Tapety, okleiny, materiały obiciowe – jak wybierać?

Polska, jako kraj między dwoma kulturami, wschodnią i zachodnią, permanentnie przeżywa dychotomię kulturową, co znajduje swoje odzwierciedlenie również na rynku usług noclegowych. Natomiast wypowiadane czasami krytyczne uwagi, co do braku wyraźnej tendencji we wzornictwie wyposażenia wnętrz oraz spójności w regionalnej architekturze polskich hoteli, uważam za mocno przesadzone. Akurat architektura polskich hoteli w większości przypadków jest […]

Czytaj dalej


Hotel Renaissance nabiera kształtów

Toczą się prace na budowie pięciogwiazdkowego hotelu na Lotnisku Chopina w Warszawie z 225 pokojami. Hotel będzie dysponował także pięcioma salami konferencyjnymi o łącznej powierzchni 650 mkw., basenem, SPA, centrum fitness oraz restauracją.   W budynku trwają obecnie prace instalacyjne i wykończeniowe. Montowane są także elementy fasady i dachu. Powstający obiekt będzie pierwszym hotelem marki […]

Czytaj dalej


Kluczowe zmiany w sieci Focus Hotels

Sieć Focus Hotels wprowadziła gruntowne zmiany w swojej strukturze. Do zarządu spółki weszły dwie nowe osoby – Farid Belkhodja jako dyrektor operacyjny sieci i Łukasz Płoszyński odpowiedzialny za działania sprzedażowo-marketingowe oraz opracowywanie budżetów.   Dodatkowo firma utworzyła centralne biuro sprzedaży i marketingu w Warszawie. Sieć Focus Hotels, należąca do grupy kapitałowej Makrum S.A., zdecydowała się […]

Czytaj dalej


Wszystko o wykładzinach

Czym kierować się przy wyborze wykładziny do swojego hotelu? Jakie parametry powinna spełniać wykładzina? Jak ją dobrać do stylu hotelu? Rozmowę o odpowiedniej wykładzinie należy zacząć od ustalenia, jakie natężenie ruchu przewidywane jest w danym obiekcie. Wyposażając hotel o 10 pokojach przewidujemy mniejsze natężenie niż w takim o 200 pokojach i powinniśmy stosownie do tego […]

Czytaj dalej


Courtyard w Warszawie najwyżej oceniany w Europie

Hotel Courtyard by Marriott zlokalizowany na Lotnisku Chopina w Warszawie jest najlepszym hotelem tej sieci w Europie. Taka ocenę wystawiają goście korzystający z jego usług. Ranking publikowany jest co miesiąc na podstawie wyników ankiet dobrowolnie wypełnianych przez gości hotelu. Warszawski Coutyard by Marriott przewodzi w rankingu 45 wszystkich hoteli tej marki w Europie nieprzerwanie od […]

Czytaj dalej


Grupa Hotelowa MOLO z nowym prezesem

Robert Fabiański objął funkcję prezesa zarządu spółki Molo, do której należy Grupa Hotelowa MOLO. Do jego obowiązków należy zarządzanie spółką, która posiada obecnie cztery obiekty: 3-gwiazdkowy hotel Magellan w Bronisławowie, Centrum Konferencyjno-Rekreacyjne MOLO w Smardzewicach, oba w centralnej Polsce, hostel MOLO w Łodzi oraz Ośrodek Wypoczynkowy – Polańczyk w województwie podkarpackim. Robert Fabiański jest managerem […]

Czytaj dalej


Narzędzia monitorowania usług SPA

Usługi SPA, podobnie jak inne usługi świadczone w hotelu, powinny być poddawane analizie i stałej ocenie. Pewną trudność nastręcza jednak zdefiniowanie narzędzi ich monitorowania, a także sposób, w jaki takie usługi można poddać ocenie.   Każdy inny rodzaj usług w hotelu, jak obsługa gościa w recepcji, restauracji czy też sprzątanie, może być poddany obserwacji. W […]

Czytaj dalej


4-gwiazdkowy Brant pod Warszawą

W Wiązownie pod Warszawą rusza 4-gwiazdkowy hotel Brant z 60 pokojami, trzema salami konferencyjnymi o pow. 580 mkw., 4-hektarowymi terenami rekreacyjnymi, restauracją oraz częścią Wellness.   Hotel położony jest w samym centrum Mazowieckiego Parku Krajobrazowego, w odległości ok. 20 km od Warszawy. Oferuje do 140 miejsc noclegowych w pokojach wyposażonych w łazienki z wannami, bezprzewodowy […]

Czytaj dalej


Dobry Hotel z dyrektorem ds. sprzedaży

Grupa Hotelowa Dobry Hotel ma nowego dyrektora ds. sprzedaży. Obowiązki te w wyniku awansu wewnętrznego objął dotychczasowy kierownik ds. kluczowych klientów Łukasz Czoska, wcześniej związany ze strukturami sprzedaży w Grupie Orbis.   Łukasz Czoska w 2007 rozpoczął pracę w Grupie Hotelowej Orbis i pracował tam do roku 2012, kończąc współpracę jako kierownik ds. klientów regionalnych […]

Czytaj dalej


Hotel Magellan, Bronisławów

Hotel Magellan położony nad Jeziorem Sulejowskim w samym centrum Polski jest miejscem przeznaczonym zarówno na rodzinne wypady, jak i na organizację konferencji. Dla jednych przygotowano m.in. park linowy, dla drugich Centrum Kongresowo-Szkoleniowe na 800 osób, a dla wszystkich Instytut SPA & Wellness z kompleksem basenowym. Zlokalizowany między Piotrkowem Trybunalskim a Tomaszowem Mazowieckim w Krajobrazowym Parku […]

Czytaj dalej