Czystość, na którą możesz liczyć. Ecolab udostępnia bezpłatne materiały edukacyjne i szkoleniowe dotyczące COVID-19

Czynnikiem decydującym o wyborze obiektu noclegowego czy restauracji stała się dzisiaj gwarancja przestrzegania reżimu sanitarnego. Ecolab udostępnił swoim klientom z branży HoReCa system identyfikacji wizualnej, pomagającej gościom wybrać obiekt korzystający z profesjonalnych systemów czystości. Ponadto marka postanowiła podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z przedstawicielami wszystkich branż dotkniętych pandemią COVID-19. Firma na swojej stronie internetowej […]

Czytaj dalej


Ruszyła jesienna kampania reklamowa Śliwki Nałęczowskiej

Rozpoczęła się jesienna ofensywa reklamowa Śliwki Nałęczowskiej. Marka jest wspierana kampanią sponsoringową w telewizji, będzie promowana w przestrzeni miejskiej, w digitalu, a także w punktach sprzedaży. Działania potrwają do końca listopada. 21 września ruszyła wizerunkowo-produktowa kampania Śliwki Nałęczowskiej. Zabudżetowane działania ukazują ją jako markę, która – oferując autentyczną, niezmienną od pokoleń przyjemność smaku, powstałego z […]

Czytaj dalej


Paweł Stawicki ambasadorrem marki Lubiana

Na co dzień jest headchefem restauracji Mercato w gdańskim Hiltonie. Zdobywał doświadczenie w restauracjach nagradzanych gwiazdkami Michelin. Paweł Stawicki – jeden z najbardziej cenionych trójmiejskich kucharzy rozpoczyna współpracę ze znanym w całej Europie producentem porcelany.  Stawicki zdobywał doświadczenie w restauracjach wyróżnionych nawet trzema gwiazdkami Michelin – Maaemo ***, The Greenhouse **, Atelier Amaro * oraz […]

Czytaj dalej


Tork z tytułem Business Superbrands 2020

Marka Tork – światowy lider branży higienicznej i ochrony zdrowia już po raz drugi została laureatem konkursu Superbrands Polska. Organizacja Superbrands powstała 25 lat temu i obecnie działa w ponad 80 krajach. Wyłania najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach i prezentuje historie ich sukcesów, stając się inspiracją dla innych. W Polsce przyznawane są dwa rodzaje nagród […]

Czytaj dalej


Nestlé podejmuje kolejne kroki na rzecz zrównoważonych technologii opakowaniowych

Firma podsumowuje najnowsze inicjatywy oraz efekty działań, których celem jest przyszłość bez odpadów Nestlé intensyfikuje działania, dzięki którym do 2025 roku 100% opakowań firmy będzie nadawać się do recyklingu bądź ponownego wykorzystania, i które pozwolą zmniejszyć zużycie pierwotnych tworzyw sztucznych o jedną trzecią. Obecnie już 87% opakowań Nestlé nadaje się do recyklingu lub ponownego wykorzystania. […]

Czytaj dalej


Tork wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w nowatorskim szkoleniu dotyczącym higieny dłoni

Według najnowszego badania 80% pracowników służby zdrowia chciałoby poprawić higienę swoich dłoni. Według ankiety przeprowadzonej wśród ponad 1000 pracowników służby zdrowia w pięciu krajach, 60% badanych chciałoby, aby w ich miejscu pracy więcej uwagi poświęcano higienie dłoni. Natomiast 40% ankietowanych wyraziło chęć wzięcia udziału w szczegółowym szkoleniu z zakresu czystości rąk. To ważny sygnał dla […]

Czytaj dalej


Perrier intensyfikuje obecność w Polsce

Legendarna marka wody mineralnej wprowadza nowe warianty smakowe, uruchamia profil na Instagramie i nawiązuje współpracę z polskimi influencerami. Perrier, francuska marka premium naturalnej wody mineralnej, należąca do Nestlé Waters, intensyfikuje działalność w Polsce. Marka wprowadza dwa napoje gazowane na bazie naturalnej wody mineralnej Perrier (jej zawartość to 99,9%): o smaku cytrynowym oraz truskawkowym. To najlepiej […]

Czytaj dalej


Na sprzredaż: Ośrodek wczasowy położony w sercu Kaszub

Jedyny taki ośrodek będący własnością prywatną, położony w okolicy 7 jezior oraz lasów na terenie Kaszubskiego Parku Krajobrazowego oraz Obszaru Natura 2000 – Lasy Mirachowskie PLB 220008. Nieruchomość gruntową stanowią działki o numerach 90/2 (1,3800 ha) i 90/3 (2,5300 ha), zlokalizowana jest w miejscowości Kamienicki Młyn, gm. Sierakowice, pow. kartuski, woj. pomorskie nad jeziorem Białym. […]

Czytaj dalej


Pożądany rezultat po naciśnięciu przycisku. Tak inteligentne systemy gotowania zmieniają kuchnię.

Kucharze wiedzą, czego chcą: Mięsa z chrupiącą skórką i soczystym środkiem, chrupiące i zdrowe warzywa, makaron al dente. Do ciągłego osiągania zamierzonego celu potrzebna jest duża wiedza i doświadczenie. Nie zawsze też to wystarcza, ponieważ występują jeszcze inne trudności, takie jak jakość żywności, zbyt mała liczba specjalistów i zbyt duża presja czasowa. Nic dziwnego, że […]

Czytaj dalej