Wymagania i oczekiwania dotyczące hotelowego prania są bardzo wysokie. Nieskazitelna biel ręczników i pościeli ma tu kluczowe znaczenie. Czystość tekstyliów jest jednym z głównych nośników reputacji i wizerunku hotelu. Warto więc mądrze inwestować w detergenty do prania. W hotelu najlepsze rezultaty czyszczenia i higieny muszą iść w parze z kontrolą zużycia energii, wody i środków […]
10/2018
Lubli n: B&B Hotel za 1,5 roku
Hotel B&B Lublin Centrum ze 130 pokojami otwarty ma zostać na początku 2020 r. Będzie to siódmy hotel w Polsce tej francuskiej sieci ekonomicznej. W Lublinie jeszcze w tym roku ruszyć ma Arche Hotel ze 130 pokojami i LubHotel z 58 pokojami, a w przygotowaniu są m.in. Focus, ibis Styles i kolejny hotel niezależny. Nowy […]
Muraspec: konkurs na tapetę do hoteli
Podczas targów Warsaw Home 2018 firma Muraspec ogłosiła konkurs na projekt tapety do obiektu hotelowego, biura, restauracji. Do udziału w konkursowych zmaganiach producent zaprasza projektantów, designerów, grafików oraz wszystkich, którzy chcą zaprojektować unikatową okładzinę ścienną. arcza Hotelarstwa Polskiego, która reprezentuje polską branżę w HOTREC od 2015 r. Julian Bystrzanowski był wicedyrektorem Instytutu Turystyki w Warszawie, […]
Marka hotelowego SPA – jak ją stworzyć i utrzymać?
Marka to obietnica jakości produktu, jaką składamy potencjalnym klientom. Jest jak reputacja, o którą trzeba stale się troszczyć. Jej zbudowanie to czasochłonny proces, na który składa się wiele elementów. Tak samo w branży hotelarskiej na dobre imię trzeba zapracować. Jeśli hotelowe SPA chce zaistnieć na rynku i cieszyć się zaufaniem gości, także musi aktywnie uczestniczyć […]
Kraków: Bachleda otworzy MGallery by Sofitel
Bachleda Luxury Properties, właściciel XIX-wiecznej Willi Medyńskich przy pl. Kossaka w Krakowie, i Grupa Orbis podpisały umowę franczyzową na uruchomienie 5-gwiazdkowego hotelu pod marką MGallery by Sofitel z 64 pokojami i apartamentami. Hotel ruszyć ma na początku przyszłego roku i będzie pierwszym obiektem pod tą marką w Polsce. Hotel zaoferuje m.in. restaurację, bar, część SPA […]
Hotel Trends już w listopadzie
26-27 listopada w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie odbędzie się VI edycja konferencji Hotel Trends Poland & CEE – największej konferencji hotelarskiej w Europie Środkowo- -Wschodniej. W jednym miejscu spotka się ponad 400 polskich i zagranicznych decydentów w branży hotelowej, deweloperskiej i finansowej, a także architektów, projektantów oraz największych dostawców produktów i usług dla hotelarstwa. […]
Czy SPA może być rentowne? O wskaźnikach efektywności SPA
Dzisiaj większość lepszych obiektów hotelowych w Polsce chwali się, że oferuje usługi SPA lub wellness. Często ten departament jest główną atrakcją i ciągnie promocję całego hotelu. Wydawałoby się zatem, że dla dyrektorów tych obiektów rentowność takiego działu powinna być kluczowym elementem analizy. Powinna. A niestety nie jest. Od kilku lat mam przyjemność prowadzić zajęcia z […]
Marvipol otworzy Holiday Inn Express i Staybridge Suites w Gdańsku
Marvipol Development otworzy w Gdańsku Oliwie kompleks hotelowy z 346 pokojami, z których 210 działało będzie pod ekonomiczną marką Holiday Inn Express, a 136 apartamentów pod aparthotelową Staybridge Suites. Otwarcie planowane jest w maju 2021 r. Inwestycja sprzedawana będzie w systemie condo. Marvipol planuje kolejne obiekty w tym systemie w Gdańsku i Kołobrzegu. Marvipol podpisał […]
Akademia Hotelarza o zarządzaniu zespołem sprzedażowym i o revenue management
W październiku odbyły się dwa szkolenia w Akademii Hotelarza. 11 października w warszawskim Courtyard by Marriot poświęcone podstawom revenue management, a 18 października w Sopot Marriott Resort & Spa – budowaniu zespołu sprzedażowego w hotelu i zarządzaniu nim. Podczas szkolenia o RM – poziom podstawowy w roli trenera Akademii Hoterza zadebiutował Rafał Burski, dyrektor ds. […]
NOWOŚCI W SPA
Nowość od Yonelle Seria Diamond Luksus Kobiecości Special Lux Edition to nowość na piąte urodziny Yonelle z subtelnie rozświetlającym złotem i diamentem. Daje ona efekt odmłodzenia wyglądu poprzez równoległe działanie na twarz oraz usta i ich okolice. Gdy usta stają się pełniejsze i bardziej wyraziste – zmarszczki nad nimi spłycają się, dając efekt młodzieńczego piękna […]