Jako restauracja w hotelu marki Sofitel, w której nowoczesny francuski styl życia przenika się z lokalną kulturą, poprzez kuchnię wyrażamy to wyjątkowe połączenie. Śniadania serwowane w formie bufetu są u nas prawdziwą celebracją, do której zapraszamy zarówno gości hotelowych, jak i mieszkańców Wrocławia. Zaczynając od podstaw, proponujemy szeroką ofertę produktów przygotowywanych na miejscu – sami […]
09/2019
Na śniadanie wszystko
Śniadanie hotelowe znacząco wpływa na zadowolenie gości z pobytu, budując o poranku dobrą atmosferę na cały dzień. Dlatego oferta naszego hotelu jest szeroka – zawiera podstawowe produkty będące klasyką porannego posiłku, a także rozbudowana jest o dodatkowe elementy. Istotnym aspektem jest dbałość o nienaganny wygląd serwowanych dań i stałe ich uzupełnianie. Śniadanie w formie bufetu […]
Menu ze 150 świeżych produktów
Śniadanie w Renaissance Warsaw Airport Hotel to najdłużej serwowane śniadanie w Warszawie – codziennie zaczyna się już o 5 rano i trwa do godz. 11. W urządzonej w duchu modern vintage restauracji Challenge ’32 menu śniadaniowe składa się z ok. 150 świeżych produktów. Dzięki temu na gości hotelu czekają najbardziej wyszukane propozycje, zaczynając od wytrawnych […]
Stawiamy na sprawdzone formaty, ale nie boimy się też eksperymentować
Novotel, zgodnie ze swoją ideą make time and take time, sprzyja integracji i wspólnemu spędzaniu czasu, a okazją do tego są oczywiście śniadania. Dlatego nieustannie pracujemy nad ich atrakcyjnością, aby posiłek trwał jak najdłużej i pozostawał w pamięci gości. Chociaż stawiamy na sprawdzone formaty bazowe, to nie boimy się także eksperymentować. W bufecie, poza standardowymi […]
Śniadanie mostem do lokalności
Do śniadań przykładamy bardzo dużą wagę, ponieważ naszą ideą jest, aby było ono dla naszych gości doświadczeniem na zasadzie „mostu do lokalności”. Nasza koncepcja wpisuje się w założenia projektu Discover Local, który ma umożliwić osobom zatrzymującym się w hotelu poznanie miasta, w którym się znajdują, od strony tradycji i lokalności. Przejawia się to zarówno w […]
Dobry dzień w hotelu. Rozpoczęty śniadaniem
Każdego poranka jest ono swoistym testem jakości hotelu, który dba o dobre doświadczenia gości. Tu nie da się udawać, bo wszystko jest na talerzu, a goście oczekują, że znajdą na nim swoje ulubione smaki i zjedzą to, do czego są przyzwyczajeni. Często nawet chcą zjeść lepiej niż na co dzień. Liczy się więc jakość produktów […]
PSD2 – baza wiedzy o nowej dyrektywie
Branża hotelarska jeszcze nie zdążyła odpocząć po trudach wprowadzania RODO, a już na horyzoncie pojawiła się kolejna dyrektywa, która dotyczy hotelarzy. Jak wpłynie ona na działalność hoteli? PSD2 to druga wersja Payment Services Directive, czyli dyrektywy dotyczącej serwisów płatniczych. Pierwsza wersja została uchwalona w 2007 r. Jeśli przypomnieć sobie, jak wtedy wyglądał świat płatności online, […]
Jak stworzyć kartę pobytu gościa, aby nie naruszyć prawa o ochronie danych osobowych
Ochrona prywatności osób fizycznych oraz zgodne z prawem przetwarzanie ich danych osobowych to standardy, które budują renomę hotelu, jak również pozwalają uniknąć potencjalnych sankcji wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. A chociaż od rozpoczęcia stosowania przepisów RODO minęło już półtora roku, to jak pokazuje praktyka, wciąż sprawiają one problemy hotelarzom, np. w zakresie tego, jak […]
Jak realnie zwiększać sprzedaż B2B w hotelu
2019 to kolejny już rok intensywnego rozwoju branży hotelowej. Mimo dynamicznie rosnącej konkurencji hotele wciąż biją rekordy sprzedaży i tylko niewielu narzeka na niskie obłożenie czy na puste sale konferencyjne. Sprzedaż eventów i konferencji także ma się dobrze. I tylko chciałoby się, aby ta dobra koniunktura trwała przez kolejne, długie lata. Jednak czy tak będzie? […]
O tym warto pamiętać – to od inwestora zależy sukces inwestycji
Pisząc cykl artykułów o prowadzeniu inwestycji hotelowej, nie mogłem pominąć tekstu na temat roli samego inwestora w jej sukcesie. Są różne sposoby prowadzenia inwestycji w zależności od założonego celu. Inne podejście będzie miał inwestor, który zamierza po zakończeniu budowy czerpać zyski z działalności hotelowej, a inne developer, który liczy na sprzedanie z zyskiem wybudowanego hotelu, […]