Krakus odnowiony i z planami rozbudowy

Dwudziestolecie istnienia na krakowskim rynku 3-gwiazdkowy hotel Krakus przy ul. Nowohuckiej zamknął jedną z większych w swej historii modernizacji i planuje wybudować łącznik z 1-gwiazdkowym Juniorem Krakus, w którym znajdą się m.in. sale konferencyjne na 300 osób, restauracja i mini SPA. Do użytku zostało oddanych 56 wyremontowanych pokoi, co kończy rozpoczętą dwa lata temu modernizację […]

Czytaj dalej


Nowa dyrektor Aqua Sopot

Monika Wapszko została dyrektorem hotelu Aqua w Sopocie. Zastąpiła Piotra Rudzińskiego, który został dyrektorem otwieranego hotelu Deo Gdańsk Old Town. Monika Wapszko pierwsze kroki w hotelarstwie stawiała w 5-gwiazdkowym hotelu w Edynburgu na stanowisku pokojowej. W 2007 r. rozpoczęła pracę recepcjonistki w sopockim hotelu Sedan, pierwszym hotelu, którym zarządzał Dobry Hotel. W latach 2012- -2016 […]

Czytaj dalej


Wybieramy telewizor do hotelu

W sprzedaży dostępne są telewizory do użytku domowego i specjalnie przeznaczone dla hoteli. Mają one różne funkcje i parametry. Decydując o zakupie odbiornika TV, warto przede wszystkim pamiętać, że nie będzie on częścią zacisza domowego, lecz odgrywającym ważną rolę elementem biznesowym obiektu. Telewizor w hotelu jest niezbędnym elementem wyposażenia, jak łóżko, telefon czy prysznic. To […]

Czytaj dalej


Wiecha na hotelu Motel One w Warszawie

Generalny wykonawca hotelu Motel One w Warszawie spółka Strabag wraz z inwestorem Strabag Real Estate GmbH świętowały wykonanie najwyższego elementu konstrukcyjnego budynku. Otwarcie hotelu z 333 pokojami planowane jest na pierwszy kwartał 2019 r. Wartość kontraktu wynosi 28 mln euro. Motel One powstaje naprzeciwko Muzeum Fryderyka Chopina, przy ul. Tamka. Ukończenie stanu surowego otwartego, którego […]

Czytaj dalej


Nowy dyrektor sprzedaży sieci Dobry Hotel

Radosław Przybyszewski został dyrektorem sprzedaży w Centralnym Dziale Sprzedaży sieci Dobry Hotel. Karierę zawodową rozpoczął w biurze turystycznym TUI Poland w 2010 r. na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży, później został liderem zespołu sprzedaży. Po czterech latach przeszedł do Grupona na stanowisko sales manager travel, a następnie do Travelist jako account manager. Od kilku miesięcy kreuje […]

Czytaj dalej


Zarządzanie czasem w hotelowym SPA

Dobra organizacja pracy zespołu nie tylko zapewnia sukces z biznesowego punktu widzenia, ale także sprawia, że goście hotelowego SPA oraz pracownicy są usatysfakcjonowani. Ta kompetencja powinna dotyczyć zarówno organizacji pracy zespołu, jak i pracy własnej managera. Jak uniknąć najczęstszych błędów w tej kwestii. Podstawowym problemem jest nieprawidłowe przygotowanie menu SPA, a dokładniej źle oszacowany czas […]

Czytaj dalej


Puro Łódź

Na budowie hotelu sieci Puro, który powstaje u zbiegu ul. Ogrodowej i Zachodniej w Łodzi, uroczyście zawieszono wiechę. Obiekt ma zostać oddany do użytku na początku przyszłego roku. W uroczystości wzięła udział m.in. prezydent Łodzi Hanna Zdanowska. Firma Genfer, właściciel sieci Puro Hotels, działkę w Łodzi naprzeciwko Pałacu Poznańskich kupiła w 2013 r. Według projektu […]

Czytaj dalej


Marta Abratowska-Janiec z CBRE do UBM

Marta Abratowska-Janiec, senior consultant w dziale Hotel Investment agencji CBRE, przeszła do UBM Development na stanowisko managera w dziale Asset Management and Development Hotels Poland. W UBM Development odpowiedzialna jest za rozwój segmentu hotelowego. W zakresie asset managementu współpracować będzie z dyrektorami generalnymi i właścicielami hoteli, funduszami hotelowymi, a także odpowiadać za procesy remontów aktywów […]

Czytaj dalej


Pałac romantyczny Turzno

Unikatowość Pałacu Romantycznego zaczyna się już na etapie jego projektu, którego twórcą był wybitny włoski architekt Henryk Marconi, autor m.in. warszawskiego hotelu Europejskiego. Dzięki niemu powstał w Turznie pod Toruniem pałac w stylu eklektycznym, wzniesiony na rzucie prostokąta z trzema piętrowymi ryzalitami i parterowymi pawilonami przy krótszych bokach pałac Romantyczny MIEJSCO WOŚĆ: Turzno KAT EGORIA: […]

Czytaj dalej


Drugie życie od Seliny

Do Polski niebawem wejdzie marka hotelarska Selina z Ameryki Łacińskiej. Jej koncept łączy styl i komfort hotelu butikowego z elementami charakterystycznymi dla życia towarzyskiego hosteli. Działa ona w modelu biznesowym polegającym na wynajmowaniu nieruchomości w atrakcyjnych lokalizacjach, przede wszystkim istniejących hoteli, oraz ich modernizacji, aby mogły rozpocząć nowe życie pod szyldem Selina. To rozwiązanie dla […]

Czytaj dalej