Jest dyrektor Park Inn by Radisson w Poznaniu

Dyrektorem generalnym powstającego w Poznaniu hotelu pod marką Park Inn by Radisson został Roman Riedel. Z branżą hotelarską związany jest od początku wieku. Karierę rozpoczął w dziale gastronomii hotelu Arabella Sheraton Airport Düsseldorf, następnie pracował na stanowiskach managerskich w działach F&B Sheraton Frankfurt Hotel & Towers i Intercontinental w Kolonii. W latach 2009-2010 był dyrektorem […]

Czytaj dalej


Abonament RTV w obiektach hotelarskich – trzeba płacić

Obowiązek uiszczania przez obiekty hotelarskie abonamentu RTV (od każdego odbiornika), pomimo że ta kwestia była już przedmiotem orzeczeń sądowych, wciąż budzi duże emocje, a stanowisko organów, że hotelarze muszą go płacić, wywołuje sprzeciw wielu przedstawicieli branży. Hotelarze nie ustają w walce o uznanie, że obowiązek ten ich nie dotyczy. Walka ta jednak w większości wypadków […]

Czytaj dalej


Moxy Airport Katowice ma kapitana

Monika Michałek została kapitanem powstającego hotelu Moxy Airport Katowice ze 100 pokojami w Pyrzowicach, który otwarty ma zostać pod koniec tego roku (w nomenklaturze marki Moxy dyrektor jest kapitanem, a personel tworzy Moxy crew). Z branżą hotelarską związana jest od 1996 r., kiedy rozpoczęła pracę w dziale marketingu i sprzedaży hotelu Novotel Katowice Centrum. Z […]

Czytaj dalej


Jak zwiększyć rezerwacje bezpośrednie w hotelu

Szacuje się, że blisko 70 proc. wszystkich rezerwacji hotelowych w Europie realizuje się za pośrednictwem OTA (online travel agency). Drugi pod względem wielkości kanał stanowią rezerwacje telefoniczne, a kolejne niewielkie procenty to rezerwacje bezpośrednio na stronie obiektu. Oczywiście te statystyki mogą się różnić, w zależności od specyfiki obiektu. Są takie, choć stanowią one rzadkość, które […]

Czytaj dalej


Rafał Rosiejak na czele nowego działu hotelowego Colliers International

Rafał Rosiejak, ostatnio dyrektor generalny hotelu Hampton by Hilton Gdańsk Oliwa, został dyrektorem nowo utworzonego działu doradztwa i rozwoju projektów hotelowych polskim oddziale Colliers International. – Dostrzegamy ogromny potencjał w rynku hotelowym i chcemy być częścią rozwoju tego sektora w Polsce. Niezwykle bogate doświadczenie Rafała pozwoli nam zaoferować kompleksowe doradztwo w tym zakresie i poszerzy […]

Czytaj dalej


Strona WWW hotelu: efektowna czy efektywna?

Atrakcyjna czy praktyczna – oto jest pytanie. Strona internetowa hotelu jest dziś nie tylko jego wizytówką, ale przede wszystkim narzędziem komunikacji i sprzedaży. Aby skutecznie realizować wszystkie te zadania, musi być stworzona ze znajomością branży, z uwzględnieniem narzędzi dopasowanych do oczekiwań gości oraz potrzeb biznesowych hotelu. I choć wielu hotelarzy zastanawia się nad wyborem: efektowna […]

Czytaj dalej


W Warszawie powstanie Four Seasons?

W 170-metrowym kompleksie Roma Tower, który powstać ma na działce obok warszawskiego Marriotta, znajdzie się też 200-pokojowy hotel Four Seasons – wynika z informacji „Hotelarza”. To jedna z najbardziej luksusowych marek hotelarskich na świecie obok Ritz- Carlton, Waldorf Astoria i Kempinski. Budowa wieżowca rozpocząć ma się w 2020 r. i zakończyć w 2023 r. To […]

Czytaj dalej


Wojciech Fronczak dyrektorem IGHP na Podkarpa

Wojciech Fronczak, dyrektor generalny Hilton Garden Inn Rzeszów, został nowym dyrektorem regionalnym Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, który będzie reprezentował IGHP w regionie podkarpackim. Zastąpił Marzenę Kijak, która przeniosła się do Gdańska, obejmując stanowisko dyrektora powstającego hotelu Hampton by Hilton Stare Miasto. Wojciech Fronczak to hotelarz i gastronom z ponad 30-letnim stażem zawodowym, Karierę rozpoczynał w […]

Czytaj dalej


Czym przyciągnąć gości do hotelowego SPA?

Wnętrza sprawiające, że goście czują się wyjątkowo komfortowo, bogata oferta zabiegowa i kompetentny, życzliwy, empatyczny personel – to standardy w hotelowych SPA. Jak wyróżnić się na tle konkurencji i sprawić, że nasz obiekt stanie się najchętniej odwiedzanym miejscem relaksu i wypoczynku? Najważniejsze jest stworzenie oryginalnej propozycji dla hotelowych gości oraz personalizacja zabiegów – podkreślają specjaliści […]

Czytaj dalej