02/2020
Blue Marine Mielno. Hotel z Pomysłem Czytelników
Blue Marine Mielno wygrał tegoroczną edycję konkursu Hotel z Pomysłem w kategorii Głosowanie Internautów, zdobywając ponad 10 tys. głosów. Czym się wyróżnia? Od początku działalności, czyli od ponad czterech lat, stawia na aktywny, rodzinny wypoczynek, a ostatnio coraz silniej angażuje się w działania ekologiczne. Po rozbudowie i oddaniu latem 2019 r. nowego skrzydła to największy […]
Partnerzy w biznesie SPA – jak wybierać, czego oczekiwać
Branża SPA & wellness to ogromny przemysł dostawców, których można podzielić na tych dostarczających wyposażenie, kosmetyki do zabiegów oraz usługi dodatkowe, np. konsultingowe, szkoleniowe, audytorskie itd. Wzajemne relacje nie mogą kończyć się na zakupie produktów, czyli na wystawieniu faktury. Nie każdy dostawca oferuje te same warunki współpracy, ceny i serwis pogwarancyjny. Czego oczekiwać od nich, […]
Nowe oblicze hotelowego lobby
Wraz z najnowszymi trendami w projektowaniu hotelowych wnętrz zmienia się wystrój i charakter lobby. Wprawdzie recepcja pozostaje wizytówką i sercem obiektu, a także centrum zarządzania hotelem, jednak w ciągu ostatnich kilku lat wyraźnie widać transformację tej przestrzeni. Zmienia się jej wygląd oraz funkcja. W dobie stale rosnącej konkurencji na hotelarskim rynku estetyczny i poprawny projekt […]
Trwałość to jedna z cech designu
Hotel z definicji musi być miejscem funkcjonalnym, zatem z dobrym designem, ponieważ design to nie tylko wzór, ale przede wszystkim właśnie funkcjonalność i użyteczność przedmiotu zamknięte w dobrej formie. A łazienka w hotelu wymaga go najbardziej. Jest miejscem, które na niewielkiej powierzchni mieści trzy strefy: mycia z umywalką, lustrem, konsolą lub szafką, toaletową z WC […]
Piękna, trwała, funkcjonalna
Dobry design w XXI wieku to wręcz obowiązek, z którego projektanci na szczęście coraz częściej się wywiązują. Obecnie hotele to nie tylko miejsce do spania, ale także pewnego rodzaju doświadczenie. Dobrze zaprojektowana łazienka to wizytówka – musi być więc krystalicznie czysta i po prostu ładna. Aby hotel został zapamiętany i ponownie odwiedzony, powinno być w […]
Pogodzić oczekiwania inwestora i gości
Łazienka hotelowa dla oceny hotelu jest równie ważna, jak standard pokoju i jakość obsługi. Kluczowe jest pogodzenie oczekiwań dwóch stron: inwestora i gości. Inwestor wymaga od wyposażenia wytrzymałości, odporności na wielokrotne użytkowanie i długiej gwarancji. Goście zwracają uwagę na komfort użytkowania, modny wygląd i idealną czystość. Bardzo ważne jest połączenie pięknego wyglądu i funkcjonalności. Modne […]
DESIGN ŁAZIENKI. Siła tkwi w prostocie
Łazienka w hotelu jest wizytówką całego obiektu. To niezwykle wymagająca przestrzeń, stawiająca przed inwestorem i projektantami wiele wyzwań. Podczas jej aranżacji należy uwzględnić różne wymagania i potrzeby gości. Bardzo często to, w jaki sposób oraz w jakim standardzie łazienka jest urządzona, wpływa na opinie gości. Zazwyczaj łazienka jest pierwszym miejscem, do którego gość zagląda, wchodząc […]
Wpływ wzornictwa na odbiór hotelu
W projektowaniu hoteli istotna jest dbałość o każdy szczegół. To, jakich użyjemy kolorów, na jakie dodatki się zdecydujemy, czy pokryjemy ściany elegancką tapetą czy też betonem – wszystko ma wpływ na wizerunek, który zdecyduje o tym, czy goście kiedyś wrócą. Poza obsługą, decydujący dla oceny danego hotelu jest przede wszystkim design. Dobór kolorów, wyposażenie, układ […]
Incydenty bezpieczeństwa dotyczące ochrony danych w kontekście RODO – jak sobie z nimi poradzić
Większość hotelarzy w obliczu olbrzymich kar wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych dostosowała się do nich, wdrażając RODO w 2018 r. Wielu wdrożenie otworzyło oczy na potrzebę stworzenia odpowiednich procedur, przeprowadzenia szkoleń czy zwiększenia wydatków na obsługę IT w celu zabezpieczenia danych oraz tworzenia kopii bezpieczeństwa. Jednak spora grupa potraktowała wdrożenie tylko jako kolejny […]