Hotel Polonia Palace – 100 lat tradycji i dyplomacji

9 lipca, z okazji 100-lecia warszawskiego hotelu Polonia Palace, odbyło się uroczyste odsłonięcie tablicy pamiątkowej poświęconej placówkom dyplomatycznym i konsularnym mającym tu siedzibę w latach 1945-51. A działało ich tu wówczas ponad 20. Wydarzenie zostało objęte patronatem Ministra Spraw Zagranicznych Radosława Sikorskiego, a uświetnili je obecnością obecni szefowie misji. Sto lat temu u zbiegu Al. […]

Czytaj dalej


Hotel otulony tkaninami

Pokój i inne przestrzenie hotelowe to zbiór wielu elementów tekstylnych: firany, zasłony, narzuty, pościel, obicia, wykładziny, ręczniki, obrusy itd. Często wydatki na to wyposażenie, jako ostatnie w budżecie, okazują się już mocno ograniczone, a inwestor nie wie, czym się kierować przy ich wyborze, wybierając na końcu chaotycznie i kierując się tylko ceną. Na co powinien […]

Czytaj dalej


Ruszył Mercure Warszawa Airport

Pod marką Mercure zaczął działać kolejny hotel – Mercure Warszawa Airport ze 117 pokojami, przejęty od sieci DeSilva. Obiekt działa na podstawie umowy franczyzowej i będzie pierwszym w Polsce hotelem Mercure z nową identyfikacją wizualną. To trzeci obiekt tej marki w stolicy i 18. w Polsce. Należący do firmy Elbud zajmującej się budownictwem elektroenergetycznym hotel […]

Czytaj dalej


Tomasz Szyszka dyrektorem sprzedaży Louvre Hotels Group

Nowym dyrektorem sprzedaży francuskiej grupy hotelowej Louvre Hotels Group w Polsce, zarządzającej 16 hotelami, został Tomasz Szyszka . Ostatnio pełnił funkcję dyrektora ds. sprzedaży i marketingu Sheraton Sopot Conference Centre & SPA. Nowy dyrektor sprzedaży związany jest z branżą hotelową od ponad 14 lat. Swoje doświadczenia zawodowe zdobywał pracując dla takich marek jak Intercontinental Cyprus […]

Czytaj dalej


Audytor w SPA

Audytor – już na samym początku to słowo może wzbudzać niedobre skojarzenia. Bywa, że jest surowym recenzentem pracy hotelu, ale czy często bywa w hotelowych SPA? Co powinien sprawdzać i na czym skupić uwagę, aby jego praca w tej części hotelu przyniosła oczekiwane skutki? Podjęcie decyzji o poddaniu SPA audytowi jest zadaniem niełatwym. Właściciele czy […]

Czytaj dalej


100 mln Orbisu

Orbis zainwestuje 100 mln zł do końca 2014 r. w modernizacje kluczowych hoteli, z tego 90 proc. trafi na najważniejszy rynek – warszawski, gdzie spółka prowadzi obecnie 11 obiektów. Ponadto w najbliższych miesiącach ruszają modernizacje m.in. Novoteli Kraków Centrum i City West, Mercure Wrocław Centrum i Novotelu Centrum. W Warszawie jako pierwszy w tym roku […]

Czytaj dalej


Nowy wiceprezes Hiltona na Europę Wschodnią

Sieć Hilton Worldwide ogłosiła powołanie Essama Aboudy na stanowisko wiceprezesa do spraw operacyjnych na Europę Wschodnią, Rosję i Turcję (EER T). Abouda zarządza zespołem operacyjnym, w skład którego wchodzi 28 dyrektorów wykonawczych w 18 miastach. Essam Abouda dołączy do europejskiego zespołu wykonawczego pod przewodnictwem Simona Vincenta, prezesa na obszar EMEA. W swojej trwającej ponad 30 […]

Czytaj dalej


Boliwia i jej szansa

KORESPONDENCJA WŁASNA Stefan Wroński nadaje z Boliwii   Viva Dakar 2014 – taki napis dostrzec można na cmentarzysku pociągów w wysoko położonym boliwijskim Uyuni. Nic dziwnego, bo ta sportowa impreza ma być tym, czym Euro 2012 dla Polski. Rozsławić dobre imię Boliwii i przyczynić się do rozwoju tutejszej turystyki, a więc i hotelarstwa. Dlaczego Uyuni? […]

Czytaj dalej


Wzmacnianie marki Mercure

Sieć Mercure wprowadza też nowy projekt MPULS, który ma na celu wzmocnienie osobowości markI. Składasię on z trzech filarów: „bądź silny”, „bądź atrakcyjny” i „bądź spójny”. Dyrektorzy polskich hoteli Mercure, 25 czerwca spotkali się w Mercure Krynica Zdrój Resort&SPA, aby zapoznać się z globalnym projektem marki. Na przestrzeni ostatnich lat Mercure konsekwentnie wzmacnia swój wizerunek, […]

Czytaj dalej