Hotele Focus chcą się rozwijać poprzez franczyzę

Sieć polskich hoteli ekonomicznych Focus zachęca inwestorów do współpracy franczyzowej. Dysponujemy zaawansowaną wiedzą fachową na trzech najistotniejszych poziomach. Przede wszystkim, oferujemy nowoczesny revenue management - korzystanie z najnowszych rozwiązań technologicznych w kwestii zarządzania ceną i dostępnością, współpracę z portalami rezerwacyjnymi oraz korzystanie na preferencyjnych warunkach z portali zakupowych. W ramach wsparcia sprzedażowego udostępniamy szerokie portfolio klientów sieciowych oraz służymy pomocą w zakresie marketingu i PR. Naszym Partnerom franczyzowym umożliwiamy także wdrożenie sprawdzonych procedur sieciowych, pomagamy w tworzeniu budżetów, udostępniając specjalistyczne narzędzia oraz swoją wiedzę i doświadczenie – to wsparcie na poziomie operacyjnym. – mówi Łukasz Płoszyński, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu oraz Członek Zarządu Focus Hotels. Działanie pod szyldem marki, która swoim gościom oferuje określony standard usług, ułatwia pozyskanie klientów. Co czwarta rezerwacja internetowa pochodzi z własnego systemu rezerwacyjnego dostępnego na stronie internetowej Focus Hotels. – dodaje Łukasz Płoszyński. Franczyzobiorcy uczestniczą we wszystkich akcjach promocyjnych i ogólnopolskich kampaniach sieci. Należy podkreślić, że marki Focus Hotels są brandami otwartymi, co oznacza dużą elastyczność w nawiązaniu współpracy. Każdy projekt hotelowy rozpatrywany jest indywidualnie, biorąc pod uwagę lokalizację, standard i wizję rozwoju właściciela. Współpraca z Focus Hotels to szansa na sukces dla hotelarzy zainteresowanych współpracą franczyzową.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *