Revenue w Akademii Hotelarza

W czwartek 9 czerwca odbyło się kolejne z tegorocznych warsztatów z cyklu Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone praktycznemu zastosowaniu Revenue Management. Nasz ekspert, Rafał Burski, dyrektor ds. e-commerce w Satoria Group, omówił m.in. zagadnienia związane ze wskaźnikami stosowanymi przy zarządzaniu przychodami, ćwiczeniami i case study, segmentacją rynkową, a także metodami optymalizacji. W II części szkolenia […]

Czytaj dalej


Optymalizowanie kosztów z Akademią Hotelarza

31 marca w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się drugie z tegorocznych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. Spotkanie prowadzone przez Radosława Altheima, dyrektora zarządzającego sieci Q Hotels poświęcone były optymalizacji kosztów w hotelarstwie. Nowa rzeczywistość w jakiej znalazło się obecnie hotelarstwo wymusza konieczność maksymalnego skoncentrowania się na wyeliminowaniu zbędnych i optymalizacji niezbędnych kosztów w […]

Czytaj dalej


Optymalizowanie zysku z pokoi w Akademii Hotelarza

17 marca w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyło się pierwsze z tegorocznych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. Tematem warsztatów prowadzonych przez Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-commerce w Satoria Group, było optymalizowanie zysku ze sprzedanych pokoi, czyli wprowadzenie do revenue management. Zarówno hotele miejskie, jak i wypoczynkowe, muszą w obecnej trudnej sytuacji wciąż dbać […]

Czytaj dalej


Skuteczne zarządzanie recepcją w Akademii Hotelarza

W środę 24 listopada w hotelu Courtyard by Marriott odbyło się kolejne z tegorocznych, stacjonarnych szkoleń Akademii Hotelarza. Tym razem seminarium poświęcone było skutecznemu zarządzaniu recepcją w hotelu. Podobnie jak pozostałe szkolenia Akademii Hotelarza, także to zostało przeprowadzone w myśl zasady praktycy-praktykom. Uczestnicy mieli więc możliwość poznania rozwiązań stosowanych przez innych hotelarzy, ale także praktyk […]

Czytaj dalej


Praktycznie o Revenue Management

W warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się drugie z jesiennych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem uczestnicy doskonalili swoje kompetencje z zakresu praktycznego zastosowania polityki revenue management. Był to cały dzień specjalistycznych, na bieżąco komentowanych zadań pod okiem jednego z najlepszych specjalistów w Polsce, Rafała Burskiego, dyrektora e-commerce w Satoria Group. Uczestnicy bardzo […]

Czytaj dalej


Powrót Akademii Hotelarza

Akademia Hotelarza powróciła ze stacjonarnymi szkoleniami. W czwartek 7 października w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się pierwsze w tym roku specjalistyczne seminarium dla hotelarzy, poświęcone maksymalizowaniu zysku z każdego sprzedanego pokoju. Warsztaty odbyły się w bardziej kameralnym gronie niż miało to miejsce w latach ubiegłych, jednak sprzyjało to bezpośrednim interakcjom i stworzyło możliwość […]

Czytaj dalej


Revenue management w czasach pandemii

We wtorek 29 września odbyło się pierwsze stacjonarne, po 6 miesięcznej przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa, szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza. W nowej rzeczywistości w hotelu Courtyard by Marriott doskonaliliśmy kompetencje uczestników z zakresu zarządzania ceną w hotelu. Rynek hotelowy w najbliższych miesiącach szczególnie mocno odczuje ograniczenie popytu gości hotelowych. Dlatego tak ważne jest, aby maksymalizować […]

Czytaj dalej


Pierwsze w tym roku szkolenie Akademii Hotelarza

W czwartek 6 lutego w hotelu Airport Okęcie w Warszawie odbyło się pierwsze z 10 planowanych na to półrocze specjalistycznych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza dla kadry zarządzającej hoteli. Tym razem uczestnicy doskonalili swoje kompetencje z zakresu „Budowania i zarządzania zespołem sprzedażowym w hotelu”. Coraz niższy wskaźnik bezrobocia i coraz wyższe oczekiwania finansowe dobrych pracowników […]

Czytaj dalej


Praktycznie o revenue management

W czwartek 14 listopada w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyło się kolejne z tegorocznych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem uczestnicy pod kierunkiem Rafała Burskiego, dyrektora e-commerce w Satoria Group, podnosili swoje kompetencje z zakresu praktycznego zastosowania zarządzania cenami w hotelu. Revenue management to obecnie jeden z najbardziej znaczących aspektów strategii operacyjnej […]

Czytaj dalej


Revenue Management w Akademii Hotelarza

W czwartek 17 października w hotelu Courtyard by Marriott odbyło się już 14 w tym roku specjalistyczne szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem tematem warsztatów w których uczestniczyło niemal 20 hotelarskich profesjonalistów, było zarządzanie ceną w hotelu. Praktyczne seminarium w formule praktycy-praktykom prowadzone było przez jednego z najlepszych specjalistów w Polsce, Rafała Burskiego, dyrektora […]

Czytaj dalej