ROYAL TULIP APARTMENTS,Warszawa. W klimacie warszawskich dzielnic

ROYAL TULIP APARTMENTSMIASTO: WarszawaKATEGORIA: –POKOJE: 312 / MIEJSCA: 640SALE GASTRONOMICZNE: 3 / MIEJSCA: 150SALE KONFERENCYJNE: 4 / MIEJSCA: 170PROJEKT WNĘTRZ: TremendDATA OTWARCIA: maj 2022 r.POMYSŁ: Nowoczesny aparthotel reprezentujący nową kategorię obiektów:hybrydę luksusowego hotelu, domu i biura. Wnętrza inspirowanedzielnicami Warszawy zapraszają do podróży w fascynujące zakątki stolicy. Ul. Grzybowska, łącząca centrum z bliską Wolą, jeszcze do […]

Czytaj dalej


Budżet SPA – jak przygotować w dzisiejszych czasach niepewnośc

Przygotowanie budżetu SPA jest jeszcze trudniejsze w ostatnich dwóch latach ze względu na czasy niepewności, w jakich żyjemy. Wydaje się, że tym razem – w przeciwieństwie do ubiegłych lat – nieco łatwiejsze jest prognozowanie przychodów niż kosztów, choć nadal wszyscy uczymy się nowej rzeczywistości. Budowanie budżetu to zadanie złożone i podzielone na kilka etapów. Do […]

Czytaj dalej


Wyjątkowa platforma rezerwacyjna dla wyjątkowych hoteli Profitroom Booking Engine 360

Przed branżą hotelową kolejny sezon pełny wyzwań. Sytuacja ekonomiczna sprawia, że cały sektor poszukuje rozwiązań, które pozwolą na obniżenie kosztów, zapewnią wzrost rezerwacji bezpośrednich oraz umożliwią elastyczne tworzenie personalizowanych ofert, doświadczeń i pakietów. Takie warunki spełnia zaktualizowany Profitroom Booking Engine 360. Nowe funkcjonalności zaktualizowanej wersji Profitroom Suite koncentrują się na potencjale up-sellingu spersonalizowanych ofert, umożliwiając […]

Czytaj dalej


Hotel w chmurze i teleinformatyka

Od lat przyglądamy się temu, jak nasi klienci prowadzą biznes i korzystają z dostarczanych rozwiązań, wsłuchujemy się w ich codzienne wyzwania. Wiemy, że szczególnie dziś technologia powinna służyć obiektom hotelowym i zdejmować z głowy problemy, których i tak jest już wiele, gdy mowa o prowadzeniu działalności hotelarskiej. Łączenie telekomunikacji, teleinformatyki oraz urządzeń „internetu rzeczy” pozwala […]

Czytaj dalej


W kierunku elastycznych rozwiązań – automatyzacja procesów

Hotelarze od zawsze zmagali się z wieloma wyzwaniami, a szczególnie trudno jest obecnie. Goście niejednokrotnie rezygnują z wyjazdów lub skracają te zaplanowane ze względu na coraz wyższe koszty zarówno usług, jak i samego dojazdu. Ze swej strony hotele zmagają się z rosnącymi kosztami mediów i wynagrodzeń, a muszą starać się wyjść naprzeciw oczekiwaniom gości i […]

Czytaj dalej


Podstawą jest łatwość użytkowania

Jedną z konsekwencji pandemii był wzrost zapotrzebowania na automatyzację procesów. Pojawiła się konieczność, która miała być tymczasowa: ograniczenie interakcji międzyludzkich w celu przestrzegania przepisów dotyczących zdrowia publicznego poprzez cyfryzację niektórych usług. A w końcu wiele z tych zmian technologicznych pozostanie na stałe, ponieważ odpowiadają one na rzeczywistą potrzebę gości i samych hotelarzy. W obliczu niedoboru […]

Czytaj dalej


RAPORT: NOWE TECHNOLOGIE W HOTELU 7 TRENDÓW TECHNOLOGICZNYCH W BRANŻY HOTELARSKIEJ

Technologia i automatyzacja to w dzisiejszych czasach już nie żadna fanaberia, ale po prostu zdrowy rozsądek. Automatyzacja nie czyni żadnego hotelu „innowacyjnym”, „wizjonerskim” albo „fajnym”, ale sprawia, że goście hotelowi są szczęśliwsi, personel mniej zestresowany, a zyski z marży idą w górę bez konieczności redukcji zatrudnienia. Korzystając z usług hotelarskich, goście zwracają uwagę nie tylko […]

Czytaj dalej


Pożar! Odpowiedzialność hotelu

Autorka jest radcą prawnym w INLEGIS Kancelarie Prawne Pożary w hotelach zdarzają się na szczęście rzadko, ale się zdarzają. I wtedy jest o nich głośno, czasami na cały kraj. Goście, którzy ucierpieli w wyniku pożaru, czy to fizycznie, czy materialnie, mają roszczenia wobec hotelu, czasami bardzo wysokie. Kiedy hotel ponosi odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną gościom […]

Czytaj dalej


Jak dodać ludziom energii i zaangażować ich w pracę

Firma badawcza Gallup w swoim raporcie „State of the Global Workplace” stwierdza, że tylko 13 proc. pracowników na świecie jest zaangażowanych w pracę. Innymi słowy, tylko mniej więcej jeden na ośmiu pracowników jest zaangażowany w swoją pracę i prawdopodobnie wnosi do niej pozytywny wkład. Nie są to optymistyczne dane. Jeśli przyjmiemy, że brak zaangażowania pracowników […]

Czytaj dalej


10. edycja Hotel Trends – hotelarstwo w czasach wojny, inflacji i rosnących kosztów

Ponad 400 gości, w tym 300 stacjonarnie w hotelu Radisson Collection Warszawa, i ponad 100 online wzięło udział w 10. edycji konferencji Hotel Trends Poland & CEE – najważniejszego spotkania top managementu branży hotelarskiej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Podczas paneli, wystąpień eksperckich i w kuluarach omawiano problemy i scenariusze związane z funkcjonowaniem branży po pandemii, […]

Czytaj dalej