Nowa inwestycja w Uroczysku Siedmiu Stawów za 6 mln zł

W Uroczysku Siedmiu Stawów – XVI-wiecznym zamku, który pełni funkcję 4-gwiazdkowego hotelu ze SPA – zakończyła się inwestycja o wartości 6 mln zł. Na terenie obiektu powstało centrum bankietowo-konferencyjne w dawnej powozowni oraz część wypoczynkowa w odnowionej kuźni z winoteką. Do tej pory w Uroczysku funkcjonowały trzy sale konferencyjne, ale w związku z dużym zainteresowaniem […]

Czytaj dalej


Wi-Fi w hotelu – jak zapewnić gościom satysfakcję i bezpieczeństwo

Zapewnienie stabilnych i szybkich połączeń sieciowych to obecnie jedno z głównych wyzwań, przed jakimi stają administratorzy miejsc takich jak hotele, restauracje i kawiarnie, aby sprostać rosnącym wymaganiom i utrzymać wysoki poziom satysfakcji gości. Jako jedno z najważniejszych kryteriów podczas wyboru hotelu goście wymieniają dobrej jakości sieć bezprzewodową. Ze względu na liczbę użytkowników korzystających z Wi-Fi […]

Czytaj dalej


Śniadanie „Hotelarza”. O Warmii i Mazurach

W hotelu Willa Port Art & Business w Ostródzie odbędzie się 9 października kolejna debata z cyklu Śniadanie „Hotelarza”, tym razem poświęcona rynkowi hotelarskiemu na Warmii i Mazurach (poza Olsztynem, któremu poświęcone było Śniadanie dwa lata temu). W spotkaniu wezmą udział zaproszeni inwestorzy, właściciele i dyrektorzy generalni obiektów działających w miejscowościach turystycznych. Województwo warmińsko-mazurskie uchodzi […]

Czytaj dalej


Po pierwsze gość, po drugie technologia

Każdego dnia jesteśmy świadkami niebywałego postępu technologicznego w wielu dziedzinach życia. Również branża hotelarska korzysta z coraz większej liczby rozwiązań technologicznych zapewniających gościom komfort, ułatwiających funkcjonowanie obiektów i organizację pracy. Często jednak hotelarze zapominają, że nawet najbardziej wyszukane rozwiązania nic nie dadzą, jeśli zabraknie przy nich wyszkolonej obsługi i jej odbiorców. Odbiorcami technologii mogą być […]

Czytaj dalej


Nowy szef Raffles Europejski

Thomas Brugnatelli objął stanowisko dyrektora generalnego hotelu Raffles Europejski. Zanim objął stery w warszawskim hotelu, przez ostatnie sześć lat zajmował stanowisko dyrektora generalnego w 96-pokojowym The American Colony Hotel w Jerozolimie. Karierę w hotelarstwie rozpoczął w 1991 r. po ukończeniu Ecole hôtelière de Lausanne. Pracował w działach F&B szwajcarskiej grupy hotelowej Tschuggen Hotel Group i […]

Czytaj dalej


Obsługa gościa z Concierge Tablet

Wdrożenia innowacyjnych rozwiązań IT w branży hotelarskiej w Europie Zachodniej i USA pokazują, że nowatorskie technologie stają się niezbędne do funkcjonowania nowoczesnych hoteli. Wkrótce systemy automatyzacji procesów rezerwacji, technologie chmurowe, aplikacje na smartfony, klucze mobilne do pokoi czy wirtualny konsjerż na tablety będą podstawowym wyposażeniem większości hoteli, tak jak kiedyś telefon w pokoju czy telewizja […]

Czytaj dalej


W Gdańsku otwarty zostanie pierwszy Radisson Hotel w Europie

Miał być hotel Deo Plaza z 354 pokojami, zarządzany przez grupę Dobry Hotel, która prowadzi już 10 obiektów, w tym pięć w Trójmieście. Będzie pierwszy w Europie Radisson Hotel (nie mylić z Radisson Blu) ze 142 pokojami, zarządzany przez Radisson Hospitality. Inwestor kompleksu – Zbigniew Nowak, właściciel Zakładów Mięsnych Nowak – niemal w ostatniej chwili […]

Czytaj dalej


Ziemowit Majewski: z Hiltona w Krakowie do Radissona w Sopocie

Ziemowit Majewski, przez ostatnie dwa i pół roku zarządzający kompleksem DoubleTree by Hilton – Hampton by Hilton Kraków z blisko 400 pokojami, objął stanowisko dyrektora generalnego hotelu Radisson Blu Sopot z 230 pokojami, którego otwarcie planowane jest w przyszłym roku. Został też członkiem zarządu spółki Hossa.biz, należącej do inwestora hotelu – trójmiejskiej grupy deweloperskiej Hossa. […]

Czytaj dalej


TECHNOLOGIE dla HOTELU

Automatyczna Recepcja SAIK HOMATIC Automatyczna Recepcja SAIK HOMATIC to wspólna nazwa urządzeń przechowujących klucze, karty zbliżeniowe lub inne przedmioty, które w autonomiczny sposób mogą być wydawane gościom hotelowym. Koncepcja pozwala właścicielowi hotelu lub pensjonatu zaoszczędzić koszty osobowe i ograniczyć czas pracy recepcji do określonej godziny. Po tym czasie wydawanie kluczy odbywa się za pomocą automatycznego […]

Czytaj dalej