COFFEE BREAK – ciacho z piachem by MAT 2B or B2B (Shakespeare na miarę naszych czasów)!

Prześcigaliśmy się w budowie hoteli, trzymając się z dala od zasady „niech szewc buty szyje”. Za hotele zabierali się producenci mięsa, konserw, zdrowej i mniej zdrowej żywności, ba, nawet leków, no i inni nader mało branżowi inwestorzy. PPrzekonali banki – włącznie z tymi, których prezesi głosili, że na hotelu zarabia dopiero czwarty właściciel – że […]

Czytaj dalej


SKANSEN CONFERENCE & SPA Sierpc. Ogień, woda i sacrum w nowoczesnym Skansenie

Hotel Skansen Conference & Spa leży w samym sercu Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu. Utrzymany jest w konwencji mazowieckiej kultury ludowej, ale zaprojektowany zgodnie z nowoczesnymi trendami architektonicznymi. Każda z trzech brył obiektu, wzorowanych na tradycyjnych stodołach, symbolizuje jedno z trzech ogniw typowych dla kultury i sztuki ludowej – ogień, wodę i sacrum, nierozerwalnie związane […]

Czytaj dalej


W kierunku Safe Digital Guest Journey

Wyzwania będące rezultatem epidemii COVID-19, które stoją przed hotelami? To na pewno bezpieczeństwo zarówno gości, jak i teamu hotelowego oraz budowa zaufania gości co do tego, że zaimplementowane technologie pomogą w utrzymaniu bezpiecznego środowiska. Wbrew etosowi branży hotelarskiej, gdzie od wieków doskonały customer service pozwalał na budowę lojalności do brandu lub szczególnego hotelu, nieunikniony będzie […]

Czytaj dalej


IoT, AI, ML, R&A, API

W badaniu przeprowadzonym przez Oracle Hospitality w 2019 r. aż 64 proc. ankietowanych gości hotelowych w US A uznało, że istotne jest dla nich, aby obiekty poprawiały guest experience poprzez inwestycje w nowe technologie. Wyniki pokazują, jak dużą rolę w budowaniu satysfakcji i lojalności klientów odgrywają innowacje technologiczne. Obecnie na szczególną uwagę zasługują rozwiązania z […]

Czytaj dalej


Revenue management w czasach pandemii

Już Heraklit z Efezu stwierdził, że jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana. Nie ma wątpliwości co do tego, że od marca 2020 r. warunki, w których funkcjonują hotele i wszelkie obiekty noclegowe, zmieniły się diametralnie: spadek popytu i masowe anulacje, zmieniające się restrykcje sanitarne i prawne. W obliczu tych zmian większość właścicieli i managerów […]

Czytaj dalej


Zarządzanie hotelową siecią Wi-Fi w czasach pandemii. Z chmury

Od kilku lat dostępność i jakość połączenia hotelowego Wi-Fi jest jednym z ważniejszych punktów oceny w portalach typu booking.com. I choć wiele hoteli w Polsce znajduje się pod tym względem w ścisłej światowej czołówce, epidemia COVID-19 stawia przed nimi kolejne wyzwania. Poprawnie zaprojektowane hotelowe sieci charakteryzują się wysokim poziomem bezpieczeństwa, chroniącym klientów przed cyberatakami oraz […]

Czytaj dalej


Jak nowe technologie mogą pomóc hotelom i hotelarzom w czasach pandemii

Nowoczesne technologie już od dawna wspierają codzienną pracę w hotelach, a pandemia jeszcze bardziej uwypukliła, jak ważne jest wykorzystywanie tego typu rozwiązań. Chodzi przede wszystkim o technologie, które ograniczają fizyczne interakcje między gośćmi a obsługą hotelu. Należą do nich m.in.: zdalny check-in i check-out, kioski samoobsługowe, aplikacje mobilne do zamawiania usług dodatkowych czy system automatyki […]

Czytaj dalej


Raport: Jak nowe technologie mogą pomóc hotelarzom – teraz. Automatyzacja, która zwiększa efektywność pracy

Kilka podpowiedzi, jak dobrze wykorzystana technologia pozwala hotelom generować więcej rezerwacji i przejmować żmudne obowiązki zespołu hotelowego Współczesne hotelarstwo wymaga od pracowników najwyższych standardów obsługi. Doskonała jakość to gwarancja bezpieczeństwa, którego goście w dobie pandemii oczekują najbardziej. Jak pogodzić jednak wymagania odwiedzających hotele z dużą liczbą obowiązków? Z pomocą przychodzi automatyzacja obsługi. Wielozadaniowość nie jest […]

Czytaj dalej