Jak ogólnie ocenia Pan/Pani 1. dzień konferencji? Prosimy o ocenę w skali 1 do 6 (Bardzo słabo – Bardzo dobrze)
 

 
UWAGI:

 
Ocena poszczególnych bloków tematycznych i moderatorów. Prosimy o ocenę w skali 1 do 6.
 
Panel 1 – Polska – najgorętszy inwestycyjnie rynek w Europie Środkowo-Wschodniej
Ocena panelu:

 
Ocena prezentacji i moderatora (Martin Thom, Senior Director, Head of Hotels Valuation Germany&CEE, CBRE)

 
UWAGI:

 
 Soft-brandy – niezależny styl i przynależność do sieci
Ocena panelu:

 
Ocena prezentacji i moderatora (Marta Abratowska-Janiec, Senior Consultant, CBRE Hotels Poland)

 
UWAGI:

 
Czy polski rynek hotelowy jest już gotowy na marki luksusowe?
Ocena panelu:

 
Ocena prezentacji i moderatora (Dexter Moren, Dyrektor, Dexter Moren Associates)

 
UWAGI:

 
Rynek hoteli resortowych w Polsce – kreowanie marki, nakłady i zwrot z inwestycji
Ocena panelu:

 
Ocena prezentacji i moderatora (Tomasz Pieniążek – Współwłaściciel i partner, Mumotive Consulting Group)

 
UWAGI:

 
Istotne problemy hotelarzy w Polsce – dyrektorzy generalni hoteli o rynku
Ocena panelu:

 
Ocena prezentacji i moderatora (Rafał Szubstarski – Redaktor naczelny miesięcznika „Hotelarz”)

 
UWAGI:

 

Jak ogólnie ocenia Pan/Pani 2. dzień konferencji? Prosimy o ocenę w skali 1 do 6. Bardzo słabo – Bardzo dobrze


 

Ocena poszczególnych bloków tematycznych. Prosimy o ocenę w skali 1 do 6.

 
Sesja I: Inwestycje w hotelarstwie
Ocena panelu:

 
Ocena prezentacji i moderatora

 
UWAGI:

 
Sesja II: Gastronomia hotelowa
Ocena panelu:

 
Ocena prezentacji i moderatora

 
UWAGI:

 
Sesja III: Bezpieczeństwo w hotelu
Ocena panelu:

 
Ocena prezentacji i moderatora

 
UWAGI:

 
3. Czy zmieniłby Pan / zmieniłaby Pani coś w programie konferencji?

 
Jeśli tak, to co:

 
4. Który z tematów konferencji wymagałby Pana/Pani zdaniem rozwinięcia?

 
5. Prosimy o wskazanie innych, interesujących Pana/Panią tematów:

 
6. Jak ocenia Pan/Pani aspekty związane z organizacją konferencji?


 
Termin konferencji


 
Czas trwania

 
Uwagi:


 
Sale konferencyjne

 
Uwagi:


 
Długość i liczba przerw


 
Uwagi:


 
7. W jaki sposób dowiedział się Pan / dowiedziała się Pani o konferencji?

 
Inne źródła (jakie):


 
DANE KONTAKTOWE (OPCJONALNIE)
 
Imię i nazwisko

 
Firma/ funkcja

 
Adres

 
Nr telefonu

 
E-mail

 

 

 

 


W najnowszym wydaniu

Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE HOTELARZA:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło

E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail

Reklama