Anatomia Google Analytics Konwersja w branży hotelarskiej

Narzędzie analityczne bez skonfigurowanych celów jest nic niewarte. W poprzednim numerze przybliżyliśmy podstawowe metryki pozwalające mierzyć zaangażowanie użytkowników na stronie hotelu. Prawdziwa siła narzędzia analitycznego tkwi jednak w analizie konwersji. Czym tak naprawdę jest to zjawisko i jakie znaczenie ma dla hotelarzy? Konwersja jest dowolnym działaniem użytkownika na stronie internetowej hotelu, istotnym z punktu widzenia […]

Czytaj dalej


Nowy dyrektor Campanile Lublin

Szymon Ciężkowski, dotychczasowy kierownik recepcji hotelu Campanile Warszawa, objął stanowisko dyrektora hotelu Campanile Lublin. Zastąpił Anetę Puczyk, która została dyrektorem sprzedaży i marketingu w powstającym w Lublinie hotelu Hampton by Hilton (jego otwarcie planowane jest jesienią). Szymon Ciężkowski ma dziesięcioletnie doświadczenie w branży hotelarskiej. Swoją drogę zawodową rozpoczął od pracy recepcjonisty w krakowskim AQQ Hostel. […]

Czytaj dalej


UniFi Long Range w hotelu Afrodyta

Hotel Afrodyta Business & SPA w Radziejowicach pod Warszawą przeprowadził modernizację technologiczną całego obiektu z myślą o klientach konferencyjnych. Obiekt zyskał profesjonalne rozwiązania dla biznesu, który coraz częściej korzysta z rozwiązań wideokonferencji i pracy zdalnej. Zainstalowano najnowszą technologię sieci Wi-Fi AC z rozwiązaniem UniFi Long Range – urządzenia pracują w dwóch łączach światłowodowych o parametrach […]

Czytaj dalej


We Wrocławiu otwarto pierwszy w Polsce AC Hotel by Marriott

21 sierpnia w XIX-wiecznej kamienicy w centrum Wrocławia obok Narodowego Forum Muzyki został otwarty pierwszy w Polsce hotel pod lifestyle’ową marką AC by Marriott. Oferuje 91 pokoi, hiszpańską restaurację Fuego, basen i cztery sale konferencyjne łącznie na 80 osób. Jest to też pierwszy hotel sieci Marriott International we Wrocławiu. AC Hotels to marka stworzona w […]

Czytaj dalej


Hampton by Hilton Gdańsk Oliwa skompletował kluczowy zespół

Firma Hotel Professionals Management Group, zarządzająca też hotelem Hampton by Hilton, który ma być otwarty w październiku w Gdańsku Oliwie, skompletowała jego kluczowy personel. Do dyrektora generalnego Rafała Rosiejaka, który został wybrany już w kwietniu (więcej w „Hotelarzu” 3/2017) na stanowisko dyrektora sprzedaży, dołączył Maciej Wyskiel, który przez ostatnie trzy lata pracował jako sales manager […]

Czytaj dalej


Technonewsy z hoteli – Wirtualna rzeczywistość i pokoje sterowane głosem w Best Western

Sieć Best Western uruchomiła pilotażowy program wykorzystujący Amazon Echo Dot. To niepozorne urządzenie posiadające asystentkę głosową – Alex, które przetwarzając informacje głosowe, może posłużyć do zarządzania pokojem hotelowym i wpłynąć na sposób kontaktu z recepcją, zamawiania obsługi pokojowej, zgłaszania różnego rodzaju problemów itp. Umożliwia ono np. zadzwonienie do recepcji bez podnoszenia słuchawki i ręcznego wybierania […]

Czytaj dalej


Wybrano dyrektorkę powstającego Hamptona by Hilton Oświęcim

W sierpniu ruszyło biuro pre-opening nowego hotelu marki Hampton by Hilton, którym zarządza firma Hotel Professionals Management Group. Dyrektorem hotelu, którego otwarcie planowane jest na wiosnę 2018 r., została Joanna Garner. Jako dyrektor generalny wcześniej otwierała hotele sieci Qubus – w Kielcach w 2006 r. i w Bielsku-Białej w 2009 r. Karierę w sektorze hotelarskim […]

Czytaj dalej


Poziom 511 z zaawansowaną siecią Wi-Fi

Poziom 511 Design Hotel & SPA położony jest w sercu Jury Krakowsko-Częstochowskiej na terenie Parku Krajobrazowego Orlich Gniazd. Wyjątkowe położenie hotelu powodowało, że zdarzały się kłopoty z zasięgiem Wi-Fi, również sieci komórkowe nie zawsze zapewniały zadowalającą jakość przesyłu danych. Dlatego właściciele hotelu podjęli decyzję o budowie nowej, zaawansowanej infrastruktury Wi-Fi opartej na urządzeniach firmy Fortinet. […]

Czytaj dalej


KRAKÓW: J.W. Construction planuje luksusowy hotel na Wielopolu

Firma J.W. Construction wygrała przetarg na zakup od banku PKO BP zabytkowego budynku u zbiegu ul. Wielopole i Dietla w Krakowie za 44,1 mln zł. Warszawski deweloper zamierza uruchomić tam luksusowy hotel pod międzynarodową marką. W umowie przedwstępnej strony zobowiązały się do podpisania umowy sprzedaży do 30 października. – Zakochałem się w tym budynku, to […]

Czytaj dalej