Panasonic Roadshow 2016: Polska prezentacja najnowszych rozwiązań wizualnych

Panasonic zaprezentował dziś w Warszawie najnowszą ofertę swoich rozwiązań w kategorii Visual. Jedną  z nowości dla systemów digital signage była technologia Light ID - rozwiązanie pozwalające na udostępnianie informacji za pomocą światła emitowanego przez diody LED. Z kolei w obszarze projektorów przedstawiono między innymi modele o wysokiej jasności, wykorzystujące technologię laserową.


Light ID to technologia, która pozwala na przekazywanie informacji za pomocą światła. Jest ono emitowane poprzez diody LED, które stanowią podświetlenie monitorów Panasonic i mogą wysyłać zakodowane treści marketingowe bądź informacyjne. Dzięki umiejscowieniu urządzeń na przykład w galeriach handlowych, galeriach sztuki czy dworcach, przechodnie bądź turyści mogą odczytywać zakodowane dane za pomocą telefonu ze specjalną aplikacją. W ten sposób są w stanie uzyskać dodatkowe informacje na przykład na temat produktu w sklepie, eksponatu w muzeum czy też rozkładu jazdy pociągów - w wielu językach. Rozwiązanie zostało zaprojektowane z myślą o branży handlowej, turystycznej, marketingowej i wszelkiego rodzaju miejscach publicznych.

Panasonic przedstawił także rozwiązanie OpenPort, czyli otartą platformę SoC (System-on-a-Chip), w którą wyposażenie są monitory AF1. Dzięki niej możliwe jest instalowanie na tych urządzeniach oprogramowania
i aplikacji firm trzecich, szczególnie zaś systemów zarządzania treścią. Użytkownicy mogą dostosowywać
i aktualizować wyświetlane materiały, a także uzupełniać system o kolejne funkcjonalności w zależności od potrzeb. Platforma
funkcjonuje w oparciu o system operacyjny Android oraz HTML5 i stanowi alternatywę dla drogich zewnętrznych systemów "Wintel", które wymagają okablowania i dodatkowych elementów instalacyjnych.

Z kolei w obszarze profesjonalnych projektorów Panasonic zaprezentował między innymi najlżejszy
i najmniejszy w ofercie projektor laserowy z technologią 3-Chip DLP. Urządzenie PT-RQ13K wykorzystuje technologię Quad Pixel, dzięki której jest w stanie wyświetlić niezwykle szczegółowy obraz w filmowej jakości i rozdzielczości 4K. Wyróżnia go przy tym jasność na poziomie 10 000 lumenów oraz współczynnik kontrastu 20000:1. Ponadto model wyposażono w procesor nowej generacji Detail Clarity, który analizuje częstotliwość sygnału wideo i optymalizuje ostrość dla każdej części obrazu.
Projektor ten jest w stanie pracować bez przerwy w trybie 24/7, a dzięki systemowi chłodzenia cieczą redukuje poziom szumu urządzenia
i maksymalizuje wydajność laserowego źródła światła. Tym samym model PT-RQ13K otwiera nowe możliwości w obszarze komunikacji wizualnej, pozwalając np. na ciągłą projekcję mappingu 3D.

- Panasonic od lat ma bardzo mocną pozycję w obszarze zaawansowanych technologii wizualnych. Są one wykorzystywane na największych światowych imprezach, jak chociażby ostatnie Igrzyska Olimpijskie w Rio – mówi Wojciech Gierasimowicz, PSCEU Country Manager Poland & Baltics w Panasonic. - Dzisiejsza prezentacja odzwierciedla kierunki, w których chcemy rozwijać naszą ofertę – w obszarze produktów są to między innymi profesjonalne monitory dużego formatu oraz projektory laserowe o dużej sile światła. Oprócz tego wkładamy dużo starań w rozwój technologii, które ułatwiają zarządzanie systemami digital signage, pozwalają zwiększać ich efektywność i jednocześnie obniżać koszty obsługi - dodaje Wojciech Gierasimowicz.

Więcej informacji na temat profesjonalnych rozwiązań wizualnych Panasonic można znaleźć na stronie: http://business.panasonic.pl/systemy-wizualne.



 

Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU)

PSCEU jest europejskim oddziałem firmy Panasonic Systems Communications Company, który w ramach Panasonic dostarcza rozwiązania dla biznesu. Celem PSCEU jest usprawnienie działania przedsiębiorców oraz podniesienie efektywności
i wydajności ich organizacji. PSCEU pomaga w rejestracji, przetwarzaniu i przesyłaniu danych wszelkiego typu: obrazu, głosu oraz tekstu. Oferta produktów obejmuje m.in. centrale abonenckie PBX, drukarki dokumentów, profesjonalne kamery, projektory, wielkoformatowe monitory, wytrzymałe komputery przenośne i alarmy przeciwpożarowe. Zatrudniając ok. 350 osób, dysponując wiedzą inżynierską oraz możliwościami globalnego zarządzania projektami, PSCEU oferuje szereg możliwości na rynkach, na których działa. Więcej informacji o rozwiązaniach profesjonalnych Panasonic znajduje się pod adresem:
http://business.panasonic.pl/.

PSCEU składa się z pięciu działów produktowych:

  • Rozwiązania komunikacyjne, obejmujące m.in. profesjonalne skanery, drukarki wielofunkcyjne, systemy telefonii i terminale SIP.

  • Produkty komputerowe, który pomagają pracownikom mobilnym w podniesieniu wydajności pracy, za pomocą wzmocnionych notebooków Toughbook i tabletów Toughpad oraz systemom EPOS (ang. Electronic Point of Sale). Jako lider rynku europejskiego, Panasonic osiągnął w 2014 roku 70,1-procentowy udział pod względem uzyskanych przychodów
    i 57,1-procentowy udział na rynku wzmocnionych tabletów (VDC, marzec 2015 r.).

  • Kamery profesjonalne, oferujące doskonałą jakość obrazu zarówno w przypadku rozwiązań audiowizualnych i emisyjnych,
    jak i medycznych rozwiązań wizyjnych (IMV).

  • Systemy zabezpieczeń, obejmujące kamery dozorowe i rejestratory, systemy interkomu wideo, rozwiązania kontroli dostępu,
    a także alarmy antywłamaniowe oraz przeciwpożarowe.

  • Systemy wizualne, czyli dział obejmujący projektory i monitory profesjonalne. Panasonic oferuje najszerszą gamę produktów wizualnych i jest liderem europejskiego rynku z prawie 44-procentowym udziałem pod względem uzyskanych przychodów (Futuresource, dane za pierwszy kwartał 2015 roku dla projektorów powyżej 5 tys. ANSI lm z wyłączeniem projektorów 3D r.).

O Panasonic Europe:

Panasonic Corporation jest światowym liderem w rozwoju i inżynierii technologii elektronicznej oraz rozwiązań do zastosowania domowego, biznesowego, mobilnego i osobistego. Od czasu powstania w 1918 roku firma rozszerzyła swoją obecność na całym świecie i obecnie zarządza ponad 500 połączonymi spółkami, które w roku finansowym zakończonym 31 marca 2015 r., zanotowały skonsolidowaną sprzedaż netto w wysokości 7,72 bilionów jenów (55,5 miliarda euro). Firma oddana jest tworzeniu nowych wartości poprzez innowacje we wszystkich grupach produktowych, zapewniając swoim klientom lepsze życie i lepszy świat. Więcej informacji
o firmie i marce Panasonic znajduje się pod adresem
http://panasonic.net/ lub http://panasonic.pl/.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *