Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne
O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


banner diversey
HOTELARZ » NASZE SZKOLENIA, POLECAMY (1) » Zarządzanie hotelem wypoczynkowym

Zarządzanie hotelem wypoczynkowym


Hotel w miejscowości wypoczynkowej to wahania obłożenia i przychodów, kłopoty z utrzymaniem jakości serwisu, wreszcie problemy z dostawcami. Dlatego też aby pomóc menadżerom tego typu obiektów efektywnie zarządzać zorganizowaliśmy szkolenie poświęcone najważniejszym zagadnieniom z jakimi muszą się zmagać.



Kamil Lipski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w hotelu Mera SPA omówił z uczestnikami szkolenia zagadnienia związane z wykorzystaniem internetu w sprzedaży i promocji usług hoteli typu leisure, tworzeniem pakietów pobytowych, oraz metodom promocji hoteli w mediach społecznościowych.



Robert Węglarz, doświadczony hotelarz i skuteczny menadżer z ponad 25 letnią praktyką zawodową przedstawił szczegółowo tematy dotyczące pozyskiwania, zatrudniania i szkolenia pracowników w hotelach typu leisure, roli i znaczenia marketingu wewnętrznego, oraz kontrolą kosztów, zarządzania i zarabiania na hotelowym SPA.



Szkolenie odbyło się w warszawskim hotelu Airport Okęcie****.

Zdaniem uczestników zarówno poziom merytoryczny szkolenia, jak i użyteczność przekazanej wiedzy stały na bardzo wysokim poziomie, a atmosfera podczas spotkania sprzyjała wymianie doświadczeń.
Już dziś zapraszamy na kolejne, ostatnie przed wakacjami szkolenie Akademii Hotelarza, które odbędzie się 12 czerwca w hotelu Airport Okęcie i poświęcone będzie tematyce Revenue Management.

Szczegóły na www.akademiahotelarza.com

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.
Bezpłatny newsletter
Najnowsze informacje
2017-03-22 Campanile Łódź z trzecią gwiazdką
2017-03-22 Tak będą wyglądały pokoje w hotelu Gwiazda Morza
2017-03-22 Cushman & Wakefield wzmacnia dział hotelowy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej
2017-03-21 EGE – premiera nowej kolekcji podczas seminarium Carpet Studio
2017-03-21 Intercontinental wciąż najlepszy zdaniem Czerwonego Przewodnika
2017-03-20 Hotel Central Gdańsk przyjmie pierwszych gości w kwietniu
więcej...

Na piszemy:

Get Adobe Flash player



Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA