Accor oficjalnie podpisał z inwestorem Arturem Kozieją umowę o zarządzanie 5-gwiazdkowym hotelem Mövenpick Zakopane Imperial. Historyczny obiekt przejdzie rebranding i rozbudowę, aby przyjąć pierwszych gości w pierwszej połowie 2023 r. Więcej o tej inwestycji pisaliśmy w czerwcu TUTAJ.
Hotel zaoferuje 142 pokoje, restaurację, bar, sale konferencyjne, basen, SPA z gabinetami kosmetycznymi, a także podziemny parking. To drugi, po projekcie franczyzowym Mövenpick Kołobrzeg, obiekt szwajcarskiej marki z portfolio Accor, zaplanowany w Polsce. Będzie to również drugi hotel Accor w Zakopanem, obok Mercure Kasprowy.
– Marka Mövenpick jest synonim udanego wypoczynku, stąd druga już lokalizacja w kluczowych miejscowościach na wakacyjnej mapie Polski. Hotel Imperial, ze swoją piękną tradycją i wyjątkową atmosferą oraz przepięknym położeniem, jako Mövenpick zaoferuje gościom zupełnie nową jakość w segmencie premium. Warto pamiętać, że marka świetnie sprawdza się również w typowo miejskich destynacjach, dlatego szukamy tego typu inwestycji i wkrótce z pewnością poinformujemy o kolejnych podpisanych umowach – mówi Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Accor.
Artur Kozieja otworzył wcześniej hotele Metropolo by Golden Tulip w Krakowie i Lake Hill Resort w Sosnówce k. Jeleniej Górze, a obecnie prowadzi inwestycje w Radisson Blu Resort w Ostródzie (więcej TUTAJ) oraz planuje kompleks Karkonosze Spring w pobliżu Sosnówki (więcej TUTAJ), 5-gwiazdkowy hotel Sanssouci w Karpaczu (więcej pisaliśmy TUTAJ) oraz Campanile na Żeraniu w Warszawie (więcej TUTAJ).
– Zakopiański Imperial to obiekt ważny dla regionu, dlatego zależało nam na współpracy z marką, która z jednej strony podkreśli potencjał historycznego piękna, a z drugiej wprowadzi nowoczesne podejście do luksusowego doświadczenia z pobytu w hotelu. Taki właśnie jest Mövenpick, dlatego zdecydowaliśmy się na tę właśnie markę – podkreśla Artur Kozieja.
Dodaj komentarz