Zarządzanie hotelem wypoczynkowym

Hotel w miejscowości wypoczynkowej to wahania obłożenia i przychodów, kłopoty z utrzymaniem jakości serwisu, wreszcie problemy z dostawcami. Dlatego też aby pomóc menadżerom tego typu obiektów efektywnie zarządzać zorganizowaliśmy szkolenie poświęcone najważniejszym zagadnieniom z jakimi muszą się zmagać. Kamil Lipski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w hotelu Mera SPA omówił z uczestnikami szkolenia zagadnienia związane z wykorzystaniem internetu w sprzedaży i promocji usług hoteli typu leisure, tworzeniem pakietów pobytowych, oraz metodom promocji hoteli w mediach społecznościowych. Robert Węglarz, doświadczony hotelarz i skuteczny menadżer z ponad 25 letnią praktyką zawodową przedstawił szczegółowo tematy dotyczące pozyskiwania, zatrudniania i szkolenia pracowników w hotelach typu leisure, roli i znaczenia marketingu wewnętrznego, oraz kontrolą kosztów, zarządzania i zarabiania na hotelowym SPA. Szkolenie odbyło się w warszawskim hotelu Airport Okęcie****. Zdaniem uczestników zarówno poziom merytoryczny szkolenia, jak i użyteczność przekazanej wiedzy stały na bardzo wysokim poziomie, a atmosfera podczas spotkania sprzyjała wymianie doświadczeń. Już dziś zapraszamy na kolejne, ostatnie przed wakacjami szkolenie Akademii Hotelarza, które odbędzie się 12 czerwca w hotelu Airport Okęcie i poświęcone będzie tematyce Revenue Management. Szczegóły na www.akademiahotelarza.com

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *