Heimtextil – Międzynarodowe targi tekstyliów do wyposażenia mieszkań, domów i obiektów.

Frankfurt nad Menem, 12-15 stycznia 2016

 

Heimtextil ujawnia nowe trendy w branży: „Well-Being 4.0” tematem

przewodnim targów;

 

„Well-Being 4.0” to temat przewodni trendów, które zobaczymy na nadchodzących targach Heimtextil (12-15 stycznia 2016). W trakcie emitowanej na żywo na cały świat dyskusji panelowej, która odbyła się 8 września 2015 roku organizatorzy targów przedstawili wstępny zarys aktualnych trendów branży wyposażenia wnętrz na sezon 2016/2017.

 

„Well-Being 4.0” opisuje światy tekstyliów do wyposażenia wnętrz, tworzących oazę spokoju i komfortu. Wszystko projektowane jest tak, aby przebywający w prezentowanych wnętrzach mogli cieszyć się wygodniejszym życiem i lepszym samopoczuciem. Decydującą rolę odgrywa tu nauka i technologia, które są dziś wpisane w proces tworzenia materiałów tekstylnych. Człon „4.0” został zapożyczony z nazwy „Industrie 4.0” i oznacza inteligentne, cyfrowe oraz spersonalizowane rozwiązania.

 

Wystawcy z Polski: na targi Heimtextil 2016 do tej pory zgłosiło się 35 firm

AKANT Monika i Zbigniew Harasym Sp.j., AMW Nawrot Sp. J., ARTGEIST, Baroco, CALVARO, CHEMEKS, Colourama, Drukarnia Tkanin MICHALSKI, F.H. DAVIS Kazimierz Hanusiak, Fabryka Firanek WISAN S.A., Fabryka Firanek i Koronek Haft SA, Fargotex Sp. z o.o., Faro S. Zieliński K. Putanowicz, Franc Gardiner, HALANTEX, Home Invest INC, HUG THE STUFF, INTER WIDEX Wiesław Mierzejewski, JACKMEISTER Jacek Kończal, KBM, KORA Adam Żebrowski, MAGNETIX GORSZWA, MARDOM, PARTNER Krzysztof Knap, PIK, HURT-DETAL K. i B. Nartowicz, POLONTEX S.A., PPUH LECH Lech Świątek, RAD-POL, SIC, Tkaniny J.A. Dankowski, TNN, TOPTEXTIL, UNIGLOB, WAMATEX, ZAWISZA Jan Sienkiewicz

Nowa lokalizacja „Theme Park”

 

W roku 2016 organizatorzy targów będą kontynuować zeszłoroczną koncepcję „Theme Park”. Tym razem jej realizacja odbędzie się jednak w hali 6.0, która pozwoli na imponującą, osobną aranżację tego wydarzenia. Za pomysł i realizację oraz opracowanie towarzyszącego „Theme Park” katalogu i nowej strony internetowej odpowiedzialna jest w tym roku amerykańska grupa WGSN, zajmująca się opracowaniem nadchodzących trendów.

 

Theme Park „Well-Being 4.0” na targach Heimtextil – trendy 2016/2017 – przegląd działów tematycznych.

Protect: To, co dobre dla nas

Ten kierunek w trendach jest zapowiedzią czystej, minimalistycznej estetyki. To właśnie z nią komponuje się różnorodna oferta produktów dla branży wellness oraz środków czystości. Spokój jako cenne i coraz rzadsze dobro, pełni tu kluczową rolę To przeciwwaga dla świata, w którym jesteśmy zawsze online i coraz częściej pragniemy odciąć się od tego i zrobić dla siebie coś dobrego. Stąd nawiązująca do ochrony nazwa tego trendu – „Protect” – odnosząca się nie tylko do naszej fizyczności, ale przede wszystkim psychiki.

Energise: Cyfrowe marzenia

Aby poprawić jakość swojego życia, człowiek jest dziś coraz bardziej związany z technologią. Zanikają granice między światem offline i online. Ta cyfrowa przestrzeń przenika też do świata naszej psychiki. Nowym materiałem staje się tu światło, które tworzy formy niematerialne i oświetla dynamiczne kontury. Paleta kolorystyczna lawiruje między mocniejszymi i słabszymi kontrastami. W tej ferii barw dominują mocne, niemal fluorescencyjne odcienie mieszające się z ciemnymi odcieniami electric blue. Estetykę tego niezwykle energetycznego trendu ożywia wysoki połysk i lakierowane powierzchnie, kalejdoskopowe wzory oraz fantazyjne sportowe projekty.

Nourish: Wzornictwo sensoryczne

To tu spotykają się krajobrazy miejskie i dziewicze, tworząc nowy świat pełen równowagi. Uwagę przykuwa od razu wszechobecna zieleń. Paleta barw pełna jest więc pięknych odcieni zieleni, a także ciemnych brązów i szarości, harmonizujących z motywami ziemi i kamienia. Naturalne materiały łączy się tu z wyznaczającym trendy wzornictwem. Szczególną rolę zyskuje tu również rękodzieło, które pozwala wydobyć pierwotne piękno.

Enrich: Praca wszystkich zmysłów

Obfitość i niezwykle bogate zdobienia, które łączą elementy z przeszłości i przyszłości, grają w tym trendzie pierwsze skrzypce. Nie sposób nie zauważyć również wykorzystywanych tu ornamentów oraz lśniących, szlachetnych materiałów. Stylowe, intensywne barwy, takie jak śliwka czy karmazyn komponują się z metalicznymi akcentami złota, mosiądzu czy brązu. Powiew orientu stapia się z wzornictwem ikonicznym, w którym odradza się klasycyzm w całym swym przepychu i okazałości.

Więcej informacji na temat targów Heimtextil oraz „Theme Park”:

www.heimtextil.messefrankfurt.com www.heimtextil-theme-park.com

 

UWAGA!! Chętnych do udziału w zorganizowanym wyjeździe na targi Heimtextil 2016, przygotowanym przez nasze biuro, zapraszamy do kontaktu:

 

(22) 49 43 201 – p. Dorota Idzikowska, Dorota.Idzikowska@poland.messefrankfurt.com

 

 

Przedstawicielstwo targów Heimtextil na Polskę

ul. Mołdawska 7 lok. 141

02-127 Warszawa

tel. 22 49 43 200 (do 207)

info@poland.messefrankfurt.com

 


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *