Rusza budowa Best Western przy lotnisku Kraków-Balice

Rusza budowa hotelu Best Western w sąsiedztwie lotniska Kraków-Balice. Otwarcie planowane jest na czwarty kwartał 2019 r. Best Western Balice Airport zaoferuje 153 pokoje, restaurację, sale konferencyjne na 300 osób oraz dwa duże parkingi – podziemny i naziemny. Otwarty ma zostać do końca 2019 r. Inwestorem jest krakowska spółka Doctor Q Bud. Podczas budowy hotelu […]

Czytaj dalej


Jak w praktyce wykorzystać trendy marketingu online 2018

W rozważaniach o trendach w marketingu online na 2018 r. jak mantra powtarzają się pojęcia „era mobile”, „automatic”, „personalizacja”. Mówi się o przełomie w marketingu hotelowym, o wielkich strategiach i podejściu do klienta, o rozszerzonej rzeczywistości, big data i automatyce w procesach sprzedaży. Tymczasem jest wiele hoteli, których strona internetowa nie ma jeszcze wersji responsywnej, […]

Czytaj dalej


Union Investment przejmuje dwa hotele Holiday Inn w Polsce

Niemiecki fundusz Union Investment zawarł przedwstępną umowę kupna typu forward hotelu Holiday Inn powstającego na Wyspie Spichrzów w Gdańsku. Wcześniej taka sama umowa dotyczyła otwartego w grudniu Holiday Inn w Warszawie. Łączna wartość obu transakcji zawartych przez fundusze z grupy Union Investment Real Estate to ok. 80 mln euro. Holiday Inn powstający w Gdańsku będzie […]

Czytaj dalej


5 sposobów na obniżenie kosztów reklamy na Facebooku

Według badań firmy Sotrender w 2016 r. z Facebooka korzystało łącznie ponad 15 mln Polaków. Procentowo to właśnie tam jest najwięcej użytkowników internetu (79 proc.). Przy tak dużej liczbie osób CPA (czyli koszt pozyskania jednej konwersji) może być zaskakująco niski. Poniżej pięć sposobów na to, by reklamy hotelu przyniosły jak najwięcej korzyści. 1. Różne kampanie […]

Czytaj dalej


CRM – must have hotelu

Współczesna sprzedaż w dużej mierze polega na umiejętnym budowaniu relacji z klientem. Jednak jej efektywność zależy także od takich czynników, jak personalizacja ofert, szybkość i moment reakcji. O ile dwa pierwsze bez trudności można realizować klasycznymi metodami, o tyle kwestię czasu reakcji lepiej zautomatyzować. Automat nie zapomina. Analiza trendów marketingowo- -sprzedażowych w branży hotelarskiej pozwala […]

Czytaj dalej


Nie będzie hotelu Focus w Białymstoku

Grupa Kapitałowa Immobile, właściciel sieci Focus Hotels, poinformowała o wygaśnięciu umowy ze spółką Rogowski Development zobowiązującej ją do wybudowania hotelu i podpisania umowy dzierżawy obiektu w Białymstoku. 3-gwiazdkowy hotel dysponować miał 120 pokojami, a finalizacja inwestycji planowana była na koniec 2017 r. Zgodnie z zapisami umowy, deweloper zobowiązał się do 31 grudnia 2017 r. nabyć […]

Czytaj dalej


Programy lojalnościowe w hotelach

Programy lojalnościowe są jedną z popularnych form budowania długotrwałej relacji z klientami hotelu, a także sposobem na pozyskanie nowych klientów. Przepisy prawa nie definiują pojęcia „program lojalnościowy” ani nie regulują zasad ich organizowania. Pomimo jednak braku szczególnych wymogów prawnych, organizując hotelowy program lojalnościowy, warto zadbać o określenie jego założeń w regulaminie. Będzie to miało niewątpliwie […]

Czytaj dalej


Druga edycja Hotel Investment Trends w maju

Hotel Investment Trends Poland & CEE, druga edycja organizowanego przez wydawcę „Hotelarza” forum poświęconego inwestycjom hotelowym w Polsce oraz Europie Środkowo- Wschodniej, odbędzie się 17 maja w otwieranym niedługo 5-gwiazdkowym hotelu Renaissance Warszawa Lotnisko. Patronem merytorycznym wydarzenia został Cushman & Wakefield, przodująca na świecie firma świadcząca usługi na rynku nieruchomości komercyjnych. Pierwsza edycja Investment Trends […]

Czytaj dalej