Prawdziwe francuskie makaroniki od Maison du blé

Maison du blé poleca na wiosnę prawdziwe francuskie makaroniki w sześciu oryginalnych smakach inspirowanych naturą i ogrodem: czekoladowym, waniliowym, cytrynowym, karmelowym, malinowym i pistacjowym. Do produkcji eleganckich ciasteczek, nad Loarą zwanych les macarons, używane są stuprocentowe migdały z Walencji, samodzielnie mielone do każdej partii, czysty cukier puder, świeża bita śmietana bez barwników azowych oraz najlepsze francuskie masło. Makaroniki czekoladowe przygotowywane są z wysokiej jakości czekolady o 72 proc. zawartości kakao - mieszanki ziaren pochodzących z Tanzanii, Wysp Św. Tomasza i Wybrzeża Kości Słoniowej. Ciasteczka waniliowe zawierają m.in. ziarna oraz ekstrakt z wanilii z Papui Nowej Gwinei i Tahiti. Makaroniki cytrynowe wyróżnia z kolei krem maślany i korsykańska cytryna. Ciasteczka malinowe oferowane są natomiast z prawdziwym nadzieniem milionowych, a makaroniki pistacjowe z kremem maślanym i masą pistacjową. Wszystkie ciasteczka charakteryzują się niską zwartością cukru i sprzedawane są w małych porcjach "na raz". Makaroniki to nie jedyna propozycja na słodko w wiosennej ofercie Maison du blé. Wśród różnorodnych wypieków marki znaleźć można bogaty wybór ciastek francuskich, w tym croissantów, monokli i zawijanćów, do produkcji których używa się wyłącznie 84% masła z regionu Poitou – Charentes posiadającego apelację AOC (Appellation d'origine contrôlée). Innym flagowym produktem Maison du blé są chleby przygotowywane według autorskich przepisów legendarnego francuskiego piekarza Frederica Lalosa. Wszystkie chleby w ofercie marki produkowane są na naturalnych zakwasach bez dodatku środków chemicznych. W ofercie marki znajduje się również pieczywo kanapkowe, w tym bagietki i ciabatty, a także chlebki smakowe m.in. o smaku mięty, curry, z algami, tymiankiem i cytryną oraz z suszonymi pomidorami. Oferta Maison du blé skierowana jest do sieci sklepów handlu detalicznego, piekarni i cukierni oraz branży horeca. Produkty dostarczane są do klientów w postaci mrożonej, gotowej do wypieczenia lub już do spożycia. Za dystrybucję produktów Maison du blé do sieci handlowych i innych dużych podmiotów handlowo-usługowych w Polsce odpowiada firma Uniscale. Za dystrybucję produktów już wypieczonych do mniejszych sklepów, kawiarni i innych tego typu podmiotów odpowiada współpracująca z Uniscale firma AleChleb.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *