Otwarcie Interferie Medical SPA Świnoujście

Wyczekiwane od wielu miesięcy otwarcie nowoczesnego hotelu Interferie Medical SPA odbyło się na początku grudnia. Wśród gości obecni byli m.in. ambasador Polski w Niemczech oraz prezydent Świnoujścia. Wieczór uświetnił pokaz mody marki Ne Commé Ça oraz koncert Patrycji Markowskiej.   – Budowa tak dużego i nowoczesnego hotelu w Świnoujściu była dla naszej spółki dużym wyzwaniem, […]

Czytaj dalej


Golden Tulip przyspiesza rozwój

Należąca do Grupy PKO BP spółka Qualia Development podpisała z Louvre Hotels Group umowę na otwarcie pięciu hoteli pod marką Golden Tulip w Międzyzdrojach, Gdańsku, Władysławowie, Zakopanem i Dusznikach oraz Royal Tulip w Juracie i Tulip Inn Warszawie. Wszystkie działać będą w systemie condo. Pierwszy condohotel w Międzyzdrojach ze 110 apartamentami ruszy jeszcze w tym […]

Czytaj dalej


Kryształ otwarty

Po 1,5 roku ponownie otwarty został hotel Kryształ Conference & SPA w Szklarskiej Porębie w standardzie 4-gwiazdkowym. Po rozbudowie obiekt posiada 37 pokoi oraz Centrum Wellness & SPA. Wśród oferowanych pokoi znajdują się teraz m.in. dwa apartamenty i pięć klasy Deluxe. Centrum Wellness & SPA składa się z basenu i brodzika dla dzieci, jacuzzi, trzech […]

Czytaj dalej


Wiele pomysłów na blog i newsletter

W zeszłym roku moja przyjaciółka przeprowadziła się na drugi koniec kraju. Od tego czasu ogromną przyjemność sprawia mi lektura każdego jej e-maila. Wydaje się, że nigdy nie brakuje jej ciekawych tematów do opisania. Tymczasem wielu hotelarzy, gdy przychodzi do podtrzymywania relacji z gośćmi za pomocą internetu, wydaje się zupełnie wyprana z pomysłów, choć tak naprawdę […]

Czytaj dalej


Hotelowe inwestycje przy lotniskach

W I kwartale tego roku lotnisko w Pyrzowicach ogłosić ma przetarg na dzierżawę działki pod 3-gwiazdkowy hotel międzynarodowej marki z ok. 120 pokojami. Z kolei spółka Port-Hotel już ogłosiła przetarg na generalnego wykonawcę hotelu Hampton by Hilton przy Okęciu ze 116 pokojami, a wkrótce ogłosi kolejny na budowę Hamptona przy lotnisku w Gdańsku. W Balicach […]

Czytaj dalej


Jak promować – swój hotel w sieci?

W dzisiejszych czasach oczywiste powinno być dla wszystkich hotelarzy, że odpowiadając na oczekiwania potencjalnych gości muszą zadbać o odpowiednią promocję swojego obiektu w internecie. W jaki sposób mona to zrobić?   Jak pokazują wyniki badań przeprowadzonych przez Boston Consulting Group w maju 2011 roku (www.bcg.com.pl/ documents/file78280.pdf) ponad 90 proc. małych i średnich podmiotów z branży […]

Czytaj dalej


Diamenty z nowymi gwiazdkami

Dwa hotele polskiej sieci Diament: w Katowicach i we Wrocławiu podwyższyły swoją kategoryzację z trzech do czterech gwiazdek. Obydwa nazywają się teraz Park Hotel Diament. Do sieci należy osiem obiektów: siedem w woj. śląskim i jeden we Wrocławiu. Ostatnio kupiono kolejne nieruchomości pod hotele w Zabrzu i Ustroniu.   Park Hotel Diament Katowice dysponuje 186 […]

Czytaj dalej


Hotele odpowiadają na pytania e-mailowe

O znaczeniu internetu w marketingu usług hotelarskich nie trzeba nikogo przekonywać. Staje się on efektywnym narzędziem promocji i dystrybucji produktu dla wszystkich obiektów hotelarskich. Coraz większa grupa hotelarzy wykorzystuje własne strony www do bezpośredniej sprzedaży usług (rezygnując z kosztownych pośredników). A przy sprzedaży bezpośredniej olbrzymią rolę, poza funkcjonalnością samej strony, odgrywa jakość i czas odpowiedzi […]

Czytaj dalej