Prawne aspekty umowy franczyzowej

Już 25 listopada, pierwszego dnia konferencji HT – Hotel Trends Poland&CEE, doświadczeni operatorzy, mecenasi i przedstawiciele wiodących sieci dyskutować będą o tym, na co zwracać szczególną uwagę podpisując umowę franczyzową, na jakie odstępstwa sieci mogą przystać, a jakie zapisy są absolutnie niezmienne. W panelu moderowanym przez Justynę Szwech, partnera w kancelarii Greenberg Traurig Grzesiak udział […]

Czytaj dalej


Hospitality & Retail Systems Sponsorem Złotym HT 2019

Firma Hospitality & Retail Systems (HRS), globalny lider świadczący usługi IT dla sektorów hospitality i retail, została Sponsorem Złotym organizowanej przez „Hotelarza” konferencji HT – Hotel Trends Poland & CEE, która w tym roku odbędzie się w dniach 25-26 listopada w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie. Od prawie 30 lat HRS wprowadzał innowacyjne rozwiązania do […]

Czytaj dalej


Rozwój rynku aparthoteli w Polsce

Już 25 listopada, 1 dnia konferencji HT – Hotel Trends Poland&CEE 2019 w hotelu Sofitel Warszawa Victoria, czołowi inwestorzy i przedstawicieli międzynarodowych sieci hotelowych dyskutować będą o rozwoju rynku aparthoteli w Polsce. Na polski rynek hotelowy coraz dynamiczniej wchodzą aparthotele – także te działające pod międzynarodowymi markami. Skąd ta popularność? Są odpowiedzią na rosnącą pozycję […]

Czytaj dalej


IHG Sponsorem Złotym HT 2019

IHG, jedna z wiodących firm hotelarskich na świecie, została Sponsorem Złotym organizowanej przez „Hotelarza” konferencji HT – Hotel Trends Poland & CEE, która w tym roku odbędzie się w dniach 25-26 listopada w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie. Willemijn Geels, wiceprezes działu rozwoju sieci w Europie, weźmie udział w panelu otwierającym wydarzenie, natomiast Miguel Martins, […]

Czytaj dalej


Zobacz co przygotowaliśmy 2. dnia konferencji HT 2019

Hotel Trends Poland&CEE, to nie tylko pasjonujące dyskusje panelowe toczone w gronie liderów europejskiego rynku hotelarskiego 1. dnia konferencji, znakomita okazja do networkingu w gronie decydentów branży hotelarskiej podczas wieczornej gali, ale także praktyczne warsztaty 2. dnia. 26 listopada, 2. dnia konferencji, uczestnicy będą mogli wybierać spośród 3 toczonych równolegle sesji tematycznych: SESJA I – […]

Czytaj dalej


Czwarty HIT 25 maja 2020 roku

HIT 2020 – Hotel Investment Trends Poland&CEE, czwarta edycja organizowanego przez wydawcę „Hotelarza” forum poświęconego inwestycjom hotelowym w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej odbędzie się w poniedziałek 25 maja przyszłego roku w hotelu Renaissance Warszawa. Sponsorem Strategicznym wydarzenia został Polski Holding Hotelowy. Poprzednie edycje forum każdorazowo gromadziły kilkuset (w ubiegłym roku ponad 350) czołowych przedstawicieli branży […]

Czytaj dalej


Przebudowa i modernizacja hotelu – jak zrobić to najefektywniej

Już 25 listopada, 1 dnia konferencji HT – Hotel Trends Poland&CEE 2019 w hotelu Sofitel Warszawa Victoria, inwestorzy, dyrektorzy, architekci, przedstawiciele sieci, dostawcy kluczowych rozwiązań i generalni wykonawcy poszukają odpowiedzi na kluczowe pytania: jak właściwie zaplanować i przeprowadzić remont hotelu, z jakimi wyzwaniami mierzą się inwestorzy konwertujący funkcje istniejących budynków na hotele, czy też dostosowujący […]

Czytaj dalej


WIK Capital dołącza do grona Sponsorów HT 2019

Firma WIK Capital, stanowiąca zespół ekspertów oferujący kompleksowy zakres usług związanych z realizacją projektów hotelowych, została Sponsorem Srebrnym organizowanej przez „Hotelarza” konferencji HT – Hotel Trends Poland & CEE, która w tym roku odbędzie się w dniach 25-26 listopada w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie. Bogaty zakres oferty WIK Capital obejmuje również zarządzanie i restrukturyzację […]

Czytaj dalej


DMDmodular Sponsorem Złotym HT 2019

Spółka DMDmodular, jeden z liderów w segmencie budownictwa modułowego, została Sponsorem Złotym organizowanej przez „Hotelarza” konferencji HT – Hotel Trends Poland & CEE, która w tym roku odbędzie się w dniach 25-26 listopada w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie. Oferta DMDmodular skierowana jest na rynek krajowy oraz zagraniczny i obejmuje kraje Europy Zachodniej oraz Stany […]

Czytaj dalej


Bitwa gigantów o gości i inwestorów

Jeszcze 10 lat temu sieci hotelowe miały po kilka marek – teraz mają ich po kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt i co roku tworzą nowe: dla millenialsów, soft brandy, marki skupiające hotele niezależne, marki aparthotelowe itd. Po co? Czy w celu zaspokojenia coraz bardziej zróżnicowanych potrzeb gości? Przyciągnięcia inwestorów? A może osiągnięcia efektu skali i przeciwstawienia […]

Czytaj dalej