Hotels Effectively
2007-07-03
Lessons from Outstanding General ManagersAutor – Eddystone C. NebelManaging Hotels EffectivelyLondyn 2002Cena 46,95 £ (65,30 €) Książka składa...
Otwarta na gościa
2007-07-02
Recepcja powinna być widoczna już od samego wejścia do hotelu.Dobrze, jeśli sprawi na gościu dobre wrażenie – i niechodzi tu tylko o jej architekturę (która...
Mariusz Wieczorek
2007-07-02
...
Powiew ciepła
2007-07-02
Idea zastosowania strumienia powietrza jako niewidzialnejbariery między ciepłem a zimnem powstała w StanachZjednoczonych. W Polsce kurtyny powietrzne na szersząskalę...
Efektowne wejście
2007-07-02
Pierwsze wrażenie jest bardzo ważne. W przypadku hotelujednym z elementów budujących to wrażenie jest czystei zadbane wejście. Pomogą nam tu maty wejściowe,które...

Posts navigation

Starsze wiadomości




TECHNOLOGIE I WYPOSAŻENIE
/ Hotel Marketing Conference 2025: AI, innowacja i nowy kurs dla hotelarstwa
 
GŁOŚNE IMPREZY
/ GRAND OPENING Four Points by Sheraton Wrocław
 
GŁOŚNE IMPREZY
/ GALA HOTELARZY ROKU 2025
 
RYNEK HOTELI
/ Udany wrzesień dla hoteli miejskich
 
O NAS
PARTNERZY
FACEBOOK
TWITTER
LINKED
KONTAKT
ARCHIWUM
PRENUMERATA
REKLAMA
POLITYKA PRYWATNOŚCI
NASZE SERWISY
ProMedia
Akademia Hotelarza
Pracuj w Horeca
Hotel Trends
Hotel Investment Trends
NASZE PORTALE
Restauracja
Rynek Turystyczny
Polski Jubiler
Nowoczesna Stacja Paliw

W celu przypomnienia hasła prosimy o kontakt:

bok@pws-promedia.pl