Organic Spa –  tworzymy hotelowe SPA

Firma Organic SPA kompleksowo projektuje i tworzy hotelowe SPA. Orient Massage® & Thai Organic® to największa w Polsce siec salonów masażu oraz holistycznych SPA z masażystkami z Bali i Tajlandii. Skorzystaj z naszej oferty i spraw aby goście pokochali Twoje hotelowe SPA. W ramach oferty Organic SPA pomoże Ci wybrać markę franczyzową SPA lub zaprojektuje salon pod własną marką, zapewni certyfikowane masażystki […]

Czytaj dalej


Tomasz Schweda, Mercure Kraków Stare Miasto: guest experience przez guest journey

Odnoszę wrażenie, że współczesne postrzeganie idei „guest experience” w hotelarstwie odnosi się w praktyce w znacznej mierze do wywołania pojedynczego efektu „wow”. Oczywistym jest, że my – hotelarze pragniemy dostarczać naszym Gościom wyjątkowych doświadczeń z pobytu, dzięki którym zostaniemy pozytywnie zapamiętani. Wyjątkowy moment, który sprawi, że Gość zapamięta na długo swoje konkretne emocje i powiąże […]

Czytaj dalej


Odprężający wyjazd z serwisem Emoti

Każdy potrzebuje czasem przyjemnego odpoczynku i wypadu w nowe miejsce, aby naładować baterię i nieco “uciec” od codziennych spraw i obowiązków. Jednak dla każdego z nas odpoczynek może oznaczać coś zupełnie innego i przybierać różne formy. Jedni najchętniej wypoczywają, odwiedzając miasta i zabytki, inni dobrze odprężają się na plaży, a jeszcze inni nie wyobrażają sobie […]

Czytaj dalej


IGHP i POT ze wspólnym projektem #MiastoTurystyka

Rynek podróży rodzinnych od kilku lat przeżywa duże ożywienie. Także w nadchodzących latach rodziny będą ważną grupą docelową dla rezerwacji pobytów, a przedłużony do 30 września Polski Bon Turystyczny sprawi, że wiele z nich planując weekendowe i wakacyjne wyjazdy będzie korzystać z krajowej oferty turystycznej. To najwyższy czas, aby miejskie i biznesowe hotele także zaczęły oferować przyjazne rodzinom pobyty. Utrzymująca się […]

Czytaj dalej


Zamki elektroniczne – proste i funkcjonalne rozwiązanie dla Twojego hotelu

Współczesne technologie pociągają za sobą nowe możliwości i…  oczekiwania. Nic więc dziwnego, że goście hotelowi coraz częściej zwracają uwagę na elementy, które dotychczas nie miały większego znaczenia. Zmianom uległy bowiem nie tylko zachowania, ale także trendy, które wytyczyły świeże kierunki i ścieżki rozwoju.  Wśród tych możliwości wyróżnia się zamki elektroniczne na kod, które coraz śmielej […]

Czytaj dalej


INFINITY Zieleniec ski&spa rośnie w oczach

Zima w Sudetach ma się powoli ku końcowi. Nadchodzi czas podsumowania bardzo udanego sezonu narciarskiego, ale także przygotowań do wiosny i lata. Istotnym elementem rozwoju sudeckich ośrodków jest też powstający w Zieleńcu INFINITY Zieleniec ski&spa, którego budowa wchodzi w decydującą fazę. Choć oficjalnie nastała już wiosna, w górach jest jeszcze sporo śniegu, z czego często […]

Czytaj dalej


Miliony produktów w najlepszych cenach dla Twojej firmy

merXu to europejska platforma handlowa, która umożliwia handel między firmami w Polsce i zagranicą. Można na niej znaleźć ponad 6 milionów produktów i usług skierowanych do firm m.in. z branży budowlanej, elektrycznej i oświetleniowej, hydraulicznej, narzędziowej czy maszynowej. Korzystanie z platformy nie wiąże się z żadnymi kosztami a dzięki promocjom i darmowej dostawie można tylko […]

Czytaj dalej


Accor wybrał globalnie D-EDGE Hospitality Solutions jako Centralny System Rezerwacji

Sieć Accor wybrała D-EDGE Hospitality Solutions jako nowy Centralny System Rezerwacji (CRS) dla swoich 5,3 tys. hoteli na całym świecie. Dzięki temu Accor zapewni swoim hotelom wzbogaconą platformę — CRS nowej generacji D-EDGE — która może sprostać nowym wyzwaniom w hotelarstwie. Wszechstronny, ale łatwy w użyciu D-EDGE Central Reservation System, umożliwia bardzo szybką adaptację, będąc […]

Czytaj dalej


SmartHotel oddaje do bezpłatnego użytkowania SmartChat – inteligentne narzędzie do komunikacji

W obliczu wojny na Ukrainie oraz olbrzymiego zaangażowania w pomoc mieszkańcom Ukrainy ze strony branży hospitality w Polsce, firma SmartHotel oddaje do bezpłatnego użytku SmartChat – inteligentne narzędzie, ułatwiające komunikację między tymi, którzy udzielają pomocy a tymi, którzy jej potrzebują. SmartHotel przekazuje SmartChat za darmo wszystkim hotelom, pensjonatom i innym obiektom noclegowym, które udzielają lub […]

Czytaj dalej


Sabina Bartyzel, SVP Operations Accor Eastern Europe: Pasja do podróżowania pozostaje niezmienna

Co jest najważniejszą lekcją i nauką dla całej branży hotelarskiej po doświadczeniach z pandemii? Jakie są kluczowe wyróżniki czy najważniejsze wyzwania w hotelarstwie? S.B.: Przez ostatnie dwa lata w hotelarstwie jeszcze bardziej wzrosło znaczenie elastyczności i adaptowalności do zmieniającego się otoczenia. Dzisiaj szybkość działania, responsywność i kreatywność stają się kluczowe dla biznesu. Do tego dochodzi znacznie wyższa tolerancja i odporność na stres, […]

Czytaj dalej