Zarządzanie poligrafią w hotelu – jak drukować, aby było dobrze

W branży hotelarskiej nadruki pojawiają się na wszystkich materiałach należących do systemu identyfikacji wizualnej, na różnych powierzchniach, w różnych technologiach. Zapanowanie nad produkcją, utrzymanie standardów druku i logistyka materiałów poligraficznych potrafią okazać się zupełnie niespodziewanym, a poważnym problemem hotelarza. Chyba każdy spotkał się z tym rodzajem zaskoczenia, gdy po wydrukowaniu materiałów reklamowych okazywało się, jak […]

Czytaj dalej


Grupa Arche otworzyła Koszary Góra Kalwaria

W Górze Kalwarii koło Warszawy otwarto 3-gwiazdkowy hotel Koszary z 82 pokojami w XIX-wiecznym budynku po byłym garnizonie. Obiekt utrzymany jest w loftowym stylu z zachowaniem oryginalnych elementów. Do historii miejsca nawiązują fototapety na korytarzach wykonane na podstawie starych zdjęć związanych z koszarami i obecnością wojska w Górze Kalwarii. W pokojach i częściach wspólnych zachowano […]

Czytaj dalej


Nowa dyrektor marketingu w Dobrym Hotelu

Hanna Lasoń została dyrektor marketingu grupy Dobry Hotel, zarządzającej dziewięcioma hotelami. Karierę zawodową w hotelarstwie i turystyce rozpoczęła na stanowisku specjalisty działu sprzedaży w hotelu Astor w Jastrzębiej Górze oraz rezydenta TUI Deutschland. Przez 12 lat pracowała w hotelu Haffner w Sopocie. Zaczynała od stanowiska marketing & sales executive, a w 2010 r. została dyrektorem […]

Czytaj dalej


Lekki produkt wielkiej wagi

Wygodny, pozwalający na regenerację sen w miękkiej, świeżej i czystej pościeli, poza czystością i wystrojem hotelowych wnętrz, jest sprawą podstawową. Goście przecież przyjeżdżają do hotelu, aby się wyspać, wypocząć i zregenerować. Jaka więc ma być pościel, aby nocleg wywarł na nich pozytywne wrażenie i na długo pozostał miłym wspomnieniem? Czym różni się pościel hotelowa od […]

Czytaj dalej


Nowy dyrektor hotelu Wisła Premium

Łukasz Mączka objął stanowisko dyrektora hotelu Wisła Premium w Wiśle. Z branżą hotelarską związany jest od pięciu lat. Zaczął od stanowiska specjalisty ds. sprzedaży i marketingu w hotelu Liburnia w Cieszynie. Przez trzy lata pracował w Centrum Green Hill & SPA w Wiśle, gdzie przeszedł ścieżkę od specjalisty ds. sprzedaży do kierownika obiektu. – Rozpoczynając […]

Czytaj dalej


Leasing pościeli według hotelarza

Z leasingu pościeli korzystamy od otwarcia hotelu pięć lat temu. Wówczas ta forma korzystania z bielizny hotelowej jeszcze raczkowała, a hotele z wielką powściągliwością powierzały swoje zaufanie dostawcom tej usługi. W naszym przypadku kalkulacja kosztów jednorazowej inwestycji i jej późniejszej amortyzacji oraz kosztów prania wypadła mniej korzystnie niż możliwość stałego zabezpieczenia bielizny hotelowej i kosztu […]

Czytaj dalej


Moda na naturalność w hotelowym SPA

Ekologiczne produkty od kilkunastu lat cieszą się niesłabnącym powodzeniem i coraz śmielej wchodzą do kosmetyków oraz zabiegów. Sztuką jest rozważnie korzystać z dóbr natury, oferując tego typu zabiegi w hotelowym SPA. Na co zwracać uwagę? W branży SPA & wellness od dawna składniki naturalne są podstawą pielęgnacji, zarówno profesjonalnej, jak i detalicznej. Wyraźnie widać, że […]

Czytaj dalej