CRM – must have hotelu

Współczesna sprzedaż w dużej mierze polega na umiejętnym budowaniu relacji z klientem. Jednak jej efektywność zależy także od takich czynników, jak personalizacja ofert, szybkość i moment reakcji. O ile dwa pierwsze bez trudności można realizować klasycznymi metodami, o tyle kwestię czasu reakcji lepiej zautomatyzować. Automat nie zapomina. Analiza trendów marketingowo- -sprzedażowych w branży hotelarskiej pozwala […]

Czytaj dalej


Nie będzie hotelu Focus w Białymstoku

Grupa Kapitałowa Immobile, właściciel sieci Focus Hotels, poinformowała o wygaśnięciu umowy ze spółką Rogowski Development zobowiązującej ją do wybudowania hotelu i podpisania umowy dzierżawy obiektu w Białymstoku. 3-gwiazdkowy hotel dysponować miał 120 pokojami, a finalizacja inwestycji planowana była na koniec 2017 r. Zgodnie z zapisami umowy, deweloper zobowiązał się do 31 grudnia 2017 r. nabyć […]

Czytaj dalej


Programy lojalnościowe w hotelach

Programy lojalnościowe są jedną z popularnych form budowania długotrwałej relacji z klientami hotelu, a także sposobem na pozyskanie nowych klientów. Przepisy prawa nie definiują pojęcia „program lojalnościowy” ani nie regulują zasad ich organizowania. Pomimo jednak braku szczególnych wymogów prawnych, organizując hotelowy program lojalnościowy, warto zadbać o określenie jego założeń w regulaminie. Będzie to miało niewątpliwie […]

Czytaj dalej


Druga edycja Hotel Investment Trends w maju

Hotel Investment Trends Poland & CEE, druga edycja organizowanego przez wydawcę „Hotelarza” forum poświęconego inwestycjom hotelowym w Polsce oraz Europie Środkowo- Wschodniej, odbędzie się 17 maja w otwieranym niedługo 5-gwiazdkowym hotelu Renaissance Warszawa Lotnisko. Patronem merytorycznym wydarzenia został Cushman & Wakefield, przodująca na świecie firma świadcząca usługi na rynku nieruchomości komercyjnych. Pierwsza edycja Investment Trends […]

Czytaj dalej


Zarządzanie informacją w biznesie SPA

Trudno wyobrazić sobie w dzisiejszych czasach zarządzanie firmą bez wiedzy o otoczeniu czy panujących w branży trendach. Dlatego też nie można bagatelizować tak ważnej dziedziny, jaką jest zarządzanie informacją. Nie zawsze jednak trzeba szukać informacji na zewnątrz hotelu, często można je pozyskać od pracowników i gości, pod warunkiem jednak, że wiemy, jak to zrobić. Najwięcej […]

Czytaj dalej


Śniadanie „Hotelarza”. W Katowicach

W lutym w hotelu Vienna House Easy Angelo odbędzie się kolejna debata z cyklu Śniadanie „Hotelarza”, tym razem poświęcona rynkowi hotelarskiemu w Katowicach. W spotkaniu wezmą udział inwestorzy, właściciele i dyrektorzy generalni obiektów działających w tym mieście oraz wiceprezydent Katowic Waldemar Bojarun. Katowice uchodzą za jeden z najtrudniejszych rynków hotelarskich wśród dużych miast pod względem […]

Czytaj dalej


Jacek Stasikowski dyrektorem ds. rozwoju Grupy Orbis w Polsce

Jacek Stasikowski objął stanowisko dyrektora ds. rozwoju Grupy Hotelowej Orbis w Polsce, odpowiedzialnego za umowy o franczyzę i zarządzanie. Jego zadaniem jest wzmocnienie rozwoju sieci AccorHotels w Polsce. Z branżą hotelarską związany jest od 25 lat. Zaczynał w hotelu Radisson w Szczecinie. Potem pełnił m.in. funkcję resident managera (dyrektora operacyjnego) w hotelu Holiday Inn w […]

Czytaj dalej


Katarzyna Tencza na czele nowego działu hotelowego w Walter Herz

Walter Herz, polska firma doradcza z sektora nieruchomości komercyjnych, utworzyła dział hotelowy, na czele którego stanęła Katarzyna Tencza, obejmując stanowisko associate directora. Będzie odpowiedzialna za rozwój nowej linii biznesowej firmy oraz obsługę inwestorów działających w segmencie hotelowym w Polsce – Zdecydowaliśmy o rozszerzeniu i skoncentrowaniu usług doradczych w tym obszarze w obrębie jednego wyspecjalizowanego departamentu, […]

Czytaj dalej