Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » 12/2016, AKTUALNOŚCI » Powstanie Hampton by Hilton Oświęcim…

Powstanie Hampton by Hilton Oświęcim…

Sieć Hilton Worldwide potwierdziła zawarcie umowy franczyzowej na budowę hotelu Hampton by Hilton w Oświęcimiu ze 120 pokojami, co podwoi ich liczbę w tym mieście. Ma być otwarty w połowie 2018 roku. To szósta umowa na Hamptona podpisana w tym roku w Polsce. Hotel zlokalizowany będzie 300 metrów od Rynku Głównego, w nowo wybudowanej nieruchomości, której deweloperem jest Property Partner Investments, realizujący inwestycję w imieniu spółki NPP związanej z gdańską firmą Euro Styl.



Hotel mieścić się będzie w odległości trzech km od Państwowego Muzeum Auschwitz- Birkenau, które w ubiegłym roku odwiedziło 1,7 mln osób, z czego 70 proc. spoza Europy. – W mieście brakowało miejsc noclegowych, a w szczególności rozpoznawalnej międzynarodowej marki, która stworzyłaby hotel dla gości przybywających z całego świata z zamiarem odwiedzenia Muzeum Auschwitz-Birkenau – mówi Bogumił Rutkowski z Property Partner Investments. Jest to drugi wspólny projekt sieci Hilton i PPI po Hamptonie by Hilton Oliwa w Gdańsku, który ma zostać otwarty w połowie 2017 roku. Obydwa hotele zarządzane będą przez Hotel Professionals Management Group. – Cieszymy się, że będziemy zarządzać dobrymi markowymi produktami w tych dwóch, znacznie różniących się od siebie lokalizacjach. Jestem przekonany, że dzięki doświadczeniu naszego zespołu oraz wieloletniej współpracy z reprezentantami sieci Hilton, proces przygotowania obu hoteli do otwarcia oraz wprowadzenia nowych produktów na coraz bardziej konkurencyjny rynek trójmiejski oraz stosunkowo niewielki, a zarazem wyjątkowy rynek Oświęcimia, będzie przebiegał sprawnie i zakończy się sukcesem – mówi Alex Kloszewski, partner zarządzający Hotel Professionals. W tym roku ogłoszone zostały już nowe inwestycje Hampton by Hilton w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Lublinie i Kaliszu, a wcześniej również w Łodzi i Gdańsku. – Zespół pracujący nad rozwojem marki w Polsce może pochwalić się w tym roku ponadprzeciętnym pasmem sukcesów. Na przestrzeni ostatnich dwóch lat 10 proc. spośród wszystkich nowych projektów powstających na obszarze Europy kontynentalnej będzie realizowane w Polsce – powiedział Patrick Fitzgibbon, wiceprezes ds. rozwoju na region Europy i Afryki w Hilton Worldwide. Obecnie w Polsce pod marką Hampton by Hilton działa pięć hoteli, a pod wszystkimi markami Hiltona 14 obiektów. Kolejnych 11 jest w przygotowaniu

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Minister sportu i turystyki gościem specjalnym konferencji Hotel Trends Poland&CEE 2017

Minister sportu i turystyki Witold Bańka wygłosi wykład na otwarcie V edycji konferencji Hotel Trends Poland & CEE, która odbędzie się w dniach 27-28 listopada (...)

Interferie wybudują duży hotel w Dąbkach

Spółka Interferie zaprezentowała założenia budowy 304-pojowego, 4-gwiazdkowego hotelu w nadmorskich Dąbkach. Inwestycja  wpisuje się w strategię firmy polegającą na budowie dużych obiektów hotelowych typu „all (...)

Q Hotel z kapitałem na nowe inwestycje

W zakończonym procesie negocjacji z bankami, sieć Q Hotel osiągnęła porozumienie w sprawie współpracy z Pekao SA. W ramach podpisanej umowy sieć otrzyma środki w (...)

IHG wprowadza nową markę

Grupa InterContinental Hotels Group (IHG) ogłosiła, że wprowadza na rynek nową markę hotelową, pozycjonowaną pomiędzy segmentem budżetowym, a średnim. Pierwszy hotel pod marką  Avid Hotels (...)

Zyskowna gastronomia w ramach Akademii Hotelarza

W ostatni czwartek w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się kolejne ze szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem tematem spotkania były zagadnienia związane (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:







Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA