I z marką Skeyndor w SPA

Wstrefie Sielsko-Anielsko SPA hotelu Bania wprowadzona została do zabiegów na twarz i ciało hiszpańska marka Skeyndor. Z tej okazji pod koniec października firma Nova Group, wyłączny dystrybutor tej marki w Polsce, zorganizowała konferencję dla ponad 120 klientów marki Podczas konferencji Skeyndor w Bani odbyła się premiera nowej generacji linii Skeyndor Power C+ o potrójnej mocy […]

Czytaj dalej


Meetings Week Poland 2019 w nowej formule

Siódma edycja wydarzenia branży spotkań Meetings Week Poland odbędzie się 20-22 marca 2019 r. w centrum konferencyjnym MsMermaid w budynku The Tides przy ul. Wioślarskiej w centrum Warszawy. Cały program ułożony zostanie na zasadzie równoległych sesji, dzięki czemu wydarzenie potrwa trzy dni. Wspólnie ze wszystkimi współorganizatorami Meetings Week Poland postanowiliśmy sprawdzić nową formułę wydarzenia. Zależało […]

Czytaj dalej


Jak pogodzić oczekiwania wielu użytkowników

Zaprojektowanie idealnej łazienki hotelowej jest nie lada wyzwaniem, ponieważ powinna ona spełniać wymagania różnych, niemających ze sobą nic wspólnego ludzi. Jak pogodzić oczekiwania wielu użytkowników? Whotelowej łazience wszystkie elementy muszą być zoptymalizowane i ustandaryzowane, a jednocześnie estetyczne, modne i wytrzymałe. Połączenie tego wszystkiego w całość nie jest proste. Wystarczy jednak przestrzegać kilku prostych zasad, aby […]

Czytaj dalej


W Bydgoszczy powstaje hotel Sowa

W połowie przyszłego roku otwarty ma zostać 4-gwiazdkowy hotel Sowa w Bydgoszczy z 24 pokojami. Jego inwestorem jest spółka Cukiernia Sowa, wywodząca się z tego miasta. Cukiernia Sowa przebudowuje kamienicę na Starym Mieście i rozbudowuje ją o nową część. – Inspiracją do zaprojektowania wnętrz hotelu była natura otaczająca Bydgoszcz, pobliskie lasy i parki. W pokojach […]

Czytaj dalej


Motto by Hilton – nowa najtańsza marka

Hilton ogłosił wprowadzenie na rynek nowej miejskiej marki lifestyle’owej Motto by Hilton, czerpiącej z doświadczeń hostelowych, ale bez wieloosobowych pokoi. Będą to mikro–hotele z pokojami o pow. 14 m kw. i wielofunkcynymi meblami. Sieć planuje wprowadzić tę markę również do Polski. Bardzo konkurencyjne ceny, łatwo konfigurowalne pokoje z wielofunkcyjnymi meblami, które każdy gość może dopasować […]

Czytaj dalej


Wellness w hotelu – żyła złota czy kamień u szyi?

Koniunktura na wellness w hotelarstwie nie maleje. Turystyka w tym segmencie tylko w ciągu dwóch lat urosła o 6,5 proc. Dlatego właściwie już każda duża marka hotelowa ma swój dział well-being, który jest odpowiedzialny za wprowadzanie programów prozdrowotnych dla gości. Ale czy ten biznes jest opłacalny dla każdego? Dokładnie rok temu pisałem na łamach „Hotelarza”, […]

Czytaj dalej


Ruszył! Hotel Warszawa w Prudentialu od Likusów

9 lat od zakupu przez Holding Liwa historycznego budynku Prudential w centrum Warszawy i wielu kolejnych terminach zapowiadanego otwarcia hotelu (pierwszym było Euro 2012), na początku listopada otwarty został 5-gwiazdkowy hotel Warszawa ze 142 pokojami i apartamentami. To już trzeci hotel 5-gwiazdkowy otwarty w tym roku w Warszawie po Renaissance i Raffles. Wszystkie miały otworzyć […]

Czytaj dalej


Inwestycje w krakowskich Novotelach

Wraz z rozwojem krakowskiego rynku turystycznego hotele Novotel Centrum i City West stawiają na renowacje i innowacyjne rozwiązania, aby przekroczyć 85 proc. całorocznego obłożenia. Początek kolejnej fazy remontów rozpoczyna się w listopadzie, a zakończenie przewidziane jest na marzec. Podczas modernizacji hotelu Novotel Kraków Centrum wyremontowanych zostanie 60 pokoi w standardzie nowej generacji N’Room. We wszystkich […]

Czytaj dalej


Nowy model Hamptona

Siec Hilton przedstawiła nowy prototyp swojej najpopularniejszej marki Hampton by Hilton – z mniejszymi pokojami, większymi telewizorami, łazienkami i oknami oraz przeprojektowanymi strefami publicznymi. Dzięki temu ma być jeszcze bardziej atrakcyjna dla gości i dla inwestorów. To pierwsze zmiany w prototypie Hamptona od dziesięciu lat. Nowy wygląd fasad obejmuje ulepszone oświetlenie z „charakterystycznym elementem marki” […]

Czytaj dalej


Problemy w zarządzaniu hotelowymi SPA

Branża hotelowa rozwija się bardzo dynamicznie. Szybko rośnie liczba hoteli, a więc i hotelowych SPA, ale jeszcze szybciej rosną oczekiwania gości. Specyfiką branży usługowej jest potencjał ludzki, którym trzeba sprawnie zarządzać, a to nie jest łatwe zadanie szczególnie w dzisiejszych czasach rynku pracownika, a co za tym idzie – braku wystarczającej liczby profesjonalistów. Jak przygotować […]

Czytaj dalej