Kolejne spotkanie w ramach Akademii Hotelarza

W czwartek 23 kwietnia odbyło się czwarte tegoroczne szkolenie w ramach Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone marketingowi online i zarządzaniu reputacją hotelu w sieci. Seminarium szkoleniowe w Airport Hotel Okęcie zgromadziło właścicieli i kadrę zarządzającą hoteli ze wszystkich stron Polski, reprezentujących zarówno hotele miejskie, jak i obiekty typowo wypoczynkowe. Krzysztof Stęplowski, jeden z najlepszych w Polsce specjalistów z zakresu promocji hoteli w internecie, szczegółowo omówił zagadnienia związane m.in. z tym jakie wymagania wobec użytkowników i wyszukiwarek powinna spełniać strona internetowa hotelu, najnowszymi trendami i usługami Google, optymalnymi formami promocji w sieci, czy zarządzaniem obecnością w mediach społecznościowych. Uczestnicy bardzo wysoko ocenili zarówno poziom merytoryczny szkolenia, jak i użyteczność przekazanej wiedzy, podkreślając w poszkoleniowych ankietach, że wiele z otrzymanych wskazówek wkrótce wprowadzą w swoich obiektach. Na kolejne szkolenie w ramach Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone nadużyciom i ich eliminowaniu w działalności hotelarskiej, zapraszamy do Warszawy już 15 maja. Szczegóły na www.akademiahotelarza.com

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *