Mimo stosowania najlepszych zabezpieczeń w hotelach zdarzają się kradzieże. Złodzieje kradną zarówno mienie gości, jak i wyposażenie hotelu. Ważne jest, aby właściciel hotelu miał świadomość, w jaki sposób powinien zareagować na taką sytuację, wiedział, kiedy i za jakie zachowania ponosi odpowiedzialność, a także czy może wprowadzić odpowiednie regulacje ograniczające zakres swojej odpowiedzialności. Niezależnie od tego, […]
05/2018
W Poznaniu otwiera się hotel Altus
Wmaju pierwszych gości przyjąć ma 3-gwiazdkowy hotel Altus ze 109 pokojami w Poznaniu, zlokalizowany w jednej z pięciu wież Domów Towarowych Alfa, które powstały w latach 70. ubiegłego wieku. Obiekt należy do spółki Altus Hotel Leszek Mięczkowski, a zarządza nim grupa Dobry Hotel. Budynek, w którym znajduje się hotel, został wyburzony do samej konstrukcji, zdjęto […]
Dyrektor sprzedaży hoteli luksusowych Orbisu
Paweł Feliszek objął w centralnym biurze sprzedaży Grupy Hotelowej Orbis stanowisko dyrektora sprzedaży w segmencie hoteli luksusowych w regionie Europy Wschodniej. Z Orbisem związany jest od 2007 r. Rozpoczynał jako concierge w hotelu Sofitel Warszawa Victoria. Po roku awansował do działu sprzedaży konferencji i bankietów. Przez siedem lat kierował działem sprzedaży, a od 2015 r. […]
Zarządzanie poligrafią w hotelu – jak drukować, aby było dobrze
W branży hotelarskiej nadruki pojawiają się na wszystkich materiałach należących do systemu identyfikacji wizualnej, na różnych powierzchniach, w różnych technologiach. Zapanowanie nad produkcją, utrzymanie standardów druku i logistyka materiałów poligraficznych potrafią okazać się zupełnie niespodziewanym, a poważnym problemem hotelarza. Chyba każdy spotkał się z tym rodzajem zaskoczenia, gdy po wydrukowaniu materiałów reklamowych okazywało się, jak […]
Grupa Arche otworzyła Koszary Góra Kalwaria
W Górze Kalwarii koło Warszawy otwarto 3-gwiazdkowy hotel Koszary z 82 pokojami w XIX-wiecznym budynku po byłym garnizonie. Obiekt utrzymany jest w loftowym stylu z zachowaniem oryginalnych elementów. Do historii miejsca nawiązują fototapety na korytarzach wykonane na podstawie starych zdjęć związanych z koszarami i obecnością wojska w Górze Kalwarii. W pokojach i częściach wspólnych zachowano […]
Nowa dyrektor marketingu w Dobrym Hotelu
Hanna Lasoń została dyrektor marketingu grupy Dobry Hotel, zarządzającej dziewięcioma hotelami. Karierę zawodową w hotelarstwie i turystyce rozpoczęła na stanowisku specjalisty działu sprzedaży w hotelu Astor w Jastrzębiej Górze oraz rezydenta TUI Deutschland. Przez 12 lat pracowała w hotelu Haffner w Sopocie. Zaczynała od stanowiska marketing & sales executive, a w 2010 r. została dyrektorem […]
Lekki produkt wielkiej wagi
Wygodny, pozwalający na regenerację sen w miękkiej, świeżej i czystej pościeli, poza czystością i wystrojem hotelowych wnętrz, jest sprawą podstawową. Goście przecież przyjeżdżają do hotelu, aby się wyspać, wypocząć i zregenerować. Jaka więc ma być pościel, aby nocleg wywarł na nich pozytywne wrażenie i na długo pozostał miłym wspomnieniem? Czym różni się pościel hotelowa od […]
Szklarska Poręba: ruszyła sprzedaż w inwestycji Radisson Blu Mountain
Latem 2020 r. otwarty ma zostać 5-gwiazdkowy hotel Radisson Blu Mountain Resort z 80 pokojami w Szklarskiej Porębie. Za realizację i komercjalizację inwestycji odpowiada firma Sun & Snow, która rozpoczęła już sprzedaż pokoi w systemie condo. Ceny za 1 m kw. zaczynają się od 13 tys. zł netto z gwarantowanym zwrotem z inwestycji na poziomie […]
Nowy dyrektor hotelu Wisła Premium
Łukasz Mączka objął stanowisko dyrektora hotelu Wisła Premium w Wiśle. Z branżą hotelarską związany jest od pięciu lat. Zaczął od stanowiska specjalisty ds. sprzedaży i marketingu w hotelu Liburnia w Cieszynie. Przez trzy lata pracował w Centrum Green Hill & SPA w Wiśle, gdzie przeszedł ścieżkę od specjalisty ds. sprzedaży do kierownika obiektu. – Rozpoczynając […]
Leasing pościeli według hotelarza
Z leasingu pościeli korzystamy od otwarcia hotelu pięć lat temu. Wówczas ta forma korzystania z bielizny hotelowej jeszcze raczkowała, a hotele z wielką powściągliwością powierzały swoje zaufanie dostawcom tej usługi. W naszym przypadku kalkulacja kosztów jednorazowej inwestycji i jej późniejszej amortyzacji oraz kosztów prania wypadła mniej korzystnie niż możliwość stałego zabezpieczenia bielizny hotelowej i kosztu […]